marți, 27 decembrie 2011

Zambete - 27 Decembrie 2011

Un autobuz este o maşină în folosul cetăţeanului, care nu-l aşteaptă atunci când el fuge să-l prindă şi merge ca melcul dacă el se grăbeşte...
____

Dacă vii acasă târziu, beat şi miroşi a parfum de femeie, iar soţia şi soacră-ta nu îţi zic nimic, nu fac scandal, AI GRIJĂ! S-ar putea ca mâncarea să fie otrăvită!
____

Nu-i chiar imposibil să „orbești” o femeie.
...Pune-i un parbriz în față.
____

Femeile fac din tantar armasar pentru ca femeilor le place tot ce creste in dimensiuni.
____

Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef.
____

“Americanii nu aruncă gunoiul, îl transformă în televiziune.”
____

O alta calitate a saraciei este ca, dupa ce împlinesti 70 de ani, copiii nu te mai declara nebun cu acte sa-ti preia proprietatea.
____

O tanara casatorita de curand se plange mamei sale la telefon:
- Nu-l mai suport deloc ... E tot timpul asa de prost dispus incat am devenit si eu teribil de nervoasa. Am si slabit foarte tare din cauza asta.
- De ce nu-l parasesti atunci? intreba mama.
- Asa voi face, dar mai intai astept sa ajung la 50 de kg...
____

Fermierul Johnson,pe patul de moarte:
-Femeie,după ce m-oi duce,tu să te măriți cu Jones!
-Nu..nu mă mai mărit cu nimeni.Ce-ți veni?
-E ultima mea dorință!
-OK,atunci...da de ce cu Jones?
-Mi-a vândut odată un cal chior...m-a-nșelat,și n-am apucat să i-o plătesc...
____

Casa mea tocmai a fost jefuita. Dar am prins un individ mascat, imbracat in rosu, gras si cu niste reni, tot dadea tarcoale si incerca sa intre pe cosul casei! Intodeauna se intorc la locul faptei... Asa ca l-am obligat sa plateasca pagubele!
____

Vine omu-acasă,ca omu,iar nevasta,ca nevasta,îl așteaptă drăgăstoasă.
Îl studiază nițel cu ochiu-i de expertă..
-Aha!Mai nou,mă-nșeli c-o cheală.
S-apropie ușor...
-După ce că-i cheală,mai e și zgârcită.Nu dă banii pe parfum.
____

De ce nu e bine sa faci sex cu femeile peste 40 de ani ?
-Daca sunt dedesupt , nu au aer .
-Daca sunt deasupra , ametesc .
-Daca sunt lateral nu vezi la televizor.
____

Sotia catre sot:
- Spune-mi ceva placut.
- Esti frumoasa!
- Hai, lasa vrajeala!
- Scuze, am glumit!
____

Tu stii cine e frumos? Citeste din nou primul cuvant din propozitia asta.
____

CE SUNT BUNICII?
(In viziunea unor copii de pana la 8 ani):
-Bunicii sunt o doamna si un domn care nu au proprii copii, de aceea le plac de copiii altora.
-Bunicii nu au nimic altceva de facut decat sa ne astepte cand mergem sa-i vizitam. Sunt atat de batrani incat nu ar trebui sa se joace mult sau sa alerge. Dar sunt de treaba pentru ca ne duc la magazin si ne dau bani.
-Sunt oamenii aceia care cand merg cu noi la plimbare, incetinesc pasul ca sa ne arate frunze sau insecte pe jos.
-Ei nu tipa niciodata la noi sa ne grabim. In general bunicile sunt grase, dar nu chiar atat de grase incat sa nu ne poata lega sireturile.
-Sunt oamenii care poarta ochelari si lenjerie intima caraghioasa.
-Bunicii nu trebuie sa fie destepti. Ei trebuie sa raspunda la intrebari ca: "De ce Dumnezeu nu este casatorit"? sau "De ce cainii fugaresc pisicile"?
-Sunt oamenii care, atunci cand ne citesc povesti, nu sar peste pasaje ca sa scape mai repede. Si nu se supara daca ii rugam sa ne mai citeasca o data povestea.
-Toata lumea ar trebui sa incerce sa aiba bunici, mai ales daca nu au televizor pentru ca sunt singurii carora le place sa petreaca timp cu noi.
-Sunt oamenii care stiu ca nu ar trebui sa mancam dulce inainte de culcare dar totusi ascund dulciuri pentru noi si ni le aduc in pat si ne saruta de noapte buna chiar daca am fost rai mai devreme.
Iubiti-va si pretuiti-va bunicii cat inca ii mai aveti!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...