miercuri, 24 august 2011

Zambim si azi - 24 August 2011

La scoala copiii vorbeau intre ei despre profesiile lor de vis.
- Mi-ar place sa fiu avocat, ca sa-i pot apara pe concetatenii mei, zise unul.
- Mie mi-ar place sa fiu parlamentar, ca sa pot elabora legi in beneficiul concetatenilor mei, zise altul.
- Eu vreau sa fiu doctorita, ca sa-i tratez pe concetatenii saraci, continua urmatorul.
- Bula, tu ce vrei sa fii? il intreaba educatoarea.
- As vrea sa fiu concetatean.
____

Criza este mai nasoala decat divortul. Pierzi jumatate din bani sau cine stie, chiar toti, dar iti pastrezi sotia.
____

2 copii la gradinita:
-Am gasit un prezervativ sub sofa. Iti vine sa crezi? intreaba primul
-Ce-i aia sofa?
____

Doi prieteni discuta:
- Sunteti casatoriti de 10 ani si niciodata nu ti-ai inselat sotia! De ce?
- Pai... exista doua motive...
- ... probabil, dragostea si devotamentul?
- Nu! Lenea si site-urile po*no!
____

Sa fiu cuminte?!!(asa mi se spune mereu)De mica il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat. Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hot. Batman mergea cu 320 km la ora. Alba ca zapada locuia cu 7 barbati. Popeye fuma si era tatuat. Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica electronica mancand pastile care-l agitau. Prea tarziu! Nu e vina mea, este vina copilariei mele!
____

Doctorul îşi întreabă pacienta:
− Ce vârstă aveţi, doamnă?
− Mă îndrept spre 30.
− Din ce direcţie?
____

Cele trei nazuinte ale barbatului:
- sa fie asa frumos cum crede maica-sa ca e
- sa fie asa bogat cum crede fiu-su ca e
- sa aiba atatea femei cat suspecteaza nevasta-sa ca are
____

Un ardelean vine in Bucuresti si asteapta verdele la un semafor. Un sofer trece cu viteza printr-o balta si-i umple pe toti cu zoaie, din cap pina-n picioare. Bucurestenii urla dupa el scosi din minti, numai ardeleanul se uita mirat.
-Apoi, stati linistiti ca trebe s-opreasca.
-Ce s-opreasca dom'le, esti timpit?! N-ai vazut ce viteza avea?
-Apoi cum, nu opreste?
-Nu. Da' mata pe ce lume traiesti?
-Apoi la noi in Ardeal, cind se-ntimpla de te uda un sofer, apoi opreste, te ia in masina, isi cere iertare, te duce acasa, iti da sa maninci si nu se lasa pina nu stai la el vreo trei zile in gazda pe banii lui. Iar la plecare iti cumpara si televizor.
-E, pe dracu', zice bucuresteanul. Ti s-a intimplat matale asta!?
-Nu mie, da' i s-o-ntimplat nevesti-mii!
____

Bula se confeseaza unui prieten.
Bula: - Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu!
Prietenul: - Tatal tau este miliardar?
Bula: - Nu! Si el viseaza!
____

Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
- Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!
- Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese...
____

La un bijutier, sotia probeaza o bratara masiva din aur, apoi isi intreaba sotul, daca ii place.
-Nu, draga ! Bratara asta te ingrasa !
____

-Hai la o bere !
-De cand s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
-De ce ?
-N-am chef s-o vad în dublu exemplar . . . .
____

- Doctore, sunt foarte ingrijorat : soţia mea vorbeste în somn. Ea tot zice : “mai repede, mai repede, Gica”
- Nu-i nimic grav . .
- Poate, dom' doctor, dar pe mine ma cheama Nelu !
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...