luni, 5 decembrie 2011

Poza zilei - 5 Decembrie 2011

Deja e timpul sa ne gandim unde vom petrece noaptea de 31 decembrie spre 7 ianuarie!
____

Undeva pe autostrada, accident mare, vine politia, ambulanta, se strang ranitii si cadavrele, se iau declaratii.
Unul era perplex, ramase incremenit la volan, dupa ce femeia de langa el zburase prin parbriz si murise.
- Domnule, intelegem ca sunteti socat, dar sotia dvs. a murit.
- Nu era sotia mea.
- Oricum, vad ca sunteti tulburat, inseamna ca era fiica dvs.
- Nu era fiica mea.
- Atunci era o ruda mai apropriata, o prietena buna.
- Nu.
- Atunci, cine era, domnule?
- O prostituata. O luasem cu vreo 2 kilometri mai inainte.
- Pai, atunci, nu e nicio tragedie. Sunteti un norocos !
- Noroc d-asta sa ai tu ! Te-ai uitat sa vezi ce avea in gura?
____

In Romania s-a descoperit legea conservarii coruptiei, care spune: Coruptia nu apare de nicaieri si nici nu dispare, ci se muta dintr-un birou in altul!
____

Cand m-am nascut am fost atat de surprinsa incat n-am vorbit un an si jumatate.
____

Fetita: Tata... un baiat de la scoala mi-a spus ceva ce nu inteleg.... Mi-a spus ca am niste sasiuri tari, amortizoare excelente, si o bara solida de protectie.... Ce inseamna asta??
Tatal: Spune-i la tip asa... ca de indrazneste sa-ti ridice capota ca sa verifice uleiul motorului, o sa-i rup teava de esapament.
____

Un om de afaceri afla ca va primi in vizita posibili parteneri din strainatate si e nevoit sa lipseasca o saptamana de acasa. Normal, isi anunta sotia.
- Uite care e treaba, vin posibili parteneri de afaceri si trebuie sa ii conduc prin tara. O sa lipsesc o saptamana.
- Aaa, daca tot lipsesti - zice sotia - e o excursie in Grecia, vreau sa merg.
Omul de afaceri, ca orice sot intelegator, aproba excursia. Seara merge sa-si anunte si amanta.
- Vezi ca trebuie sa plec o saptamana din oras, nu te speria, nu s-a intamplat nimic.
- Dragule, am vazut o excursie in Grecia, nu mi-o platesti?
Zis si facut, eh, ca si amanta il ajuta la nevoie...
Dupa o saptamana vine acasa sotul la sotie, aceasta fericita de nu se poate.
- Ei, cum a fost? - intreaba sotul.
- Super, fantastic, am fost in foarte multe locuri dragute, vezi ca am aici ceva poze.
In poze vede afaceristul nostru pe amanta, inghite in sec, sotia, normal, observa.
- Ce, o cunosti?
- Nu... Da` de unde! Doar mi s-a parut cunoscuta... dar nu!
- Ah, sa stii ca femeia asta s-a culcat cu toti barbatii din excursie, si nu au fost putini...
Omul nostru inghite in sec si seara merge la amanta.
- Ei, cum a fost?
- Super, senzational, multumesc, dragut ai fost. Hai sa iti arat ceva poze. In unele poze, binenteles, isi recunoaste afaceristul nostru sotia... aceaasi intrebare de la amanta...
- Ce, o cunosti?
Raspuns negativ, normal.
- Ei, sa stii ca femeia asta a fost cea mai tampita din excursie, inchipuie-ti ca a fost singura femeie care a venit cu sotul.
____

M-a rugat soacra-mea sa cumpar niste legume organice de la piata.Asa ca ma duc si-i spun negustorului:
“Vreau sa cumpar niste legume pentru soacra-mea,spune-mi te rog, au fost stropite cu ceva produse chimice otrăvitoare?”
Negustorul:
“Nu, nu,va trebui sa le stropesti tu!!!
____

Bula la scoala, la ora de anatomie. Profesoara le povesteste copiilor despre organul sexual masculin. Ca tema pentru a doua zi ii pune pe copii sa afle mai multe despre acest organ.
Se duce Bula acasa si o intreaba pe maica-sa:
- Mama, ce e un organ sexual masculin?
- Du-te la tac-tu, ma, ca el stie mai bine.
Se duce Bula la tac-su si il intreaba:
- Tata, ce e un organ sexual masculin?
Tac-su, nervos, cu o lamaie in mana, ii spune:
- Uite, asta e, ma, asta...
A doua zi la scoala profesoara ii intreaba pe elevi daca au aflat mai multe despre organul sexual masculin.
Bula:
- Stiu eu, doamna profesoara, sa va arat?
Profesoara
- Nu acum Bula, in pauza, bine?
- Da.
In pauza se duce profesoara la Bula si ii spune:
- Ia arata-mi Bula...
- Doamna profesoara, imi cer scuze, dar i-a fost rau unei colege si i-am dat sa o s*ga!
____

Pe plaja de nudisti de la Mamaia,in momentul cind un negru iese cu scula atirnind pina la genunchi toti albii de pe plaja incep sa rida cu gura pina la urechi de bogatia negrului.
Bulversat acesta tipa la ei:
-Ce ma, boilor, voua nu vi se stringe cind intrati in apa rece?
____

O moldoveancă vrea să treacă graniţa în România. Vameşul o opreşte şi îi spune:
-Domnişoară, deoarece am intrat în U.E. este necesar să ştiţi cum se pronunţă corect în engleză următoarele cuvinte: gheaţă, ceai, picior.
____

Două prietene stau de vorbă:
- Ce mai faci?
- Nu prea bine. Mă doare gâtul.
- Ştiu o metoda bună de tratament. Când am dureri în gât îi fac sex oral soţulului meu şi-mi trece repede.
- Excelentă idee, o să încerc şi eu…
A doua zi:
- Deci, te-a ajutat?
- Da, mulţumesc foarte mult, gâtul nu mă mai doare. Doar că soţul tău nicicum nu putea să creadă că asta a fost ideea ta.
____

Un bărbat i-a pupat mâna lui Băsescu la petrecerea organizată de Primăria Sectorului 2.
Spre suprinderea tuturor, preşedintele nu i-a dat un pumn in fata sau in plex.
____

A fost demonstrat stiintific ca femeile au nevoie de maxim 8,5 cm... indiferent ca este master card sau visa...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...