marți, 6 decembrie 2011

Zambete - 6 Decembrie 2011

Daca bagi mana in buzunar iar acolo gasesti o p**a, asta inseamna ca:
1. N-ai bani;
2. Esti barbat;
3. E timpul sa-ti cosi buzunarul.
4. Te afli in Botswana
____

“Dragă Dumnezeu, in ultimii ani mi i-ai luat pe dansatorul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze şi actriţa mea preferata Farah Fawcett. Îţi reamintesc că politicianul meu favorit este Traian Basescu. Toate cele bune!”
____

Teoria relativităţii:
În pat: Este 7 dimineaţa, închizi ochii pentru 5 minute şi este 8:45.
La serviciu: Este 13:30, închizi ochii pentru 5 minute şi este 1:31.
____

SOACRA-MEA
Am ajuns să cred şi eu, dându-le mare dreptate
Ălora ce zic mereu că femeile-s ciudate,
Intru-n bâză cu nevasta, sictirită pe-undeva,
Că în dimineaţa asta i-aş fi zis mă-sii ceva
Naşparliu, bine’nţeles, că-mi tot sare-n sus de şnur,
Iar eu, caracter ales, n-am cu ea nimic, v-o jur;
Deschid uşa-n zori, la hol, aia care dă afară
Şi ce văd, un geamantan barosan chiar lângă scară (!?)
Trei sacoşe, patru plase, alea mai voluminoase,
Printre care, cu stupoare, soacră-mea-n carne şi oase;
Somnoros, privind la ea, scărpinându-mă la ochi,
Număr ce bagaje-avea, să nu-i fie de deochi !
Însă dumneaei, nimic, nici "bon jour", nici "bun găsit"
Ori în gât, măcar un pic, să îmi sară c-a sosit,
Mă ia scurt, fără pupici, întreabând printre lentile :
"Pot să stau şi eu aici... cam vreo trei sau patru zile?"
"Poţi să stai şi-un an, şi doi!", îi raspund cu nonşalanţă,
Închizând uşa ‘napoi, chiar... ţinându-mă de clanţă,
Altceva nu-mi amintesc să-i fi zis, şi mă consum
Că nu pot s-o potolesc pe nevasta-mea nicicum !
____

Se pune problema in parlamentul Albaniei ce sa faca sa se imbogateasca tara.
Liniste..........
Intr-un tarziu, un parlamentar propune sa declare razboi Americii. Americanii se vor supara , vor ataca Albania , vor castiga si o vor coloniza, dupa care urmeaza sa faca investiti si astfel tara se va redresa.
Se supune propunerea la vot.
Toata lumea de acord, numai cel care o facuse nu.
Ceilalti il intreaba :
- Cum ma, tu propui si tot tu nu esti de acord? De ce?
- Si daca ii batem, ce facem?
____

Dupa ce fata lui Chuck Norris si-a pierdut virginitatea, acesta i-a adus-o inapoi.
____

Bula ii zice lui Strula:
- E foarte frig in casa la mine!
- De ce nu stai la un colt... sunt 90 de grade acolo.
____

Soacra isi invita ginerele la masa. Ginerele, desi suspicios, accepta invitatia. Pe masa, diferite salate, preparate din carne de pui, porc, cartofi vreo 3 feluri, deserturi, bere rece, vin, ... etc. La un moment dat soacra iese la bucatarie. Ginerele ia o bucatica de carne si i-o da pisicii, care dupa 2, 3 crampe moare sub masa. Nervos tare, apuca o cratita goala si cand intra soacra ii trage una de o lasa lata pe jos.
La care pisica de sub masa:
- YEESSSSSSS!!!!!
____

Esti analfabet? Scrie-ne azi si te ajutam pe gratis.
____

Intra o fata draguta la farmacie si intreaba farmacista:
- Aveti in vanzare prezervative foarte mari?
- Desigur ca avem, vreti sa cumparati?
- Nu, dar nu o sa va suparati daca am sa astept aici pana intra cineva sa cumpere?
____

Barbatii si femeile sunt de acord intr-o singura privinta: n-au incredere in femei.
____

El si sotia lui stateau pe canapea si se uitau la televizor
El avea telecomanda si tot schimba de pe un canal de pescuit pe un canal p o r n o. Ea a inceput sa se enerveze din ce in ce mai tare si in cele din urma a spus:
-Pentru numele lui Dumnezeu! Lasa pe canalul p o r n o, stii deja sa pescuiesti !
____

Politia il trage pe dreapta si spune:
- Domnule v-am oprit pentru depasire de viteza.
- Imposibil domnule politist, am cruise control pe masina si nu pot trece de 80 km/h. Ar fi cazul sa mai calibrati radarul. Sotia, din drepta, remarca in timp ce croseta:
- Te rog nu spune prostii draga, masina este model vechi, cum naiba sa avem instalat cruise control ? Politistul incepe sa scrie amenda in timp ce barbatul zice sotiei:
- De ce n-ai tacut draga din gura ?
- Domnule, trebuie sa mai dau o amenda pt.ca nu purtati centura de siguranta.
- Dar am dat-o jos cand mi-ati cerut actele domnule. Sotia croseteaza de zor si se baga in vorba:
- Dragule, ai uitat ca nu suporti de ani de zile centura cand conduci ?
- Este clar mai adaugam 2oo de lei la amenda. Sare bietul om in sus si zbiara la sotie.
- Dar mai taci dracului din gura femeie ! ! !
- Doamna , zice politisul, tot timpul urla si vorbeste asa urat ?
- Nu domnule politist, asta se intampla doar dupa ce bea 3-4 beri...
____

When i was your age i lost my tooth, not my virginty. I looked for toys, not boys.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...