miercuri, 14 decembrie 2011

Zambete - 14 Decembrie 2011

Discutie intre 2 blonde:
-Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun?
-30$ ca la toata lumea!
____

De ce e Mos Craciun mereu fericit?
Pentru ca stie unde stau fetitele rele...
____

De ce Mos Craciun nu face copii? Pentru ca isi da mereu drumul pe horn!!!
____

Draga Mos Craciun,
pentru anul asta mi-as dori sa-l faci pe tata sa vina inapoi acasa ca sa se impace cu mama. Mi-e tare dor de el. Juan.
Draga Juan,
esti tampit sau te faci? Ce vrei, sa stric o relatie super-extra intre taica-tau si secretara lui, cand in sfarsit se distreaza si el cu o gagica adevarata!?!?
Iti aduc un Lego si lasa-l in pace pe tac-tu. Idiotule !
Mos Craciun
____

Draga Mos Craciun,
as vrea o bicicleta, un Game-Boy, un tren, un garaj, un poney, o chitara, si un caine. Te iubesc.
Eusbe
Draga Eusbe, nu vrei in plus si contul meu din banca, mai zevzecule? Pentru ca ti-au dat un prenume asa idiot, parerea mea e ca parintii tai nu te iubesc. Si nici eu nu te iubesc.
Mos Craciun
____

Draga Mos Craciun,
ti-am lasat sub brad prajituri cu ciocolata si morcovi pentru reni. Te iubesc.
Suzanne.
Draga Suzanne, esti retardata, nu-i asa? Prajiturile cu ciocolata imi provoaca diaree, tampito, si morcovii baloneaza renii, care imi trimit basini in nas cand sunt in sanie... Daca chiar vrei sa-mi faci placere, mai bine lasa-mi o sticla de Chivas, o cutie de trabucuri cubaneze si spune-i maica-tii sa se imbrace in string, ca ma excita.
Mos Craciun
____

Draga Mos Craciun,
TE ROG-TE ROG-TE ROG-te implor-TE ROG-TE ROG, as vrea un catelus, TE ROG-TE ROG-te implor. Paquito
Draga Paquito, m-am saturat pana in gat de rasfaturile astea, cretinule. Ele pot sa functioneze cu parintii tai, care le tolereaza fiindca esti un copil adoptat, din parinti degenerati, dar eu iti spun du-te dracu'. Vei primi o pijama cu dungi ca si anul trecut, poate te inveti minte.
Mos Craciun
____

Un trecator l-a intrebat pe un baietel:
- Fiule, poti sa-mi spui cat e ceasul?
- Desigur, i-a raspuns copilul, dar de ce vrei sa stiti? Ora se schimba tot timpul!
____

Cum sa fiu cuminte?!
De mic il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat.
Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea.
Pinocchio zicea minciuni.
Aladin era hot.
Batman mergea cu 320 km la ora.
Alba ca Zapada locuia cu 7 barbati.
Popeye fuma si era tatuat.
Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica electronica mancand pastile care-l agitau.
Prea tarziu! Nu e vina mea, este vina copilariei mele!
____

Uitandu-se la un tablou cu Adam si Eva, o fetita isi intreaba fratiorul:
- Care dintre cei doi este barbatul?
- Nu stiu, nu sunt imbracati.
____

Mama, nervoasa la culme:
- Boule!
Copilul:
- Mamico!
____

- Bunico, imi da si mie 100 de lei?
- Pai ce faci cu ei si cand mi-i dai inapoi??
- Imi cumpar un joc.
- Pai costa atat de mult?
- Nu, da' imi mai ramane si pentru o vaca.
- Pai, pentru ce iti trebuie o vaca?!?!?
- Sa o cresc si sa o ingras pana se face de 1 TONA.
- Pai, de ce iti trebuie sa o faci de o TONA??
- A, si o pun pe mama sa iti dea cei 100 lei. A, si vaca, ... s-o pun pe un mitocan.
____

Era odata un copil urat. Atat de urat incat barza a venit de doua ori: o data sa il aduca si inca o data sa-si ceara scuze.
____

Este mai bine sa te casatoresti sau sa stai singur?
Nu stiu cum e mai bine dar iti spun ceva. Nu o sa fac niciodata sex cu sotia mea. Nu vreau sa ma ingretosez de ea. (Teodor, 8 ani)
____

Pai este o regula: daca saruti pe cineva, trebuie sa te casatoresti cu ea si sa faceti copii. Asa e corect sa faci. (Horia, 8 ani)
____

Sotia, nemultumita de vechea masina, ii spune sotului: "Cumpara-mi te rog o surpriza de Craciun care sa accelereze de la 0 la 100 in 4 secunde" - "si preferabil de culoare albastra deschis!" adauga ea. Atent ca de obicei, sotul ii indeplineste dorinta...









____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...