luni, 21 iunie 2010

Perle de tot felul - 21 Iunie 2010

"La ora de romana cu o noua profesoara:
Profesoara noua:''De ce a plecat cealalta profesoara?
Un coleg de-al meu spune ca a demisionat,iar profa' itreaba de ce.Un coleg de-al meu raspunde:"Pai,am vazut la televizor!""
"Profu' de chimie: "Daca ai fi o eminenta cenusie, te-as ierta, dar esti una neagra si nu te iert.""
"Profu' de romana:
subiectele de la teza sunt:"toma alimos";"verbul";celalalte chestii gramaticale si "doua loturi"
a doua zi profu' de romana:
la teza o sa aveti subiecte neanuntate"
"Eram intr-o zi cu o prietena si am auzit o profesoara zicand!
aliniati-va doi cate doi nu doi cate trei"
"Profa de romana:
-Scrieti "Dimineata la apusul
soarelui......."
"Bai BOGDANEE coboara mah pana jos...."
"La ora de franceza: " Fetelor nu mai bodoganiti ca doua babe sclerozate""
"Proful de mate-cls a-XII-a:
''Copii, ce este cercul?''
La care o colega raspunde:
''-Pai, o figura geometrica...
La care proful:
-Figura esti tu!!!!!"
"La ora de geografie Constantin Florin( Bârlă) este scos la harta lumii si vede el pe harta si in stanga si in dreapta Oceanul Pacific,s-a gandit putin si pe urma a spus ca sunt doua oceane Pacific."
"Profu' de mate:
def. pumnului:
Pumnul este partea de corp care iti muta falcile de pe o parte pe alta si raspunde la intrebarea :,,Mai vrei unul""
"Lucrare la ed tehn
In agricultura se folosesc urmatoarele ustensile: macaraua,escavatorul.
Terenuri agricole mai sunt de baschet,fotbal,tenis etc."
"Profesoara o scoate pe o eleva la o ecuatie ajunge la banalul calcul 3-1 si sta 30 min pana at zisese 5,7,9"
"Profa de istorie: "In al 3-lea razboi mondial....""
"Profu de mate: "Mai, voi sunteti un pic handicapati!?""
"Profa de fizica:
"inchenariti formula(ea o incercuieste)"
"Ora de lit:
Uratul ii spune lui Goe:
-Nu scoate geamul pe fereastra."

"Profu' de geogra catre un elev care vorbea in ora:
"Ma baiete, tu esti bolnav?"
Elevul: "Nu!!!"
Profu: "ba da ma, iti spun eu ca esti bolnav ma!Ai diaree verbala,ma!Trebuie sa-ti aduc un pempars sa ti-l pun la gura ca-i scuipi pe toti, ma!!""
"Profa de mate:Esti un tampit, un tampit cu "T" mare!"
"Profa de bio:Mah,ce contin muschii?
Elevul:Suc gastric!
Profa:Si stomacul ce contine?
Elevul:Fibre striate!"
"Romania este continent si bucuresti e tara"
"Profa de istorie;mai am sa va sinucid daca nu va invatati"
"La inmormantarea lui Nechifor Lipan, Vitoria a servit cu cozonac si wiski
(Petrescu Cristina, cls 10D, CFR, Cta)"
"La ora de fizica profa il scoate pe unu la tabla si asta in loc sa stearga tabla cu buretu` sterge cu mana si mai pune si niste saliva.da` zice profa ...asa mai pune si scuipat...sa vezi ce iti scuip eu un 3 in catalog."
"Profa de geo:"zi-mi un izvor cu apa minerala!"
elevul derutat"Izvorul Minunilor!""
"Profa de geogra: pe munti se afla paduri de coioase si fonifere
profa de geogra: "
"O padure virgina este o padure in care mana omului nu a pus niciodata piciorul."
""alcoolul etilic este continut in multe bauturi alcoolice precum visichi (voia sa spuna whisky).De-asta beti voi cand chiuliti si va duceti prin baruri""
"(profesoara de germana catre un elev): "ioi du, du bist wie eine Maeuse" daca stiti catusi de putina germana va dati seama cate cunostinte are profesoara(cu facultate cu tot)"
"Profa de geografie: -Am fost in germania si la atena era toata lumea din lume!!!!"
