duminică, 14 august 2011

Zambim si azi - 14 August 2011


Trei betivi bat la usa unei case. Le deschide o doamna.
- Am venit sa va aducem sotul acasa, dar nu mai stim care dintre noi este.
____

Cearta intre un betiv si o doamna:
- Urato!
- Betivule!
- Da, dar mie imi trece pana maine dimineata.
____

Doi betivi ies dintr-o carciuma si unul din ei intreaba un politist:
- Pe aici trece tramvaiul 14?
- Da, domnule.
- Hai Nae sa mai bem o bere.
Dupa un timp scena se repeta si, tot asa, de cateva ori. Tarziu in noapte cei doi betivi ies din nou.
- Pe aici trece tramvaiul 14?
- Nu mai trece nimc, domnule. S-au retras toate la depou.
- Nae, hai sa traversam.
____

- Chelner, te-am strigat de zece ori.
- Stiu domnule.
- Si de ce n-ai venit?
- De noua ori n-am auzit.
____

Doi betivi se intalnesc pe strada. Unul ii spune celuilalt:
- Pot sa trec printre dumneavoastra?
- Da, dar pe rand.
____

Un betiv povesteste:
- Ajung acasa, intru la WC, imi dau pantalonii jos, si cand sa incep sa-mi fac nevoile aud:
"Atentie, se inchid usile! Urmeaza statia Tineretului cu peronul pe partea stanga."
____

Un betiv isi suna nevasta si-i spune:
- Draga mea, am o sedinta. Raman sa dorm cu ea.
____

Draga mea, sa sti ca bautura te face mai frumoasa.
- Dar n-am baut nimic!
- Tu nu, dar eu da...
____

Un tip vrea sa se logheze si trebuie sa introduca o parola. Se gandeste putin si, zambind, introduce "p e n i s". Primeste urmatorul raspuns:
"Password too short."
____

Doi cawboy intra intr-un bar, cer o sticla de whisky si incep sa bea. Dupa ce se fac manga, unul dintre ei ii spune celuilalt:
- Il vezi pe tipul de colo?
- Care?
Primul cawboy scoate pistolul si ii omoara pe toti cei din bar, cu exceptia unuia.
- Acum il vezi?
- Da.
- El este dusmanul meu de moarte.
____

Doi betivi stau la o masa intr-un restaurant. Unul dintre ei povesteste:
- Era noapte, tarziu, intuneric. Eu ma duceam linistit spre casa. Deodata simt ca cineva ma calca pe mîna... Altul se impiedica de capul meu...
____

- Mama, mama, vine tata!
- Pe care trotuar?
- Pe amandoua.
____

Trei betivi stau in restaurantul garii... pana pleaca trenul. Fug dupa tren si, in ultimul moment, doi dintre ei reusesc sa urce. Al treilea ramane pe peron si incepe sa rada. Cineva intervine:
- De ce radeti, ca urmatorul tren este abia maine dimineata?
- Rad pentru ca eu trebuia sa iau trenul, ceilalti doi ma conduceau.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...