miercuri, 25 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 25 Ianuarie 2012

Traian Basescu, catre protestatari:
-Sunt de acord sa protestati, dar pasnic, foarte pasnic...ca poate sunt oameni care mai vor sa si doarma, ce naiba...
____

Basescu si Marko Bela manânca ciorba de burta.
La un moment dat, Basescu întinde mâna dupa ardeiul iute, dar Marko îl plezneste cu lingura peste degete.
Basescu încearca iar si încaseaza înca una peste degete.
- Ce te-a apucat, mai, Bela ? întreaba, mirat, Basescu.
- Mei, Traiane, mei, kit timp eu l i n g e kür la tine, tu nu mónunci órdei üte ! E klar la tine?!
____

Soţul vine acasă beat-mut. Soţia strigă la el:
- Beţivule, porcule, parazitule, mai ai de gând să bei?
El tace. Ea din nou:
- Mai ai de gând să beeeiii?
El iarăsi tace.
- Mai ai de gând să bei?
- No, bine, fă, toarnă!
____

Doua batrane pe o banca la soare. Stau, stau, stau … La un moment dat una din ele:
- Auzi Ileano, aici pute a hoit… Ileana? .. Ileanaa…? Ileanaaaa!!!?!
____

Dupã interventia chirurgicala suferita, o starleta de cinema isi intreaba doctorul:
- Când imi voi putea relua viata sexuala?
- Greu de spus...Nimeni nu mi-a pus inca aceasta întrebare dupã inlaturarea amigdalelor.
____

Culmea lenii: sa te insori cu o tipa deja insarcinata.
____

Dintr-o revista pentru femei:
Intrebare: cat trebuie sa manance un barbat: cat vrea sau cat poate?
Raspuns: cat primeste!
____

Se intalneste Ion cu Gheorghe,care era cam perpelit:
G: -Ce faci,Ioane?
I: -Uite,vin de la un concert.
G: ...Si cum a fost?
I: Fain,ma,auzi?...a inceput cu o sonata...
G: Bine,bine! il intrerupe Gheorghe, am inteles!
I: Da' tu ce faci?
G: Eu MA DUC la un concert!
I: Da' unde,ma?
G: Acas' la mine,numa' ca la mine-i invers,SONATA incepe cu concertu'!...
____

Discutie acasa la scotieni:
- Avem neaparat nevoie de o strecuratoare de ceai!
- Ia te uita! Noi n-avem bani de chirie si ea vrea sa cumpere mobila!
____

Se întâlneşte Bulă cu un prieten. Bulă îl întreabă:
- Ce faci mâine?
- Păi, merg cu fiul meu să lansăm un zmeu. Dar tu?
- Ceva asemănător. Facem o excursie la munte cu soacră-mea...
____

O blonda in troleibuz. La un moment dat ii suna telefonul mobil. Ea incepe sa-l caute: in buzunar, in geanta - nu-l gaseste. In cele din urma spune:
- La naiba! Sigur l-am uitat la serviciu!
____

Merge sotia cu sotul in SUA, se cazeaza intr-un hotel, la un moment dat sotia vede un soarece in camera. Se sperie, urla si ii zice sotului: suna repede la receptie, ca tu stii mai bine engleza si zi-le ca la noi in camera este un soarece.
Sotul:
- Hello !
Receptia:
- Hello !
- Do you know Tom&Jerry?
- Yes.
- Jerry is here!
____

In armata, la cursuri, studentii sunt intrebati:
- Ce este din cauciuc, incepe cu C si se trage pe un picior?
Tacere. Nimeni nu stie.
- O cizma dobitocilor... Va mai pun o intrebare, mai usoara de data asta:
- Ce incepe cu D, este de cauciuc si se trage pe doua picioare.
Din nou tacere in sala de curs. Nimeni nu raspunde.
- Doua cizme! raspunde intrigat ofiterul.
- Va mai pun o intrebare, daca nici la asta nu stiti raspunsul sunteti niste prosti. Atentie:
- Ce incepe cu VA, se termina cu CA, si da lapte?
- Trei cizme! raspunde unul din sala...
____

2 blonde discuta:
- Fato, de la frigul ăsta mi-au crăpat buzele!
- Vezi, fato ? Si nu ai vrut să mă asculți când îți ziceam: "îmbracă chiloții că îi iarnă afară!"
____

Ce “rautati” poate spune o femeie unui barbat gol:
-Am “fumat” trabucuri mai groase ca asta …
-Uaaa, ce dragalas esteeeee...
-Aaaa. Hai mai bine sa stam imbratisati.
-Sa stii ca se poate corecta prin chirurgie estetica.
-Hopaaa, si eu care m-am luat dupa marimea picioarelor!
-Lasa ca gasim noi o pozitie.
-Pot sa fiu cinstita cu tine?
-Ahh, acum imi dau seama de ce ti-ai luat un Porsche.
-Daca il udam poate mai creste.
-Oare de ce ma pedepseste Dumnezeu?
-Tot e bine, scapam mai repede.
-Nu am mai vazut asa ceva pana acum.
-Aha. Dar e totusi functionala, nu?
-Pare cam nefolosita.
-Poate ca la lumina naturala arata mai bine.
-Ce ar fi sa trecem direct la “tigara de dupa”?
____