"Profa de romana:"Spunem ieu,dar scriem eu, spunem ieste dar scriem este,spunem iepure dar scriem EPURE.""
"Romana:ce-mi scrii acolo,mai?versuri in proza?
istorie:ce e ala crestin,ma?da' de cretin ai auzit?"
"Mori in rate. Ca la Altex."
"Istorie:au depus flori la soldatul mormantului necunoscut"
"Eu nu prea obisnuiesc sa port tampoane in urechi"
"Profa de desen: '' Copii, stie cineva ce insemneaza perspectiva?''"
"Profu de fizica:"Pamantul este singurul satelit natural""
"La istorie:Proful le spune elevilor la fiecare ora ca sunt niste animale,pana intr-o zi cand un elev il intrerupe pe profesor in timp ce asculta un alt elev:"Domnule profesor!Va rugam sa nu ne mai comparatzi cu niste animale!"la care profu' ii raspunde:"Dar cine va face animale mai copilasi?Eu in nici un caz si de aceea te rog sa nu ma mai intrerupetzi pentru ca acum vorbesc cu boul meu de la tabla!""
"La ora de religie:Profu':"Sa vedem Andrei,tu despre ce ne vorbesti astazi?"Andrei:"Despre violuri,crime,talharii!"Profu':"Foarte frumos!Foarte frumos!""
"Elev:aaaaaa, pardon doamna profesoara!
profa:ce pardon?! te-a calcat deja tramvaiul!!!!!(profa de mate "ice")"
"Profu de chimie:daca nu invatatzi, intru eu puternic in voi!
profa de mate: mie-mi spui ca rata-npunge!"
"Dadusem lucrare la Biologie din Scheletul omului si un copil in loc sa scrie Scheletul corpului a scris Scheletele corpului."
"(mate) aceasta problema a fost pusa pe UN varianta de de examen in 2003"
"(chimie) Nu este nici o problema ce n-ati inteles data viitoare intelegeti acum"
"(mate) Fetitzo!!! acolo e ori nu inmultzit"
"Profa de romana:mai tampitilor,voi sunteti tampiti?"
"Profa de bio(Macrea)-Pasarile se trag din dinozauri.
Elevul-Bine.dar dinozaurii aveau dinti.
Macrea-Da, dar le-au cazut dintii ca sa poata zbura"
".au aprins flori si au depus lumanari la mormantul lui eminescu."
"Doamna Inv. "vai...vai...vai...raluca ai scris o fraza kilometrica"
"Un elev in ora de mate parea foarte atent.Profu de mate:unde ti-e capul viorel ?
"la porumbei domn' profesor.""
""ORA VIITOARE DAM LUCRARE ADICA ACUM!!!!"(Fizica)"
"Toti din clasa sunteti caftibili mari..."
"(profa de biologie) - Si acum sa ascultam o fetitza si un baietzel...."
"(profa de biologie) Nu vreau sa va spun cu ce echipa de fotbal tin ..pt ca apoi sa-mi ziceti ca sunt catzea ."
"Haide-ti sa frecam radicalii astia si dupa aceea va voi freca eu pe voi.(proful de mate)"
"Legea derbedeilor a devenit lege libera!(romana)"
"Nae Ilie de la "Scularie"..cand aude de gripa...fuge!"
"Romana:Legea este un gard.Pe deasupra trec leii... Pe dedesubt trec catzeii...iar boii se opresc in gard!"
"Sa nu scapi un porumbel numit cioara!(romana)"
"Romana: V-ati vindecat de boala maimutelor??Inseamna ca v-a prins bine vaccinul!"
"Dirigu:"Pamantul este singurul satelit natural""
"Se aude un zumzet de albine. Parca ati fi gaste!"
"Istorie: de ce radeti ma? ce, am cipsuri in freza?"
""Decebal este domnitorul rusilor"..."
"Profa de romana in timp ce eu o ascult: "Cauta-ma pe faleza"..sau.."Ne vedem in toamna"."
"Diriga:"fetele care poarta tenisi nu sunt normali in februarie""
"(profu'de mate!!!)
"Adu' carnetul sa ti-o pun"
"Copii astazi vom invata teoria tz""
"Profa de engleza:cu penseta vi le scot toate fitele din cap."
