luni, 26 decembrie 2011

Zambete - 26 Decembrie 2011

Pe aceeasi strada erau doi bacani, Ion si Vasile. Ion si-a pus un anunt in vitrina: "Avocado - 20.000 kg". O femeie intra in bacanie si cere niste avocado. Ion ii spune:
- Imi pare rau, scumpa doamna, nu avem pe stoc. Va rog sa reveniti miercuri.
Femeia decide sa intre si la Vasile. "Dar un kilogram de avocado e 60.000 la el...cel putin le are pe stoc", gandeste femeia. Ea ii spune:
- E putin cam piperat pretul, la dumneavoastra! Ion le vinde cu 20.000 kilogramul.
- Da, raspunde Vasile, si eu le vand cu 20.000 cand nu am pe stoc!
____

El: Eu comand o pizza. Vrei si tu ceva?
Ea: Nu.
El: Ok.
Ea: … sau poate…
El: Ei, ce anume?
Ea: Nu stiu.
El: Nu stii daca vrei ceva?
Ea: Nu.
El: Ti-e foame?
Ea: Nu stiu, poate putin.
El: Ce inseamna poate putin?
Ea: Inseamna ca nu sunt sigura.
El: Mie cand mi-e foame, eu stiu.
Ea: Poate o sa-mi fie foame mai incolo.
El: Deci iti comand si tie una.
Ea: Si daca totusi nici mai tarziu nu vreau…
El: Atunci n-o mananci.
Ea: Asta ar fi risipa…
El: Atunci o mananci maine .
Ea: Si daca mainenu am pofta de pizza?
El: Pizza poti sa mananci oricand.
Ea: Eu nu.
El: Atunci alege altceva.
Ea: Dar nu vreau nimic altceva.
El: Deci pizza.
Ea: Nu.
El: Deci nimic.
Ea: Ba da.
El: Cred ca innebunesc.
Ea: De ce nu-ti comanzi tu ceva…
El: Cum crezi.
Ea: Dar ia pizza cu sunca.
El: Dar nu-mi place sunca.
Ea: Mie da.
El: Credeam ca trebuie sa-mi comand MIE ceva…
Ea: Pai asa si faci.
El: Si atunci de ce cu sunca?
Ea: In cazul in care mi se face si mie pofta…
El: Si?
Ea: Crezi ca vreau sa mananc ceva ce nu-mi place?
El: Cum adica tu?
Ea: De ce nu?
El: Stai un pic: Eu sa-mi comand MIE ceva, ce TU o sa mananci, in
cazul in care eventual o sa ti se faca foame???
Ea: Exact.
El: Si eu ce-o sa mananc?
Ea: Pai poate nici n-o sa-mi fie foame…
COMENTARIU:
Judecatorul l-a absolvit pe inculpat de acuzatia de omor
____

Anunt: Familie de tigani cu 18 copii inchiriaza apartament cu 2 camere. Linistea si ordinea este garantata.
____

Daca vreodata o sa ti se para incorect ca Mosul lucreaza doar o noapte pe an...Gandeste-te ca are o sotie, geloasa...care il va pedepsi pentru fiecare femeie pe care a vizitat-o in acea noapte!
____

Creierul omului funcționează perfect 24 de ore pe zi 365 de zile pe an.Chiar din momentul nașterii.
Până când...se-ndrăgostește...
____

Copilul: Mama, mama, Mosul mi-a adus un iPhone 4S !!!
Mama: O, ce dragut fiule !
Tatal: Bravo fiule, in Mos Craciun crezi, dar in mine care economisesc bani de trei luni ca vine Craciunul si iti doresti telefon,.. sa nu crezi....
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...