marți, 2 august 2011

Zambim si azi - 2 August 2011

La inceput fetele sunt interesate de papusi iar baietii de masini.
Pe urma, invers!
____

Intra un preot intr-un restaurant, se aseaza la masa.
Cheama ospatarul si il intreaba:
- Fiule, balena aveti?
- Nu, parinte.
- Casalot aveti?
- Nu, parinte.
- Rechin aveti?
- Nu, parinte.
- Atunci da-mi o costita de porc afumata si …Dumnezeu mi-e martor ca am vrut sa mananc peste!
____

O blonda ajunge la serviciu plangand in hohote.
Seful o intreaba ingrijorat ce a patit la care ea raspunde: “Azi dimineata am primit telefon si am aflat ca mama a murit”.
Seful o consoleaza: “De ce nu te duci tu acasa azi sa te odihnesti?Si-asa nu avem de lucru prea mult.
Blonda refuza spunand ca mai bine lucreaza ca sa mai uite de necaz.
Dupa 2 ore seful trece pe langa biroul ei si o aude plangand si mai tare.
“Ce s-a mai intamplat?” o intreaba.
La care ea raspunde: “Tocmai a sunat sora mea si mi-a zis ca si mama ei a murit”.
____

Un barbat se intoarce seara tarziu de la o bauta cu pretenii. Intra in casa nervos, bate cu pumnu’ in masa si striga la nevasta-sa:
- Femeie, cine e sefu’ in casa asta?
Femeia, scurt, ii scapa un dos de palma peste gura. Barbatul resemnat:
- Da’ ce? Nici macar sa intreb n-am voie?
_____

Băsescu face o vizită părinţilor. Se uită el prin casă, totul OK. Când dă să plece, hop! Televizorul spart!
- Ce-i, măi tată, cu televizorul ăla spart? De ce nu mi-ai spus, să-ţi cumpăr unul nou?
- N-are rost, fiule!
- Cum să n-aibă rost?
- Păi, când erai mic, de fiecare dată când spuneai o minciună, îţi trăgeam o palmă peste bot şi am rămas cu obiceiul ăsta…
____

- Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa?
- Esti inca mic, fiule! Cand vei creste, o sa intelegi de ce legea ne apara!
____

Inainte de casatorie, cand un barbat tine de mana o femeie, este dragoste. Dupa casatorie, este autoaparare.
____

Profesoara vorbeste despre temperatura corpului:
- Oamenii au 36.5 grade Celsius, salbaticiunile au 38 grade Celsius, iar pasarile au chiar 41 grade… Bula tu ma asculti? Te rog sa repeti ce am spus.
- Oamenii au 36,5 grade Celsius, cand devin salbatici temperatura creste la 38 grade Celsius, iar cand vad o pasarica au chiar 41…
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...