joi, 5 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 5 Ianuarie 2012

Profesoara a indreptat liniarul spre mine si a zis:
"La capatul acestui liniar se afla un idiot!"
Iar eu am fost pedepsit pentru ca am intrebat la care capat.
____

Ma nascui intr-un salcam,
Intr-un cuib de cioara,
Si da-d***u ce eram,
Scoteam capu-afara!!
____

Sub un nuc batran, doi straini se c*ca,
Se sterg cu frunzele de nuc, se-mbrac-apoi
Si pleaca...
(Mihai Eminescu)
____

Incercati sa spuneti acestea cu voce tare:
Iubita mea cu ochii ca cacaua,
Ca cand te vad ma fac ca carameaua ,
ca cand aud ca cucul canta ,
Ca cam asa un dor m-apuca!
____

O blonda merge la magazin si intreaba:
- Aveti palete de omorat muste?
- Da.Cate doriti?
- 10.
A doua zi iarasi:
- Aveti palete de omorat muste?
- Da.Cate doriti?
- 100
A treia zi:
- Mai aveti palete de omorat muste?
- Dar de ce cumparati asa de multe
- Pai daca mi se rup!
- Cred ca aveti multe muste in casa!
La care blonda:
- Am doar una dar nu o nimeresc...
____

-Ai un ideal feminin?
-Am avut.
-Cum "ai avut"? A murit?
-Nu, m-am casatorit cu el!
____

-Logodnicul meu continuă să se laude tuturor că se va-nsura cu cea mai frumoasă fată din lume!
-Auzi,nesimțitu dracu! Și pe tine,de ce te mai ține-ncurcată?
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...