joi, 22 decembrie 2011

Zambete - 22 Decembrie 2011

Vine Ion într-un suflet la Gheorghe:
- Repede, Gheorghe, că l-o tăiat pe Vasîle în spatele morii.
- Stai, Ioane, că sun acuşica la Poliţie de pe mobilu' meu.
- Ce-ai, mă, te-ai ţăcănit? Dă-mi nişte ziare, ceva, că n-are cu ce să se şteargă!
____

Neinfricatul ajunge beat acasa la trei dimineata. Duhneste a parfum si are camasa mazgalita cu ruj. Isi apuca sotia de fund si ii zice:
– Acum e randul tau.
____

Intr-o zi un barbat ajunge de la munca si era cam trecut de miezu noptiii.
Cand intra in bloc....surpriza becurile de la intrare nu mergeau,asa ca pe basbaite se duce catre lift.
Dar din intuneric se aude o voce:
-Ai o tigara....zice o voce de fata?
-Ammm.....zice el.
-Ai si un foc?
-Am dar, daca vrei si un foc imi faci un sex oral..
Zis si facut ...se pune fata pe treaba si in toiu actiunii se aprind toate becurile la care fata tipa disperata:
-TAAAATAAAAA, tu eraaaai.....
La care taicasuuu:
-Amalia, tu fumezi?
____

Cum il recunosti pe Mos Craciunul tiganilor?
Umbla pe cer cu șasă reni frumosi.
____

De ce au femeile 4 buze?
Cu 2 te cearta si cu 2 te impaca
____

Dupa ce a nascut nevasta'mea, am intrebat-o pe doctorita:
- Si acum, peste cat timp crezi ca vom putea face sex?
- Ies din garda in 20 de minute, asteapta'ma in parcare.
____

Nevasta e ca matematica, pur şi simplu nu poate fi contrazisă...
____

In orice oras din Romania, daca mergi pe un drum bun, poti ajunge la casa primarului
____

La un bairam, un tip se ofera sa-i mai toarne whisky in pahar unei gagici.
− Nu mai vreau, fiindca imi face rau la picioare!
− Va tremura?
− Nu, mi se desfac!
____

Cum se numeste o blonda proaspat iesita de sub dus ?
Prostie curata
____

- Am cumparat sotiei mele pentru ziua ei de nastere un lant.
- Bine ai facut, prietene, si eu abia o tin pe a mea.
____

- Mama, stii cata pasta de dinti se afla intr-un tub?
- Cata, puisor?
- De la un capat de canapea pana la celalalt capat si inapoi.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...