sâmbătă, 13 august 2011

Zambim si azi - 13 August 2011

- Doctore, sotia mea si-a pierdut glasul. Ce sa fac?
- Intoarceti-va acasa pe la trei noaptea.
____

- Doctorul spune ca incep sa vad mai bine... Si eu am incredere oarba in el.
____

- Doctore, de la un timp aud tot felul de voci.
- Si ce iti spun vocile?
- Nu stiu ca sunt cam surd!
____

Un doctor moare, ajunge la poarta Raiului si aude vocea Sfantului Petru:
- Furnizorii intra prin usa din spate.
____

Un pacient, ranit la picior, primeste o reteta de picaturi de ochi.
- Doctore, dar eu sunt ranit la picior.
- Da, dar daca te uitai pe unde calci.
____

- Doctore, fumatul afecteaza gandirea?
- Nu. Cine gandeste, nu fumeaza.
____

- I-ati pus termometrul?
- Da, doctore, dar continua sa tuseasca.
____

- Astazi tusea dumneavoastra se prezinta mult mai bine.
- Stiu. Doar exersez de trei zile.
____

- In ce loc va doare mai tare?
- La servici, domnule doctor.
____

- Dati-mi va rog un Acid Acetilsalicilic.
- Adica o aspirina, nu?
- Asa-i zice, maica. Ca tot ii uit numele.
____

- Tu unde te-ai nascut?
- La spital.
- Dar ce ai avut?
____

- Doctore, sunt disperat!
- Dar ce aveti?
- De cate ori mananc, adorm la masa. Ce sa fac?
- Sa mancati asezat comod... in pat.
____

Salutari medicale:
Cardiologul: Salutari cordiale!
Oftalmologul: La buna-vedere!
Ortopedul: Cale batuta!
____

- Mama, mi-a spus doctorul ca n-o sa pot sa fac copii!
- Ai o problema ereditara fiica mea . Nici tatal tau n-a putut.
____

La psihiatru:
- Doctore, sotia mea este nimfomana. In fiecare seara merge la un bar, agata primul barbat care ii iese in cale si se culca cu el! Ce sa fac?
- Relaxeaza-te si incearca sa te calmezi... Buuun! Acum spune-mi exact unde este barul asta!
____

Un inspector intra intr-un spital de boli nervoase si vede un grup de pacienti care spuneau fiecare pe rand cate un numar iar ceilalti radeau. Se apropie si spune si el un numar. Pacientii il iau la bataie si bietul inspector abia scapa cu fuga, refugiindu-se in biroul directorului.
- Doctore, ce se intampla?
- Pacientii nostri sunt de mult timp impreuna si toate bancurile pe care le stiau le-au spus de mai multe ori. De aceea le-au numerotat si acum nu mai spun tot bancul ci numai numarul lui. De aceea radeau pacientii.
- Si pe mine de ce m-au batut?
- Ce numar le-ai spus?
- 223.
- Intre 200 si 300 sunt bancurile cu nebuni.
____

Trei doctori se intreceau in performantele pe care le-au facut pe masa de operatie:
- Mama mea a ramas fara un ochi. I-am montat un ochi de sticla si acum vede mai bine ca inainte!
- Asta nu-i nimic! Soacra mea si-a pierdut auzul. I-am pus urechi prelevate de la o vulpe si acum aude exceptional.
- Sunteti slabi! Bunica mea si-a pierdut memoria. I-am atasat la spate o cutiuta unde i-am mai pus un creier si acum face ecuatii diferentiale si integrale.
- Asta e chiar exagerat!. Cine a mai vazut sau auzit asa ceva?
- Maica-ta cu ochiul de sticla si soacra-ta cu urechile de vulpe.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...