sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 7 Ianuarie 2012

Nevasta lui Ion este surprinsa cu un alt barbat.
Panicata, ea ii spune amantului:
-Ascunde-te in spatele televizorului, repede!
Ion deschide televizorul se aseaza in fotoliusi isi savureaza obisnuita bere.
Nevasta nu stie cum sa-l faca sa iasa din camera. In cele din urma ii striga din bucatarie:
-Ioane, vino repede sa vezi ce ciudatenie mi s-a intamplat. Am scapat jos o farfurie de portelan si mi-a sarit inapoi in mana intacta!
-Asta-i nimic, striga Ion din camera. Adineauri, un jucator a fost penalizat cu cartonas rosu si eliminat de pe teren si a iesit tocmai pe aici, pe langa mine!
____

Băsescu face o vizită de lucru de unul singur, la unul din podurile aflate de mult timp în construcţie. Din neatenţie, cade în apă, cât pe ce să se înece.
Trei băieţi aflaţi la pescuit sar în apă şi îl scot din râu.
- Sunt preşedintele României, domnilor, o să vă îndeplinesc câte o dorinţă!
Primul băiat vrea să meargă la Disneyland.
Al doilea vrea abonament pe tot sezonul la meciurile Stelei.
Al treilea îi cere un scaun cu rotile complet automatizat, cu CD player inclus.
- De ce vrei aşa ceva? Doar nu eşti un copil cu dizabilităţi!
- Deocamdată nu sunt, dar când o să afle tata ca v-am salvat...
____

La ora de religie:
-Copii, acuma va voi povesti cum a aparut primul om...
Bula:
-Parinte, povesteste-ne mai bine cum a aparut al treilea om!
____

- Tată, tată, e un copil la şcoală care zice că sunt poponar.
- Dă-i un pumn fix în faţă!
- Dar e aşa drăguuţ!
____

In noaptea nuntii,Ion o pipaie pe Maria si nimereste la subtioara !
" M-am dat dracului !"
" Am dat peste un pervers !" se gandeste Maria.
-Ce vrei sa faci, Ioane?
-Dupa informatiile mele,unde exista par, trebuie sa existe si gaura!
____

Let's have a moment of silence for all those who are stuck in traffic on their way to the gym to ride the stationary bicycle.
____

Sotia il intreaba pe sot:
- Dragule, cate femei ai avut tu in viata ta?
Sotul:
-Una, doua, trei, patru, cinci, sase , sapte, tu , noua, zece...
____

O blonda, trecand pe langa o ferma, intreaba pe fermier:
-Spuneti-mi, va rog, de ce aceasta vaca nu are coarne?
-Pai, vacile, cu ajutorul cornelor, se pot rani una pe alta. De aia noi taiem coarnele. Dar, sunt anumite specii, care se nasc fara coarne. Insa, vorbind de aceasta vaca, ea nu are coarne deoarece aceasta vaca este cal!
____

Ce face olteanul cand se supara pe frizer?
Isi bate un cui in cap sa-i strice masina de tuns.
____

Bulă pe un moped trece foarte aproape de un bărbat gras, care stătea în mijlocul străzii. Bărbatul enervat strigă:
- Mă obraznicule, nu poţi şi tu să mă ocoleşti?
Bulă îi răspunde:
- Ba da, dar nu-mi ajunge benzina!
____

O doamnă intră într-un magazin de arme.
- Daţi-mi, vă rog, un Beretta, calibrul 45.
Vânzătorul se uită mirat la femeie şi o întreabă:
- Pentru apărare?
- Nu, pentru apărare mi-am angajat un avocat!
____

În luna de miere, el citeşte ziarul în sufragerie. Simte un miros de fum.
- Iubito, găteşti sau calci?
____

Femeile se impart in 4 categorii:
1.Domnisoare
2.Doamne
3.Doamne fereste
4.Mai da, Doamne!
____

Ce a zis olteanul când a văzut Marea Neagră? Muică, ce de Olt!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...