luni, 12 decembrie 2011

Zambete - 12 Decembrie 2011

Barbatul are trei mari dorinte. Care sunt acestea?:
a) Sa fie asa frumos cum este in ochii mamei sale;
b) Sa fie asa bogat cum crede fii-sau ca este;
c) Sa aiba atatea femei cate suspecteaza nevasta-sa ca are.
____

Ce au babele intre sani ?
Buricu !
____

Daca te-a insultat un barbat, zambeste si spune-i cu blandete:
"Probabil, ti-e scurt p*nisul, de ai limba atat de lunga!"
____

- Buna iubita, ce faci ?
- Rau, iubitu, acasa, mi-e rau. Tu ?
- La intrarea in club, chiar in spatele tau !
____

Sotia se plange ca sotul ei o cam neglijeaza si de aceea se hotarasc sa mearga amandoi la doctor. Ajunsi acolo, doctorul il pune pe barbat pe un fotoliu iar pe femeie o roaga sa se dezbrace si sa se intinda pe pat. Doctorul o rezolva pe femeie bine bine si in final ii spune barbatului: uite, asta trebuie facut de 3-4 ori pe saptamana. Barbatul: si trebuie sa vin de fiecare data?
____

Un preot observă pe cealaltă parte a străzii un copil care nu ajungea la sonerie, deşi se chinuia de numa-numa. Traversează şi sună el, după care se apleacă spre micuţ:
- Şi acum ce facem, puişor?
- Acum fugim cât putem.
____

Oare fluturii cand se indragostesc simt oameni in stomac ?!
____

De Sfantul Nicolae, Mosul urca scarile unui bloc, incarcat de cadouri, si se intalneste cu Iepurasul care cobora:
- Sa nu cumva sa faci tampenia sa intri in vorba cu baba de la etajul doi!
____

- Cum stii ca Mos Craciun este barbat?
- Simplu. Nicio femeie nu poarta aceeasi imbracaminte in fiecare an.
____

- Ionel, cum ati petrecut Craciunul?
- Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Si tu Georgel?
- Am facut un pom de Craciun, am cumparat o multime de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Dar tu Moritz?
- Noi avem un magazin de jucarii si ne-am uitat la rafturile goale si tare ne-am bucurat.
____

- Draga Mos Craciun, de trei ani iti comand un camion de pompieri, poate ca anul asta o sa gasesti unul!!! Multumesc. Lulu
- Draga Lulu, ca sa ma ierti ca nici acum nu am un camion de pompieri, iti voi da foc la casa in timp ce dormi. Asa vei avea toate camioanele de pompieri pe care ti le doresti.
Somn usor. Mos Craciun
____

Un copil scrie o scrisoare lui Mos Craciun: "Stii mosule, eu am o familie tare saraca, n-avem de nici unele, si te-as ruga din suflet, sa-mi trimiti un calculator, ca sa pot munci in vreun fel pentru a-mi ajuta familia bolnava si fratii mai mici etc... Saru' mana, multumesc... si, daca se poate, trimite-mi si o bicicleta, ca sa pot iesi si eu la joaca dupa ce termin munca...."
Scrisoarea ajunge la posta unde este deschisa de lucratoare. Impresionate de saracia si maretia sufletului acelui copil care dorea sa-si ajute familia, strang bani de la toate femeile din oficiul postal respectiv, cumpara un calculator si il trimit baiatului...
Peste doua zile, o scrisoare catre Mos Craciun... emotionate, postaritele o deschid cu infrigurare...
"Draga Mos Craciun, iti multumesc din suflet pentru calculatorul care a salvat de la moarte familia mea ... da uite ce s-a intamplat, scârbele alea ordinare de la Posta mi-au furat bicicleta, ca n-am primit-o...."
____

Mos Craciun sta in Seara de Ajun in fata lui Bula si il intreaba:
- Ai fost cuminte?
La care Bula:
- Tata, mosul asta ma ameninta! Suna avocatul!
____

Cele trei etape din viata unui barbat:
-Crede in Mos Craciun
-Nu crede in Mos Craciun
-Este Mos Craciun
____

Dragul Mosului baiat, iti spun clar si raspicat, am primit scrisoarea ta, dar m-am sters la c*r cu ea si ma p*s pe ce-ti doresti... nici in vis n-ai sa primesti... si daca-mi mai scrii vreodata, iti rup m*ia c-o lopata. Nu-l mai cauta pe Mosu ca iti face c*ru' rosu. Mosu' a plecat din tara, ca e criza financiara.
Semnat: Mos Craciun
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...