miercuri, 7 decembrie 2011

Zambete - 7 Decembrie 2011

I - Intr-o casnicie cu cine trebuie sa semene copilul?
R- Cu sotul, niciodata cu tatal !!!
____

Un barbat surprins la amanta de catre sotul ei,sare de la etajul xx.In cadere se gandeste :'' Nu puteam sa stau acasa cu nevasta,sa mananc un gratar,sa beau un sprit,si cine stie,poate sa fac si sex.''
Cade cu noroc pe o capita de iarba proaspat cosita din spatiul verde al blocului si imbracand-usi izmenele,cugeta :
''Doamne cum e omul,numai 2 secunde am fost in rahat si cate prostii mi-au trecut prin cap.'
____

- De ce rochia de mireasa este alba?
- Asta e culoarea standard la toate electrocasnicele.
____

Ea catre el:
- Ma iubesti, draga?
- Da!
- Spune-mi ca ma iubesti numa' pe mine!
- Te iubesc numa' pe tine!
- Spune-mi ca nu poti trai fara mine!
- Nu pot trai fara tine!
- Dar, dragule, spune si tu ceva de la tine putere, nu tot repeta!
- Mai du-te-n p**a mea cu prostiile! Hai, dezbracarea ca vreau te f*t!
____

Lupul se intalneste cu Scufita Rosie si zice:
- Buna ziua ,Scufito Verde!
- Buna, Lupule Daltonic.
____

Scufita Rosie, prin padure, se intalneste cu Lupul.
- Vai, Lupule, dar ce ochi mari ai!!!
- Auzi Scufito, incearca tu sa o c*ci pe bunica-ta...
____

Lupul se plimba prin padure si deodata se trezeste fata in fata cu Scufita Rosie. Lupul, curios, o intreaba:
- Unde te duci, tu, Scufita Rosie?
- La izvor sa ma spal la p**da, raspunde dezinvolt Scufita.
Lupul se da doi pasi in spate si se reazama, socat, de un copac:
- Hai sa-mi bag p*la, ce-a ajuns si basmul asta!!!
____

Discutie intre oi :
- Nu pot sa adorm deloc in seara asta.
- Incearca sa numeri si tu ciobanii.
____

Un copil catre altul:
- Eu la cinci luni mergeam singur.
- Bravo tie, fraiere. Eu m-am lasat carat pana la cinci ani.
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...