duminică, 13 iunie 2010

Perle de tot felul - 13 Iunie 2010

"Profu de mate:Aria unui triunghi este latimea ori dusumeaua pe doi"
"Profu de rom intreaba: DRUMUL CE MERGE IN COLO VINE SI IN COACE (by cronoss)"
"Profu de desen:ce-i asta ma gutuia cu cheie?Invarti cheia si sare gutuia?!"
"La ora de istorie, dupa ce am dat un test, proful ii asculta pe elevi pentru marirea notelor.
Elevul: \"Romanii au produs limba latina\"
Proful: \"Cum, ca si TVS-ul sau curentul electric?\""
"Copiii, incercuiti aceasta formula intr-un patrat!"
"Zice colegu': Am sarit de pe banca la 365 de grade kelvin"
"Stefan cel Mare a dormit (in loc de domnit) in Moldova"
"Imparatul spune ca...Praslea cel voinic era mucos"
"Profa de bio:este bine sa mancati multe sucuri ca va dau puricei la creieri(enrgie la creieri)"
"Eu:Ma oar cum e vaca asta ?
Ea:eu zic sintetica"
"Profa de economie: "gaina reciclabila""
"Profu de mate:" Baaaa, ce-ai in capul ala? Pastai uscate,asta ai, tarata.Numai gargauni.Ma, eu nu stiu ce fel de copchii sunteti!!""
"Profu de mate:"Daca eram taica-tu, nu-ti dadeam sa mananci.Ai fi mancat ceapa cu paine asa cum mancam eu.""
"Profu de studiu calitatii, la sfarsitul orei:
-Intrebari??
-.......
-Raspunsuri??"
"Intrebare:de ce se trag clopotele?
raspuns:de franghie"
"Profa de muzik: haide sa cunosc la voi la catalog"
"Si zice colegu:Ma eu l-am salvat pe unu de la inot"
"Profa de mate:\"cand stai ca lemnu la tabla pune mana si intreaba\""
"PROFU DE FIZICA:ecuaptia nu are tolutie"
"-Ce facem cand simtim miros de gaz ?
-Lesinam ..."
"Profa: Ce se cresc in bazinele piscicole?
Elev:Porcii"

"Si profa de romana de colo zise : i-a tras un pumn in burta pieptului!"
"Un copil ii zice lu` masa: mami,mami ia uite ce stol frumos de iepuri!"
"Tati,tati ia-mi si mie o inghetzata!
taci ma si termina berea!"
"Shaita de gaini."
"Explicatzi-ne si noi!"
"A sarit galdu` ca sa manance cornutzele facute la butelinie!"
"Mama bufnitzeaza afara!"
"Mergeam pe strada si imi era foarte frig.La un moment dat ii spun unei colege:
-Fata sunt ca puii aia de combinat mor de frig.Stii puii aia scosi de clocitoare.
La care colega:
-Da fata stiu si eu dar nu se cheama clocitoare ci incubator stii tu ... ala la care nu cloceste OAIA!"
"La ora de romana..o colega revoltata ii zice unui coleg
-mata
la care diriga care tocmai preda diftongii:
-nu!! trebuie sa fie 2 vocale"

"Decebal s-a decapitat singur si mai nou a fost sinucis"
"Profa de isto:\'tracii erau neamuri de niste neamuri\""
"La engleza "Verbul "to disturb" vine din franceza de la verbul ala care o fi el akolo""
"Un elev vb. cu o colega:
"-Esti atat de slaba..
-Si ce-i cu asta?
-Cand te duci la restaurant, cred ca ospatarul ii zice lui taicatu sa-si lasa jos umbrela de pe scaun.""