1 septembire, clasa 1, Profesoare spune :
- Copii,ati venit la scoala. Aici va trebui sa stati linistit,iar daca doriti sa intrebati ceva,va trebui sa ridicati mina!
Bula ridica mina!
Profesoarea: – Vrei sa intrebi ceva,Bula?
Bula: – Nu, doar verificam cum merge sistemul!
____

Femeile barfesc, iar barbatii fac schimb de informatii!
____

Sotia catre sot :
- Stii, astazi am vazut o femeie extraordinar de frumoasa.
- Da ? Si dupa, ce s-a intamplat ?
- Am tot continuat sa o admir , fiindca era pur si simplu minunata.
Sotul deja iritat de lucrul asta:
- Da, fie , iar apoi ce-ai facut ?
- Ce-am facut dupa ? M-am mutat din fata oglinzii...
____

Mă gândeam... Dacă se spune că "3 din 5 fumători mor"... Asta înseamnă că 2 din 5 sunt nemuritori?
____

1. Intra pe YouTube.
2. Selecteaza orice Video.
3. Intrerupe video la secunda 0:00 astfel incat sa ramana negru.
4. Selecteaza full screen.
5. Apasa in acelasi timp tasta sageata stanga si tasta sageata jos de mai multe ori.
6. Acum poti juca Snake pe YouTube.
____

Porcusorul agresiv in gara:
- VREAU UN BILET DUS SI INTORS!!!
- Pana unde?
- PANA AICI !!
____

Un consultant este un barbat care stie 147 de feluri de a face dragoste dar care nu cunoaste nici o femeie.
____

Frumoasa din padurea adormita, Tom Degetel si Cocosatul de la Notre Damme se laudau.
Frumoasa: "Eu cred ca sunt cea mai frumoasa fata din lume".
Tom Degetel: "Eu sunt convins ca sunt cel mai mic om din lume".
Cocosatul: "Eu trebuie sa fiu cea mai urata persoana din lume".
Se hotarasc sa mearga la oficialii Guinness Book of Records sa fie recunoascuti de Cartea Recordurilor.
Frumoasa din Padurea Adormita a intrat prima si a iesit radiind de fericire:
"E oficial ! Sunt cea mai frumoasa fata din lume!"
Tom Degetel a intrat dupa ea si a iesit si el fericit:
"E oficial ! Chiar sunt cel mai mic om din lume"
Cocosatul de la Notre Damme a intrat si el, insa a iesit dupa cateva minute cu o expresie confuza pe chip.
Contrariat , el isi intreaba prietenii:
"Ba , cine dracu' e Camilla Parker Bowles ?!?
____

Copiii se duc la culcare cu ursuleti de plus.
Ursii se duc la culcare cu Chuck Norris-i din plus.
____

Un tip isi conduce prietena acasa, noaptea, dupa discoteca. Ajunsi in pragul casei fetei, tipul se rezema cu cotul in perete si incepe vrajeala la greu. Dupa vreo 15 minute se deschide usa si apare tatal fetei, chior de somn, părul vâlvoi.
- A zis nevasta-mea ca ți-o s**e ea, numai ia dracului cotul de pe interfon!!!
____

Seful catre subaltern:
- De ce ati venit asa de tarziu la serviciu?
- Am dormit, domnule!
- Cum, si acasa dormiti?!
____

Un tip comanda un ceas pe internet si dupa cateva zile ii bate cineva la usa. Nu apuca sa deschida insa bine usa, ca si cade ca secerat. Ii sosise ceasul.
____

Merge Bula si Strula la un club. Pe langa Strula roiau femeile , la Bula nu se uita nimeni. Il trage Bula pe Strula deoparte si ii zice:
-Mai, Strula, tu ai succes cu carul la femei , nu ma inveti si pe mine cum sa fac , numa chiar una singura as vrea si io chiar daca ii mai modesta numai sa am si io o femeie.
-Bine , zice Strula, fii atent, o vezi pe domnisoara aia care intra la baie?
-Aaa, blondina aia frumoasa, da o vad , spune-mi ce sa fac ?
-Deci, mergi in fata la baie, iei asa o privire blanda si cand iese o intrebi ceva frumos.
Merge Bula linistit, iese domnisoara de la baie, el cu o privire blanda isi trece mana senzual prin par si o intreaba:
-Te-ai ca..t?
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...