"'Elevul: -Domn profesor ce scrie la tabla?
Profesorul:-Nu stiu ma lasa-ma in pace.'"
""Profu de Franceza dupa ce m-a dat afara:
-Face la fel ca fratiso. Parca ar fi frati.'"
"Profa de chimie:"Toata lumea stie ca 2ori 2 pe 2 fac 4""
"Dirigu(prof de fizica)
"-Acum vom face alta experiment."In afara de asta mai zice si de 114 ori pe ora "deci"."
"Un elev la ora de biologie:
Profa:-Ce caracteristici au plantele in desert? Cum transpira ele, de exemplu cactusul.
Elevul:- Plantele au glande sudoripare mai mult sau mai putin dezvoltate."
"Profu` de psihologie:Dau cu voi de pamant!Stiti cine este pamantul?Apusul cerului!Si mi`ar fi foarte greu sa dau cu voi de cer..."
"Profu` de psihologie:Am 7 sarite,va dati seama ce rau ma enervati daca ma scoateti din toate saritele?"
"Profu` de psihologie:Inchide poarta!(se referea la usa)"
"Profa de engleza catre o eleva ce nu avea caiet studentesc:ce vii cu partulica asta la mine?"
"Profa de romana:
-Gaby,pana nu intrebi tu ce titlu pui nu te simti tu bine!"
""Profa de romana: bai tu nu auzi ca iti fac semn."
"Profa de romana:"eseurile presupune" ;"cine este parintii tai","preferati mai bine""
"Profa' de chimie in timp ce prezenta instrumentele de laborator.."Pahar Erllenmaier cu gandaci..""
"Profa' de chimie catre un coleg care nu stya formulele:"O sa inveti tu la chimie cand si-o tatua Eminem formula H2O pe chelie!""
"Profa de mate:"George, taci din gura ca nu se vede nimc!""
"Ce pui capul pe banca? Iti atarna de atata inteligentza?
Cum va spundeam copii...cetatenii intra in cushca si voteaza.
Vorbitzi in liniste va rog"
"O sa va curga rugina din cap daca nu ganditi si o sa inotam in ea."
"Nu umblati cu capul gol,luati-va fesele pe cap"
"Profu de mate (dobo):
Conditziile sunt de existentza.. deci exista!"
"Trage-o ma mai lunga, ce, te doare creta?!"
"-Daca poti calcula 2 x 2 poti calcula si nr. mai mari,de genul 2.3078 x 4.562.000,spune profesorul.
-Dar e asa de mare ca nici nu-mi incape in cap!spune elevul"
"Cum pot profii sa te faca sa inveti tabla inmultirii?Prin mai multe metode:
Pe muzica:
Sase ori sapte fac patruzeci si doi,
Sa-ba-da-ba-da impreuna amandoi!
Prin apropiere sufleteasca:
Copii,ce inseamna cu adevarat pentru voi opt ori patru?Acolo,in adancul sufletului...Ce?
Prin concurs:
Primul care face calculul de pe tabla corect primeste o invoire la ora de frankestain (franceza) lunea viitoare!
...si multe altele..."
"Taci, ca te zbor pe in perete"
"Asa vom continua si pana acum"
"Lucrurile ashtia e ineresante"
"Zice unu pe strada:mă şi zice mintea mea în sinea ei..."
""-hexagonul este un patrat cu 6 laturi!""
"Eu stateam calma in banca si copiam niste prop. de pe tabla cand se apropie profa de franceza de mine si-mi zice"-ce te agiti atat?ai un 4 azi!" si mi-a pus 4 in catalog"
""Pe Eminescu il simtim si astazi.""
"La inceputul fiecarei poezii eminesciene sta plantat cate un tei mai gros sau mai subtire in functie de cate strofe are poezia."
"Sunt multi absenti azi, ii vad"
"...''Si atunci cainele de bucurie... i-a lins limba Victoriei Lipan.''"
"Mai fata du-te 1000 de ani in vremea epocii de piatra ca tu nu ai mai evoluat."
"Pe delurile din Moldova se cultiva pomi fructiferi si livezi."
"Numai ma enervezi… poate-ti trag o creta sau o catedra in cap…. Ai mai luat catedre in cap?"