"Cine nu vorbeste il ascult!!!"
"Profa de romana ii pune 3 unui coleg si-i spune:te rog sa comentezi"
"Profu de muzik:eu inca nu stiu ce stiti voi sa faceti cu gurile voastre,dar o sa descopar pe parcurs..."
"Cand invatati aveti grija sa nu va iasa fum din cap"
"Stupefiantele se prescriu pe retete cu cap de mort"
"Elev( colega ):
Imparatul Diocletian a SINUCIS multi oameni."
"Proful de mate [dirigu`] : \\\\\\\"cineva sa vina , sa dea cu bidineaua\\\\\\\" [adica, sa stearga tabla]"
"Moara cu noroc a fost scrisa de Mihail Sadoveanu."
"Profa de desen:,,artistul are niste trairi p kre le vede"!!!"
"Profa de rom.:"la ce mod este acest verb?"(era la imperativ) Elevul:"eu stiu! La modul Impermeabil!""
"Profu de tehno:"Ba,toti analfabetii a ajuns in scoala asta,ba!!"Elevu':"Si dumneavoastra?!?!""
"Fata din fund tresi la tabela! (un prof de mate cu accent moldovenesc)"
"Proful d chimie d la centru : prin oxidare creste numarul de oxidare"
"Profa de romana:ce iar faceti greva mainilor incrucisate?"
"Profesoara incerca sa mimeze comunicarea, gesticuland cu mana.profesoara: ce fac acum?.la care un elev se ridica senin din banca ji spune:Varsati!"
"Profa catre copii:
-Copii,va explic lectia.
Deschideti cartea si conspectati"
"Manelele e belea, dom' profesor!!!"
"Profa de mate: Provincia mananca cartea!"
"Profa de romana: daca sapi groapa altuia/elev: ii faci piscina"
"Profesoara:inchideti cartile!
elevii:la ce pagina?"

