joi, 18 august 2011

Zambim si azi - 18 August 2011


Maria spala rufe la rau. Din munte se pravale o stanca care o loveste. Ion vede incidentul si gandeste:
- Inca o masina de spalat distrusa de calcar !
____

- Fa, Marie, tu esti vie?
- Sigur, Ioane.
- Si atunci de ce nu faci struguri?
____

- Eunuc! Adu-mi nevasta nr. 2.
Fuge asta repede si o aduce.
- Eunuc! Nevasta 80!
Asta alearga iar, si o aduce si pe aceasta. Si tot asa...
La un moment dat eunucul nu mai raspunde. Iese sultanul furios si-l gaseste mort.
Morala: Nu sexul te omoara, ci alergatul dupa femei.
____

Scufita Rosie si Scufita Roz mergeau prin padure. La un moment dat, in fata lor, apare Lupul. Scufita Rosie, care stia povestea, a luat-o spre casa bunicutei. Scufita Roz, care nu stia povestea, aluat-o... in toate partile.
____

- Domnule doctor, în fiecare noapte visez ca împing un tren din Bucuresti pâna la Ploiesti si înapoi. Dimineata ma trezesc extenuat. Ce îmi recomandati ?
- Te duci acasa si înainte de a te culca iti imaginezi ca vei împinge trenul numai pana la Ploiesti. Inapoi il voi impinge eu.
Urmatorul pacient:
- Domnule doctor, in fiecare noapte visez ca fac amor cu zece femei. Dimineata ma trezesc extenuat.
- Te duci acasa si inainte de culcare iti imaginezi ca vei face amor numai cu cinci. Cu celelalte voi face amor eu. Eu te-as scapa de toate, dar mai am de împins si un tren de la Ploiesti la Bucuresti...
____

- Daca o sa-ti placa sa inveti, cand te vei face mare, vei deveni profesor, doctor sau inginer.
- Si daca nu o sa imi placa?
- Vei devenii ministru.
____

Un batranel jerpelit intra intr-o banca. La ghiseu, ii zice functionarei:
- Fa, vreau sa pun niste bani in nenorocita voastra de banca.
- Domnule, nu permitem asemenea vocabular. Il chem pe sefu'.
- Care-i problema, domnule, intreaba sefu' ?
- I-am spus amaratei ca vreau sa depun niste bani in porcaria voastra de banca.
- Despre ce suma-i vorba ?
- Zece milioane de euro.
- Si nenorocita asta nu vrea sa va serveasca ?
____

- Spui tuturor ca ai SIDA. Este asa de grav ?
- N-am nimic, dar asa nu-i mai face nimeni avansuri nevestei mele.
____

- Doctore, tusesc într-una. Ce sa fac?
Doctorul îi prescrie un medicament, dar din greseala ii da un laxativ puternic. Dupa trei zile, pacientul revine.
- Ei, mai tusiti?
- De tusit as mai tusi, dar nu prea mai am curaj.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...