duminică, 28 august 2011

Zambim si azi - 28 August 2011

Alinuta: Ai vazut ce ochi are fetita vecinei noastre?
Tata: Da, foarte frumosi! Dar de ce întrebi?
Alinuta: Uite-i!
____

Alinuta: Mama, mi-am rupt un deget!
Mama: Saraca de tine! Unde l-ai rupt?
Alinuta: În ochii lui Gigel!
____

Alinuta lipseste 3 zile de la scoala. Când vine o întreaba învatatoarea:
Î:De ce nu ai venit la scoala?
Alinuta: A murit mama!
Î: Cum a murit?
Alinuta: A batut un cui în perete si s-a lovit cu ciocanul peste deget.
Î: Bine, bine, dar nu se moare din asta.
Alinuta: Se chinuia prea mult si tatei i s-a facut mila de ea si-a împuscat-o.
____

Alinuta: Mama, de ce avem noi aici otrava de sobolani? Noi nu avem sobolani în casa.
Mama: Nu mai pune astfel de întebari, si du-i odata bunicii mamaliguta cu lapte.
____

Alinuta: Mamaaa, mie nu-mi place bunica!
Mama: Taci din gura! La noi în casa manânci ce primesti.
Alinuta: Mamaaa, mie nu-mi place bunica!
Mama: Taci si mânca cât mai e calda!
Alinuta: Mama, mama, nu-mi place deloc bunica!
Mama: Bine, las-o în farfurie si manânca-l pe bunicu!
____

Alinuta se joaca cu bunica..
Mamica: Alinuta, când te plictisesti sa te joci cu bunica, sa-i pui oasele la loc în sicriu!
____

Alinuta: Mama, mama, eu cu Simona ne-am jucat de-a doctorul!
Mama: Ei si ?Asta nu e deloc rau.
A: Da, dar nu stiu cum se coase burta dupa operatie la loc!
____

Parintii Alinutei se uita la televizor. Alinuta trece prin fata televizorului.
Dupa un timp iar trece prin fata televizorului. Dupa vreo 5 minute de peregrinari prin fata televizorului, tatal se enerveaza si zice:
T: Daca mai trece o data prin fata televizorului eu o iau la bataie!
M: Taci barbate, nu vezi ca-i spânzurata?
____

Mama: Alinuta, nu te mai plimba prin fata televizorului! Si scoate-ti odata latul ala de la gât!
____

A: Mama, mama vreau sa sar iar coarda, îmi vreau coarda înapoi!
M: Fii cuminte si taci. Tata ramâne asa atârnat pâna vine politia!
____

A: Mama, mama, nu mai vreau hamburger!
M: Stai cuminte ca altfel bagam si celalalt brat al tau în masina de macinat carne!
____

Î:Ce-i mic, rosu si bate-n geam?
R:Alinuta cea sadica într-un cuptor cu microunde.
____

Alinuta: Mama, mama, nu vreau sa vad cascada Niagara!
Mama: Taci si intra în butoi!
____

Alinuta: Mama, mama, unde e hamsterul meu?
Mama: Mouuuliiinexxx!
____

Alinuta: Mama, mama, în acvariul nostru cu piranas înoata un schelet! Mama… Mama… MAAAAAAAAMMMA!!”
____

Alinuta: Mama, mama, unde-i Africa?
Mama: Taci si intra în pachetul cu ajutoare…
____

Alinuta: Mama, mama, de ce îmi spun copii la scoala ca sunt epileptica?
Mama: Taci din gura si scoate-ti picioarele din buzunare…
____

Alinuta: Mama, mama, când vine matusa Georgeta la cina?
Mama: Taci din gura, nu am terminat-o înca pe bunica…
____

Alinuta: Mama, mama, de ce împingem masina în prapastie?
Mama: Taci din gura, altfel se trezeste tata…
____

Alinuta: Mama, mama, nu vreau sa golesc gunoiul!
Mama: Taci si înghite!…
____

Alinuta: Mama, mama, nu mai vreau sa înghit vomitativ!
Mama: Taci din gura, Alinuta! Câinelui îi e si lui foame.
____

Iese într-o zi de iarna si Alinuta cu saniuta la derdelus…Urca ea dealul cu greu si coboara…Ajunge jos o calca o masina…
“Nu ma duc în casa, ca daca ma duc, ma opreste înauntru!!”
…Si mai urca o data, tot cu greu…si coboara o calca un camion…La fel:
“Nu ma duc în casa ca daca ma duc ma opreste!”
…Si mai urca o data si coboara, ranita, fara mâini, schiopatând, etc…etc, etc o calca compresorul si o face foita de hârtie…O iau copiii cu doua degete pe sus si o duc la usa la maica-sa…
-Ding-Doong…
Maica-sa raspunde la usa cu lantul pus:
-Ce mai vreti,’naripa voastra de puradei!!!
Astia sfiosi:
-Pai, v-am adus-o pe Alinuta, c-a calcat-o compresoru’…Deschideti sa v-o dam!
-Nah, nah, nah…bagati-o pe sub usa.
____

Mama Alinutei intra în bucatarie si începe sa strige la Alinuta:
M: De câte ori ti-am spus sa nu-ti mai tai unghiile în bucatarie? Uite câte degete ai facut pe masa!
____

Alinuta striga la mama sa:
-Mama, mama, de ce mor membrii familiei noastre pe neasteptate?
Mama, mama? Mama, mama?! Maaaaama!!
____

Alinuta: Mama, mama, nu mi-a mai iesit nici un cos pe fata!
Mama:Ce frumos, Alinuta. Dar de ce?
A:Nu mai am nici un pic de loc!
____

De ce au ingropat-o pe Alinuta intr-o groapa de 10 metri?
Pentru ca nu au putut-o dezlipi de pe autobuz…
____

Un batrânel, foarte bogat, s-a casatorit cu Alinuta, care abia împlinise 18 anisori, frumoasa (cum e ea), dar naiva si extrem de prostuta. Dupa noaptea nuntii, Alinuta îi spune fericita sotului :
- A fost minunat! Actul sexual a durat exact 3 minute! Se face des treaba asta ?
- Da, copila mea! Unii depravati o fac chiar si de doua ori pe an!
____

Alinuta: Tati ce-i ala un travestit ?
Tata: Taci si desfa-mi sutienul…
____

Alinuta era in curte cu o cutie de cuie si un ciocan.
Mama:Ce faci, Alinuto?
Alinuta:Ma reasamblez!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...