"Dirigu:(eu stand calm in banca)-Baietii este comoood!!"
"Profa de istorie:"Ce tot intindeti de cascavalul prajit?""
"Profa de civica:mai copii voi nu stiti ce scoala ce facea prin 1800...
(un copil):de unde stiti?
stiu ca atunci am terminat eu scoala..."
"La liceu, proful de logica: bai, nu mai mancati guma cu filtru ca miroase in clasa"
"Profesoara de chimie(care e cam batrana): - Cand eram eu mica......
Iar un elev ii raspunde: -adica pe vremea lui Stefan cel Mare"
"Profa de istorie- eu si impreuna cu mine"
"Profa_de_bio:Gineceul se mai numeshte shi stafylococ..."
"Profa de mate: "O sa corectez exercitiile maine, cand o sa am scaun!""
"Profesoara de ed. fizica: "Pune mana si alearga nu sta si mergi""
"“Ma, stiti ce-mi place mie la voi? Ca sunteti niste tate!”
“Voi sunteti niste umflati!”"
""Religie:De ce vorbiti toti pe rand?"
"Istorie:Ce-ai? Ce te uiti asa la mine? Mi-a crescut un corn in frunte?"
"Istorie:Marian, vrei sa te transform intr-o racheta, mamica?""
"Istorie:(inainte de a se suna de intrare)Pregatiti-va sa nu miscati!"
"Istorie:Alcatuiti o fraza, un frazoi!"
"Engleza:(eram sub banca, cautand ceva) Ce-ai facut Alexandra(eu), ai mancat ciuperca lui Alice?""
""Diriga:Bai smecherie, stai frumos in banca!"
"Profa de romana.....catre elev...........de ce ai lasat ma atata spatiu intre silabe ca trece o caruta pe acolo..."
"Profa de logica: nu va mai agitati atata ca ora viitoare imi spuneti ca ati fost cu gandul la fasole!!!"
"Treceam pe o strada si am vazut o coada imensa cu oameni, m-am gandit ca e ceva important si m-am asezat si eu la coada. Am intrebat din om in om de ce este o coada asa mare. Am ajuns la primul om din coada, l-am intrebat, mi-a raspuns.....ca il durea capul,...si s-a sprijinit de copacul ala....."
"Profu de fizica: ce e in cutia neagra nu conteaza....aaa deci sa studiem continutul"
"Profu 'd' mate (isi cauta ochelarii prin clasa cu ei la ochi): ba, care mia ciordit ochelarii ca nu mai treceti."
"Profa: (luata in freza) ba daca iti dau una te ridic din banca
elevul:(in picioare)"
""Scrieti de la capat fara litera, fara nimic.""
"Prof. de chimie:-ca mai ganditi ca vi s-or intepeni rotitele in cap.
--un elev catre ceilalti: -ba nu aveti cumva niste ulei ca ale mele s-au intepenit de 3 luni si nu mai ticaie"
"Profu' de fizica:
- Moldovenii sunt cei mai prosti, cei mai puturosi dintre toti romanii...
Un coleg:
- O spuneti cu atata certitudine...
Prof.:
- Eu sunt din Vaslui!!!"
"Profu' de fizica se ia de un coleg care purta cercel:
- ...Cercelul ala al tau spune multe...
- Ce anume...?
- Creier mic!
- Pai de unde stiti asta, dom' profesor?
- Stiu, ca si eu am purtat..."
"La fizica:
Profu':"-Cu ce se masoara radiatiile?"
Eu:"-Cu radiatorul de la masina don profesor!""

"Intr-o ora de romana d.profesoara intreaba la clasa ce este iubirea la care un elev se ridica si mandru de ceea ce urma sa zica spune"Iubirea este o consecinta a faptului ca exista hormoni""
"Profesoara de chimie:"Prostane scrie fit-ar fata sa-ti fie"."
"Nu stiu cati ingeri sunt, dar stiu ca sunt 9
Eparcare regulamentara?
Da, ce, eu sunt Mos Craciun?"
"La ora de geogra zice profu:
"Mai Gyonghyoshi (iasmina), daca ii tragi un shpitz in coccis cu pantofii aia lu vitaminizatu asta il bagi in reanimare""
"Profa de chimie:
"Cand veniti la scoala trebuie sa nu mai aveti nimic in cap !""
