vineri, 26 august 2011

Zambim si azi - 26 August 2011

Un om avea o nevastă tare frumoasă, bună…dar nu ştia să gătească. Vecinul lui avea o nevastă grasă şi urâtă…dar gătea super bine. Vecinul ştia treaba că omul de lângă el cam face foamea şi, câteodată, îl mai invita la el la masă.
-Vecine, ce bine găteşte nevastă-ta!…
-Da vecine, aşa e, dar nu vezi ce grasă şi urâtă e?…Pe când a ta…ia uite ce frumuseţe de femeie !
-O fi ea frumoasă dar asta nu ţine de foame! Fac foamea ca la concurs, că nu ştie să gătească; pe când a ta…uite ce bine găteşte, ce dacă e grasă !
-Băi vecine, am o idee, uite cum facem : mâncăm la mine si f.... la tine!
____

Cică s-a inventat un robot care prinde hoţi. În China a prins în 5 minute 100 de hoţi, în America a prins în 5 minute 200 de hoţi, iar în România în 5 minute s-a furat robotul.
____

O prostituata merge la un doctor de chirurgie plastica si il roaga sa ii mai faca o gaura in fund.
Doctorul mirat si foarte intrigat o intreaba:
- Doamna ca sa va fac operatia, as vrea sa stiu si eu motivul care va determina la un asemenea fapt.
- Doctore, fiindca in ultimul timp businessul imi merge foarte bine, as vrea sa deschid un nou punct de lucru…
____

La New York s-a deschis un magazin unde femeile pot alege si cumpara un sot.
La intrare sunt afisate regulile de functionare ale magazinului:
- Poti vizita magazinul O SINGURA DATA !
- Sunt 6 etaje si caracteristicile barbatilor se imbunatatesc pe masura ce urci la etajul superior.
- Poti alege orice barbat de la un etaj, sau poti urca la etajul urmator.
- Nu te poti intoarce la etajul inferior!
O femeie decide sa viziteze magazinul pentru a gasi un barbat care sa ii tina companie.
La etajul unu, pe usa este urmatorul afis: Acesti barbati au un loc de munca!
Femeia decide sa mearga la etajul urmator. La etajul al doilea pe usa este urmatorul afis: Aceasti barbati au un loc de munca si iubesc copiii!
Femeia hotaraste sa urce la etajul urmator. La etajul al treilea pe usa este urmatorul afis: Acesti barbati au un loc de munca, iubesc copiii si sunt extrem de frumosi!
Wow, isi spune femeia, insa hotaraste sa mearga la etajul urmator.
La etajul al patrulea pe usa este urmatorul afis: Aceasti barbati au un loc de munca, iubesc copiii, sunt frumosi de innebunesti si ajuta si la treburile din casa!
Incredibil! exclama femeia. Cu greu pot rezista! Insa decide sa mearga la etajul urmator. La etajul cinci pe usa este urmatorul afis: Aceasti barbati au un loc de munca, iubesc copiii, sunt frumosi de innebunesti si ajuta si la treburile din casa si sunt extrem de romantici!
Femeia este tentata sa ramana si sa aleaga un barbat, insa pana la urma decide sa urce la ultimul nivel.
La etajul sase se afla urmatorul afis: Esti vizitatoarea cu nr. 32.556.112 a acestui a acestui etaj. Aici nu sunt barbati, acest etaj exista numai pentru a demonstra ca este imposibil sa satisfaci o femeie.
Multumim pentru ca ati ales sa vizitati magazinul nostru!
Vis a vis de acest magazin, s-a deschis unul asemanator de unde barbatii isi pot cumpara o nevasta.
La primul etaj sunt femei care sunt inebunite dupa sex.
La etajul doi sunt femei care sunt inebunite dupa sex si nu te bat la cap.
Etajele de la 3 la 6 nu au fost niciodata vizitate de barbati!
____

Un american şi un român stau de vorbă. Americanul spune mandru:
-We have Barack Obama, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!
Românul îi răspunde…:
-We have Traian Basescu. No wonder, no hope, no cash!
____

La o uzina romaneasca de automobile, doi ingineri stau la o tigara:
- Auzi, zice primul, oare ce ar trebui schimbat ca masinile romanesti sa corespunda normelor internationale ?
- Normele internationale.
____

Pentru ca economia mondiala sa-si revina din criza, sunt suficiente urmatoarele:
1. Chinezii sa nu amnince o zi,
2. Rusii sa nu bea o zi,
3. Romanii sa munceasca o zi!
____

Intr-una din zile, Bula trebaluia prin bucatarie. O clipa de neatentie la tocat zarzavaturi si singele incepe sa curga. Ia repede o carpa, infasoara degetul si o taie la spital.
Intra in dispensar si vede doua usi: "Bolnavi" si “Accidentati".
Ca un cetatean disciplinat ce este, Bula intra la “Accidentati" Acolo, ce sa vezi?
Alte doua usi: “Cu sangerare” si “Fara sangerare” Asa cum era firesc intra la “Cu sangerare”.
Alte doua usi: “De importanta vitala” si “Fara importanta vitala” Deschide usa “Fara importanta vitala” si se trezeste iar in strada…
Pleaca nervos acasa unde familia il intreaba:
- Ei, Bula, te-au tratat bine?
- Nu s-a uitat nici dracu la mine, dar organizarea e la maaaaaare meserie.
____

