sâmbătă, 26 iunie 2010

Perle de tot felul - 26 Iunie 2010

"Nu inteleg de ce nu intelegeti"
"De la beat carciuma viu merg pe gard, de drum ma tiu"
"Profa de romana ne spunea ca un substantiv in vocativ nu are functie sintactica. Un coleg a incercat sa puna un subst. in vocativ in propozitie cu functia sintactica de complement direct:
Multimea aclama: "Iliescu!"
Profa a zis ca nu, ca bla bla bla... Atunci am intrebat-o ce e Iliescu si ea a zis ca nu e nimic!"
"Nu mai ganditi cu voce tare.Mai terminati cu suflatiunea!
Vreti sa va pedepsesc nestiinta?"
"La ora de fizica:
- Domn* profesor, noi nu stim, ca n-am invatat in generala fizica!
- Si ce crezi, ca de la mine o sa inveti ceva?"
""Lăsaţi pixele şi scrieţi!"
"Tata cu sora-mea si dirigul ei stau de vorba si la un moment dat apar eu. dirigul ei ma intreaba: tu cine esti ?
eu raspund:sunt fratele lu sora-mea!"
""daca nu vreti intelectuali, fiti gunoieri""
"Vreau sa-i fac o declaratie substantivului:"Te dispretuiesc!""
"Judec deci nu sunt blonda"
""Sa-mi aduci aminte sa-ti dau un doi.""
""Ciupercile cu palarie vor sa semene cu mine cand nu am coc.""
"Polenizarea se face cand stigmatele ajung pe aceeasi floare."
""Asteptati-ma o secunda, ma intorc in doua minute!""
"Nu sunt nici eu ,nu este nici el...dar cred ca am fost TOTI"
"Nu am decat doua cuvinte simple dar la subiect de spus "TE URASC""
"O sa dam exemplu imediat, dar nu mai am timp."
"IMI simt singuratatea intinsa pe geam...restul e zgomot"
"Nu vreau sa va speriu, dar nici unul dintre voi nu va lua BAC-ul."
""Aşa cum spunea îmţeleptul grec Decartes...""
"Eu nu pot fi altul decat eu insumi propria mea persoana adica eu"
""Iesiti absolut acum, absolut afara!""
""Romeo si Julieta in degradare ce sunteti voi!""
""Parintii lui Lucian Blaga au fost preoti.""
""Dacii aveau parul retezat scurt cu pletele in vant.""
""De ce radeti neintrebati?""
""Albu Daniel, tu esti fiul domnului Albu?""
"Ora de fizica: "Acest fenomen este ca si cum o sageata ar tasni dintr-un arc, ca o... sageata.""
""Mai copii, mai puneti si voi mana sa faceti o socoteala, acolo, ca doar ati facut gramatica in generala!""
""Titu Maiorescu a facut facultatea la Viena, la universitatea din Berlin""
""Cine nu si-a scris tema sa faca un pas in fata si sa se ridice in picioare.""
""Mai...daca nu stati cuminti va arunc pe geam...si daca intreaba cineva de ce sar astia, spun ca facem aplicatii la legea atractiei universale!""
""Extraordinar! eu o dreapta mai stramba ca asta n-am vazut in viata mea""
""In principiu, multimea e nevida, altfel teorema se paralizeaza.""
""Oamenii au renuntat la traiul aerian si au coborat din copaci pe pamant"."
""Franta le-a dat pe de-a moaca, sau moca, cum ziceti voi, da' "Moca"-i cafea...""
""Are o forma orizontala.""
""In Grecia erau 34 de zei care nu erau decat niste oameni in carne si oase, perfect asemanatori cu oamenii.""
""As putea spune "un simplu mormant" in loc de "mormant", dar nu vreau sa simplific lucrurile.""
______________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...