marți, 9 august 2011

Zambim si azi - 9 August 2011


- Cainele dumneavoastra mi-a muscat soacra.
- Vai imi pare rau. Va promit ca am sa-l pedepsesc.
- Nu e nevoie. Eu doar am trecut sa-i dau un os mare si gustos...
____

- Toti cei care alearga vor primii premii?
- Nimai cel care ajunge primul.
- Si ceilalti de ce mai alearga?
____

Tatal bate niste cuie, iar fiul il urmareste foarte atent:
- Bravo fiule! Fii atent si ai sa inveti sa mesteresti tot felul de lucruri. Poate iti vor fi de folos cand vei fi mare.
- Tata eu vreau sa invat numai ce vei spune cand iti vei da cu ciocanul peste degete.
____

- Care este diferenta dintre un ziarist in dictatura si unul in democratie?
- Un ziarist in dictatura poate sa scrie tot ce vrea, in timp ce ziaristul in democratie poate sa scrie si a doua zi.
____

- Femeile sunt mai frumoase decat barbatii.
- Natural.
- Nu. Artificial.
____

- Publicului nu-i place piesa ta.
- De unde stii? Sala este goala.
____

In autobuz, se revolta negrii: vor sa stea si ei in fata, sa mai stea si albii in spate. Incepe scandalul: tipete, paruiala, pana se enerveaza soferul:
- Ba, ia gata cu galagia! La mine in autobuz v-ati gasit! Ba, pe mine nu ma intereseaza, pentru mine sunteti toti albastri. Acum toata lumea la locurile lor: albastru deschis in fata, albastru inchis in spate.
____

- Oxigenul este absolut necesar vietii. A fost descoperit secolul trecut.
- Si cum s-au descurcat oamenii pana atunci?
____

- De ce nu e bine sa mori lunea?
- Pentru ca iti merge prost toata saptamana.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...