In plin act sexual, o femeie matura, ii spune sotului ei
(EA) :
- Tu semeni cu un celular !
(EL) 55 de ani, mandru zice:
- Vibrez mult?
(EA):
- Nu ! La tine la fel ca la celular cand intri in tunel, iti cade semnalul !
____

Asteptand intr-o gara, un barbat cara doi bebelusi cate unul sub fiecare brat. La un moment dat vine o femeie se uita la cei doi copii si nu se poate stapani sa nu intrebe:
- Vai, dar sunt asa de draguti! Cum ii cheama?
- Habar n-am!
- Dar sunt baieti, fetite? Sau baiat si fetita?
- Habar n-am!
- Nu stii? Ce fel de tata esti domnule? Si cum ii duci asa sub brat este revoltator!
- Nu sunt tatal lor, cucoana. Eu sunt doar vanzator de prezervative. Astia sunt doua reclamatii pe care le duc la firma la care lucrez!
____

Unui avocat ii este cerut sfatul de catre un camatar:
- Cum imi pot primi cele 30 milioane inapoi de la Ionescu daca eu mi-am pierdut chitanta prin care dovedeam imprumutul?
- Scrieti-i o scrisoare si spuneti-i sa va trimita odata cele 60 milioane imprumutate.
- Bine dar eu i-am imprumutat doar 30 milioane!
- Tocmai asta vrem sa obtinem de la el, o dovada scrisa ca va datoreaza doar 30 milioane...
____

Un barbat si sotia lui stateau linistiti la televizor. La un moment dat, el o intreaba:
- Pun pariu ca nu poti sa-mi spui ceva care sa ma intristeze si sa ma bucure in acelasi timp!
- Dintre prietenii tai faci cel mai bine dragoste! a replicat ea.
____

O firma da un anunt ca angajeaza bodyguardzi, iar pe anunt mai era precizat ca fiecare candidat trebuie sa se prezinte cu sotia. Un cetatean vede anuntul si se duce cu sotia acolo. Intra inauntru si i se adreseaza un angajat al firmei respective:
- Ati venit pentru inscriere?
- Da
- Sotia unde este?
- Afara.
Va dau un pistol, cu care trebuie sa va duceti afara si sa trageti in sotie! Asta este prima proba !
Cetateanu:
- Ma omule, ati innebunit cu totii? ce ati patit?
Mai tarziu, alt cetatean - aceeasi poveste.
A doua zi, vine un tigan:
- Domnule, am auzit ca angajati de-aia!
- Asa este! Unde e piranda ta?
- Afara!
- Uite, ia pistolul asta si du-te si impusc-o!
Se duce tiganul afara si se aud pocnituri, zgomote mari...
Intr-un tarziu,vine tiganu inauntru:
- Ma omule, ai innebunit? A trebuit sa o omor cu scaunul ca la pistol mi-ai pus gloante oarbe!
____

O tanara la spovedanie:
- Parinte, eu… aaa…….
- Stiu fiica mea ce ai facut, ca suntem prieteni pe facebook, am vazut poze, am citit ce ai scris pe perete… mi-a fost indeajuns ……
- Si ce trebuie sa fac ca sa fiu iertata, parinte?
- Sa dai like la 15 manastiri..
____

Ardeleanul la şcoală îi spune profesorului că el vrea să înveţe ebraica. Profesorul:
- De ce tocmai ebraica?
- Păi cînd am să mor şi am să ajung în Rai, să pot vorbi cu Dumnezeu.
- Şi dacă ai să ajungi în Iad?
- Păi română ştiu bine!
____

Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce esti trist?
- Am aflat ca sotia are SIDA... O pauza lunga...
- Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???
____

Vine limuzina sa-l ia pe Papa de la aeroport. Soferu ia bagajele, le baga in portbagaj. Papa astepta si nu se urca. Soferul:
-Sfintia Ta, va rog sa poftiti.
Papa: - Stii fiule, pe mine nu ma lasa niciodata nimeni sa conduc masina. Lasa-ma de data asta tu, te rog.
-Sfintia ta, e imposibil. Mi-as pierde slujba.
-Te rog, si sa stii ca sunt extrem de generos.
Soferu pana la urma cedeaza. Papa la volan. Talpa. 120km/h.
Soferu: -Sfintia Ta, va rog, putin mai usor, ne prinde politia.
Papa, nimic, baga tare. 160 Km/h. In spate, masina politiei, nino nino!
Papa opreste si lasa geamul in jos. Vine politaiul, saluta, gura cascata...Se intoarce la masina de politie. Ia statia.
-Sunt 1435. Da-mi-l pe sefu…
-Care-i treaba, ba?
-Sefu, nu stiu ce sa fac. Am prins pe cineva cu 160 la ora.
-Arde-l.
-Nu cred ca pot, e tare.
-Cine e ba, primaru?
-Nu, mai important.
-Un guvernator, senator ceva?
-Sefu, e mai tare!
-Cine ba?
-Cred ca-i Dumnezeu ca Papa-i conduce masina!
____

-Sunt foarte ingrijorata: niciodata sotul meu nu a intirziat atita! Crezi ca si-a gasit alta femeie?
- Vai tu, de ce te gindesti la ce-i mai rau ! Poate l-o fi calcat vreo masina.
____

Sotul tocmai termina de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la nevasta-sa si proptindu-se in fata ei, zice:
- De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles??? Asa. Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Si dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??
Nevasta zice:
- Cei de la pompe funebre.
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...