""Mama, ma lasi sa merg la lac?" iar mama:"eu te las, dar daca te ineci nu mai vii inapoi, auzi, mai copile?""
"Proful de biologie:"Vedetzi, in loc sa venitzi in excursie cu noi v-atzi uitat la desene animale""
"Perle ale elevilor la ora de educatie pt. sanatate:
"Sanatatea este starea de bunastare" sau "metabolismul psihic" sau "omul este un organism complex din lumea biologica""
"Un elev catre profa de fizica:"Pai... se aplica regula patrocle...""
"Un elev catre profa de mate:"Pai...multimea numerelor pirationale este...???"
"Profa de tehno: mai fato ia-ti cartea de pe catedra!
yo: dar nu e cartea mea!
profa de tehno: a da e mea! si voi ce faceti ochii mari! acasa cu voi!"
"Un coleg intarzie la ora...profu ii zice:imi cer scuze ca am inceput ora fara tine!
elevul:bine se accepta dar sa nu se mai repete"
"La biologie, pluralul cuvantului loc este "loci"."
"DIRIGU:COPII STITII PE CE DATA A AVUT LOC UNIREA DE LA 1 DECEMBRIE?"
"Profu de istorie (unei colege neatente):"ce faci,fetito, te preocupa alte preocupatii?"
SAU:
"n-am mai zis iar din nou Africa, dar tot in Africa"
SAU:
"suprafata era de 10 milioane locuitori,... patron... 10 milioane km patrati""
"Diriga:"cand noi toti suntem atenti, voi fiecare va gasiti ceva de discutat."
SAU
""Profa de Mate" Elevi scoatetzi o foaie din hârtie "
""Profu de biologie":Stimate domn de dimineata buna mananci celule cromozonice cu lapte"
"Doamna invatatoare ii verifica tema la Romana unei colege,,Tu Francesca cum adica Romanii s-au format prin unirea unei femei Dace cu Romanii,,"
"Profa de mate: "orarul s-a schimbat pentru ca s-au efectuat niste schimbari in orar!""
"Profa de mate:"copii, coloratzi cu o culoare colorata" shi profa de fizica:"ia ridicate tuh in in doua picioare shi nu mai sta in patru labe, ca nu eshti magar""
"Profa de biologie: "sa cautam pozitia sa vedem cum o punem cel mai bine" referindu-se la felul in care dorea sa aranjeze o floare. si mai am : degeaba va plangeti ca va plangeti degeaba " asta apartine profului de mate."
"Profa de desen:,,spune repede ce medie vrei ca trebuie sa o fac cu toti''(sa intrebe ce medie vrei la asta se referea)"
"Profa de biologie:''nu o sa va mai bun note in plus ci in minus''"
"Profu de desen: ma ras de gunoi"
"Ce i-ati facut lu` catedra asta de e asa de foarte plina de praf?"
"Bai, v-am intrebat o intrebare!"
"Prof.franceza:-Copiii stati cuminti ca daca nu va spanzur de podea!"
"Cica diriga(chimie) catre un elev care era la tabla:acolo in stranga poti sa te uiti pana poimarti ca tot nu o sa sti!"
"Profa de romana: noteste noteste cristiana noteste!"
"Profa de romana: iar ma urc pe floarea asta!"
"Ba! Daca nu statzi cumintzi,va BUBUI...(profa` de mate...)"
"Profa de romana:"Personajul principal este cu picioarele pe umeri""
"Bubu, profu' de arhitectura calculatoarelor:"Tastatura are o coada pe undeva..." (perfect corect dar scoasa din context...)"
"Ai doi de 4 si-un 4.
(prof.mate)"
"Profa de fizica il scoate pe unu la tabla, ala se pune sa faca desenu da` se rupe creta.
profa:"vezi mai ca nici creta nu tine cu tine,ti se falfaie in mana.""
"Ionele, du-te si adu niste creta ca sa am cu ce arunca in voi in timpul orelor de istorie.(profa de istorie)"
"La ce te gandesti, ma, la florile de pe camp?"
"Ce te tot invarti de parca esti o curca chioara?!"
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...