miercuri, 28 decembrie 2011

Zambete - 28 Decembrie 2011

Mami mi-a zis ca mancarea ea o pregateste cu multa iubireee. Imi vine sa rad pentru ca mi-o imaginez cum imbratiseaza varza...
____

„Dragă Moșule.Dacă-mi aduci iar mașinuțe,adu și baterii.”
____

O blondă,răvășită,extenuată,se prezintă la medic:
-Dom doctor,pe lângă blocul meu sînt o grămadă de câini.Latră toată noaptea...
-Nicio problemă,nu sînteți primul caz,luați aici somniferele ăstea,or să vă ajute enorm.
Peste două săptămâni,se-ntoarce fata,distrusă total.
Doctorul,perplex.
-Nu-nțeleg...m-așteptam să vă văd proaspătă și odihnită...
-Odihnită???...După ce-alerg toată noaptea după câini?...Și când prind câte unu,nici d-al năibii nu vrea să-nghită pastila!
____

O fata, nu demult maritata, ii spune mamei sale:
- Mama, barbatul meu nu ma mai iubeste!
- Dar cum ti-ai dat seama , fata mamii?
- Daca m-ar iubi, demult ar fi remarcat ca il insel!
____

Intr-o zi, o doamna il intalneste pe Bula plangand!!!
- Ce-ai patit, Bula?
- Am baut din greseala doua sticlute de cerneala!
- Si doctorul ce ti-a zis?
- Sa mananc un kilogram de sugativa!!!
____

John dragă,uite ce scrie-n ziar:
„Pentru a face economii serioase,Guvernul a decis să elimine opt distrugătoare grele.”
-Da,și..?...Ahaaa,dar te-asigur,iubito,că și mie o să-mi lipsească maică-ta!
____

Crăciun fericit!!!
Pentru împlinitrea tuturor dorințelor apasă 1
Pentru împlinirea planurilor diabolice apasă 2
Pentru împlinirea fanteziillor *** apasă 3
Pentru toate trei variante achită suma de 100 RON nr cont 36437- moșu ...
____

La scoala ,Bula face un ghemotoc de hartie si i-l arunca in cap Alinutei: head shot!!! Se intoarce Alinuta cu o carte si il pocneste pe Bula peste fata: facebook!!
____

O blonda îi povesteste prietenei sale:
- Ieri seara a venit seful meu la mine acasa, în vizita, si m-a violat!
- Si tu, tu nu te-ai aparat?
- N-am putut. Nu mi se uscase înca oja de pe unghii...
____

- Marie, daca ai castiga 100 milioane € la Loto, m-ai mai iubi?
- Da, Ioane! Si mi-ar fi foarte dor de tine!
____

Daca cineva arunca cu o piatra in tine, tu sa arunci in el cu o floare. Iar daca floarea este in ghiveci ... asa a fost sa fie!!!
____

Motanul.
Motanul este un animal care are corpul acoperit de par. Are patru labe: Doua dinainte pentru a alerga si doua dinapoi pentru a frana. Incepe cu capul, continua cu corpul si se termina cu coada. Are si mustata.
Atunci cand motanul vrea sa faca pui, ii face! Atunci devine pisica.
____

O batrina mergea incet pe trotuar abia taraind dupa ea doi saci de gunoi. Unul din saci se rupse si bancnote de $20 incepura sa se insire pe trotoar. Un politist ce se afla pe acolo o opreste si ii spune:
-Doamna vi s-a rupt sacul si va cad banii. Batrina se uita si spune:
-Noroc ca ati vazut domnule politist, acum trebuie sa ma intorc sa-i adun!
-Stati, ca nu-i asa simplu! De unde aveti banii, nu i-ati furat?
-Nu, domnule, e simplu. Eu stau linga un teren de fotbal si unii din spectatori vin sa urineze printre uluci pe florile mele. Asa ca atunci cind e o partida imi iau foarfeca de vie si ma asez in spatele gardului. Cand un spectator o scoate eu il apuc si-i spun 20$ sau ti-o tai!
Politistul se gindeste ca e just si incepe sa rada.
-Dar ce aveti in celalat sac atunci?
-Pai, domnule politist... nu toti vor sa plateasca..
____

Trei studenti se intalnesc dupa Craciun:
-Am petrecut Craciunul in Mallorca...plaja, coctailuri,fete in bikini...
-Eu am fost la schi in Alpi-zice al doilea...zapada,vin fiert, si ce blonde...
-Mai fratilor-zice al treilea-eu am fost in aceeasi camera cu voi, dar eu-spre deosebire de voi- nu am fumat din tigara aia lunga...
____

ODA SARMALEI
Cum s-ar defini sarmaua?
Vis inaripat al verzei ce-l avu cat a durat
somnul lung metamorfozic in butoiul de murat.
Potpuriu de porc si vaca, simfonia tocaturii,
imn de lauda mancarii inaltat in cerul gurii.
O cocheta care-si scalda trupu-n sos si in smantana
si se-nfasura in varza ca in valuri de cadana.
O abila diplomata ce-a-ncheiat o stransa liga
c-o bardaca de vin rosu si-un ceaun de mamaliga.
Oponenta din principiu si un strasnic adversar
pentru tot ce e dieta sau regim alimentar.
Un buchet de mirodenii, o frivola parfumata
ce te-mbie cu mirosuri de slanina afumata.
Locatara principala tine-n spatiu tolerate
perle de piper picante, boabe de orez umflate.
O prozaica innascuta, cum s-o prinzi in prozodie
cand, de cand e lumea, porcul n-a citit o poezie.
Un aducator de sete, de bei vinul cu ocaua.
Iata-n cateva cuvinte cum s-ar defini sarmaua.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...