"Hasan-Pasa a cazut in boscheti,a fost prins si bagat in puscarie"
"Cati centimetri cubi are un litru de apa?"
"Profa de romana:"lupu moare de batranete...","iar noi de plictiseala"completeaza un elev"
"Dupa ce s-a sunat de iesire un elev catre profesoara de germana care inca in isi incheiase ora:\"doamna profesoara,stiiti bancu cu sasu\'?....s-a sunat!!!\""
"Lucrare de foraj"
""Deschideti cartile,da vedeti sa nu se faca curent"(profa chimie)"
""Ii trebuie avizul de la scoala de unde vine si de la scoala de unde pleaca"(profu' de ist)"
"\\\\\\\"S-a sunat de intrare?Bine, atunci iesiti in pauza!\\\\\\\"(profa rom)"
"Elvetia este o tara foarte saraca , dar foarte bogata in aur!!!"
"Dunarea trece prin Banglades"
"Profa:"kare sunt figurile de stil?" eleva:"epitetul , comparatia , metamorfoza""
"Profa de mate:ce ti -sa incins creieru' si da pe afara uite k al meu a erupt"
"Profa de romana,nervoasa pe un elev:Stai in picioare si sufla din trompeta!"
"Profa de romana,nervoasa ca un elev nu stie:Vai,cred ca o sa fac o criza!Cine face criza in locul meu?"
"Profa de romana:Care dintre voi e stângacea dreaptă?"
"Profa de romana:Mai fata,tu-mi vii aici cu buricu-n cercel?"
"Profa de romana:Era un camaleon.(despre N.Catavencu)"
"Profa de romana (despre ea):Incep sa valsez!...balena valseaza!..."
"Profa de romana:Catavencu conduce aurora boreala.(in loc de Aurora economica romana)"
"Profa de romana:Imparte in propozitiuni! (propozitii,evident)"
"Profa de romana:Ce,eu sunt in exercitiul functiunii?"
"Profa de romana:Ce s-ar face omenirea fara oameni ca X,Y,jet? (jet=Z=zet)"
"Profa de romana:A cumparat o stropitoare ca sa udă florile."
"Profa de romana:Primiti tema pentru vacasă.(vacanta+casa)"
"Profa de romana:Ati vazut testul ala...ăăă,situl ala?"
"Profa de romana:E cauzală,nu scopală! (propozitia)"
"Profa de romana:Cu cine se vor înspecia? (intrebarea era:cu cine se vor imprastia?)"
"Profa de romana:Nu sublivezi? (subliniezi+vezi)"
"Profa de romana:Este prop.circumstantiala de...(atunci intra un elev in clasa,profa:)Pop!Ăăă...de scop."
"Profa de romana:(inainte de examen)Mai repetati rosiile! (ce-am scris cu rosu in caiet)"
"Profa de romana:Bivolu si cotofanu..."
"Profa de romana:No comment,taci din gura!"
"Profa de romana:Ai un chinchi.(cinci)"
"Profa de romana:Te-am încondeiat si ti-am motivat absenta."
"Profa de romana:Da-mi din ala,sa ma evantez!"
"Profa de romana:predicat nomenal..."
"Profa de romana:facăţă (=faţă)"
"Profa de romana:Nu te omorăsc...(omor)"
"Profa de romana:Pixul asta n-are scriere."
"Profa de romana:Se face inundatie in capul vostru daca invatati prea mult."
"O eleva o intreaba pe profa de romana:Daca are ca conjunctie pronumele 'cine' e prop.subiectiva?"
"Profa de romana:Că cauza e dinainte..."
"Profa de romana:Desteptul este prost!"
"Profa de romana catre un elev:Cu tabla vorbesti!"
"Profa de romana:dupa ce dicteaza mult si nu mai are inspiratie zice catre clasa:'scoate ceva de la tine!'(adica sa mai scriem noi)"
"Profa de romana:in loc de şedinţă cu parintii,ea zice:şedinţă cu şedinţii..."
"Profa de romana:Scrie textuletule pe tabla!(in loc de textuletele)"
"Profa de romana:Ai o freza de ma doare capu'!"
"Un elev:in loc de 'care este urmarea faptului ca...':'care este urma faptului ca...'?"
"Profa de romana:Tu te tragi cu mine de...mine?!"
"Elevul:Masura unghiului este de 45cm."
"Profa' de fizica:Incepeti cu aliniat de la capat"
"Profa de romana:Se apropie finish-ul.(examenele)"
"Profa de romana:Ce rol au intrebarea?"
"Profa de romana:Du-te pe tabla si scrie!"
"Profa de romana:Pe cuvantul meu de oamă!(!!!)"
"Profa de romana:Hai odata,ca mergi cu viteza melcului turbat!"
"Profa de romana:Nu-l vezi?!Ia-ti ochelarii!(elevul respectiv n-are ochelari)..."
"Profa de romana:Nu pot sa nu ma abtin sa zic..."
"Profa de romana:Ma doare in numele scolii."
"Profa de romana:ciuruc=om de nimic"
"Profa de romana catre un elev:A venit ca sa ne faca pe noua de rusine."
"Profa de romana:Ce ai,Doamne iarta-ma de rau?"
"Profa de romana:in loc de propozitie subordonata circumstantiala de scop:'propozitie scopală'...."
"Profa de romana:Fiti atent!"
"Profa de romana:predicat vărbal..."
"Profa de romana:Uitati-va (in caiete) sa nu uitati!"
"Profa de romana catre un elev:Mă fata...ăăă...baiatule."
"Profa de romana:Mă bobarusule!"
"Profa de romana:Suie-te pe geam!(in loc de 'inchide geamul')"
"Profa de romana:Du-te la fatza usii si stai intr-un picior!"
"Profa de romana:Citeaste textul!"
"Profa de romana (ca sa ne faca atenti la tabla):Scoate binoclu din ochi!"
"Profa de romana:'Nu-ti place ca la piata,nu?!No las ca-ti bag pumnu-n gura!'"
"La ora de boilogie: Domn' Profesor imi dati voie pana la cabinet pt ca ma doare stolomacu."
"Un elev a stranutat in ora de bologie si colegul sau i-a spus :\"noroc\" iar doamna de biologie a zis: \"cine eshiti tu k sa ii urezi noroc in ora mea?\""
"Aprinde-ti va rog lumina k nu vad sa vorbesc"
"De ce radeti neintrebati?"
"Eu la ora de mate/;Intersectia dintre doua drepte paralele"
"Elevul o întreabă pe Profa de Engleza: ' Care este prezentul de la cuvantul 'cat' ?????? '(PS: 'cat' nu e verb, e substantiv)"
"Crezi ca le stii pe toate?nici eu nu stiu cum ma cheama si tu-mi zici prof?"
"Ia mai du-te la loc si treci la raspuns ."
"Profa de romana:in cartea junglei este hipopotamul belu (ursul baloo); ma bucur ca ti somn; inchideti cu cratima!"
"Profa de istorie:DESTEPTILOR... sunteti destepti"
"Directorul : Voi va bateti joc de profesori,daaa?Atunci sa stiti k acum e randul meu!"
"Mate : ,,Nu potzi nimik decat sa spui prostii shi sa taci din gura! Shi pe cuvantul meu k daca alegi prima varianta te scot pe coridor, si doar shtii ce scandal face d-l director elevului kre nu e in cls in timpul orei si profesorului care preda shi lasa elevii sa se plimbe!Asha k taci naibii o data!Uite k ma punetzi sa injur pe aici...shi acum ia sa vedem,mai copile,ce shtii tu din aritmetik...dak nu shtii tabla inmultzirii maine o invetzi impreuna cu mine!Clar!? ... ''"
"Bio : Pe fata dorsala a toracelui fluturelui alb al verzei gasim nishte aripi...."
"Profa d tehno: ...shi mortul trecea strada..."
"Profa de fizik: A scos un elev in fatza clasei pt k era obraznic shi i-a zis: Dak mai continua nerushinarea ta, o s-o kem pe mama ta la tabla!"
"Daca vrei sa faci pe prostul, intra-n locul meu!"
"Marfa trebuie ferita de razatoare"
"Profa de romana:'Uita-te cu privirea!'"
"Profa de romana:'Uitati ce meandre (in fraza)'(???)"
"Profa de romana:'Eu credeam ca esti mai inflorit la cap!'"
"Profa de romana:'Te rog sa spui si cazul,am spus!'"
"Profa de romana:'Pune intrebarea,musteriule!'"
"Profa de romana (catre mine!):'Ma nenorocito!...ăăă,nu te-ai suparat,nu?'(Nooo...)"
"Profa de romana:'Stii ce e 'serbucius'?Nimic.'"
"Pofa de romana:'Scrie cu rosu ca sa-ti iasa binoclu afara!' (=sa vezi)"
"Profa de romana:'Am multe sa va spun lucruri.'"
"Profa de romana:'Stati putin,ca s-au incalecat niste lucruri.'"
"Profa de romana:'Intr-o zi imi aduc sireturile si ti le pun pe masa,daca tot ne tragem de sireturi!'"
"Profa de romana catre o eleva:'Esti de o largheţe sufleteasca...'"
"Profa de romana catre un elev:'Mergi,te plimba si zi ca esti elevul Bula din a 8-a.'"
"Profa de romana:'Sunt aiurita...de la aiuri.'"
"Profa de romana:'De unde vrei sa scot (idei)?Pe nas?'"
"Profa de romana:'Tră sa ascult 3 mameluci azi.'"
"Profa de romana catre o eleva:'Ce te bagi in capul meu?!'(statea in spatele ei)"
"Profa de romana:'Nu vorbi,ca nu ti-am dat startu la vorba!'"
"Profa de romana:'Bai fratele meu alb,vrei sa-ti deschida Dumnezeu capu' cu tolceru'?!'"
"Profa de romana:in loc de 'consoana':'consona'."
"Profa de romana.Dictare.Un elev:Ce-ati spus,sotul sau?Profa:Da,sotul tau!"
"Cand iesitzi in pauza...sa nu iesitzi nicaieri!!!"
"Noi astazi la geografie am avut de invatzat lectia de anul trecut!"
"Ia mai spala-te in urechi ca mi se pare ca nu vezi bine !! Bai orbule ..tu esti chior ?? "
"Un elev la o lucrare:
cum se numesc lucrurile albe care cresc in pesteri?
raspuns:straocite si amigdalite."
"Uite pamfletzii......uite si doilea..."
"Ai mah sa cumparam niste laponitane!"
"Profu de romana suparat ca am qulit in masa: Daca mai quliti vreodata va dau 2 capace de va aplauda urechle"
"Profesor: Tudor, unde-i tema?
Elev:Doamna profesoara,mi-a disparut scrisul din caiet!"

"Profu:sa facem o recapitulare: cand s-a dublat populatia europei?(1750-1850)
elevul:semestru trecut!"

"Triunghiul poate avea 2unghiuri de 90 de grade"
"PROFU DE ISTORIE :...si popoul roman....(la ce se gandea oare profu)????"
"Parameciul se deplaseaza prin zbor"
"Profa de mate:sa stiti animale sinistrate ca 2+2:2 face 2!!!!"
"Profa de fizik incepe lectia:"shi cum va spuneam copii....au fost o data k niciodata 2000 de volti"
______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...