miercuri, 4 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 4 Ianuarie 2012

Excursie la centrala atomica de la Cernavoda. In spatele unui geam doi angajati, in costume de protectie, duc cu atentie un tub mic. Unul dintre vizitatori intreaba:
-Ce va fi daca vor scapa acel tub?
-In principiu nimic....Pe o raza de 200 km!
____

Alcoolul dăunează grav sănătății.
MAI ALES LIPSA LUI !!!
____

Un bărbat stătea culcat in pat cu noua lui prietenă…
După o partidă fierbinte de sex … ea a petrecut următoarea oră mângâind t*sticulele lui …o chestie care îi plăcea la nebunie ei şi care îi producea şi lui o deosebită plăcere…
La un moment dat s-a întors şi a întrebat-o:
- De ce îţi place atât de mult să îmi mîngâi t*sticulele?
- Din cauză că... mi-e tare dor de ale mele...
____

Doi diseristi se intalnesc intr-un bar dupa revelion:
- Salut! De unde esti?
- Din Bucuresti
- Ce tare! Si eu sunt din Bucuresti. In ce an te ai nascut?
- In ’52.
- Woooow, ce tare!!! Nu pot sa cred si eu tot in ’52. In ce luna?
- In februarie!
- Wooooow, nu pot sa cred… Ce tare! Si eu tot in februarie. In ce zi?
- 14.
- Woooooow, ce tare! Nu pot sa cred. Si eu tot in 14.
La un moment dat intra un tip in bar si il intreaba pe barman ce se mai intampla prin local. Barmanul:
- Iar s-au imbatat gemenii!
____

O baba surda se urca in tramvai ,la un moment dat vine controlorul.
- Biletul la control va rog!
Baba se intoarce catre o tanara si o intreaba:
- Ce zice maica ?
- Zice biletul la control pentru ca dansul e controlor.
Baba se intoarce suparata catre controlor si zice :
- Si eu sunt contra lor maica, dar ce dracu sa le faci!
____

I: Care e diferenta dintre un barbat si o femeie?
R: Barbatul are tot timpul aceeasi p**a intre picioare...
____

A doua zi, dupa ce maica-sa ii facuse un fratior, Bula se lauda la colegii de scoala:
- Eu sunt tatal copilului.
- Cum asa ?
- Pai eu i-am gaurit prezervativul lui tata.
____

Când Dumnezeu a creat cãsãtoria, i-a promis femeii, cã va gãsi un bãrbat, ideal, în orice colt al Pãmântului. Dupã aceea, Dumnezeu, a fãcut Pãmântul… rotund!
____

O ardeleanca si o olteanca la examen la fizica!
Olteanca intreaba :
-Cat fu' T1 la tine?
-Cam 2 ore, raspunse ardeleanca....!
____

Poate v-ati intrebat vreodata de unde vin numele pe care producatorii le aleg pentru masinile lor.
Iata mai jos cateva raspunsuri:
AUDI : Another Ugly Deutsche Invention
BMW : Brings Me Women
FIAT : Failure in Italian Automotive Technology
FORD : Fix Or Repair Daily
SAAB : Shape Appears ***-Backwards
HYUNDAI : Hope You Understand Nothing’s Driveable And Inexpensive…
VOLVO : Very Odd Looking Vehicular Object
PORSCHE : Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything
DACIA : Daca Ai Cap Ia-ti Alta
____

După accesarea facebook-ului multe mamici au inceput a vorbii altfel:
1.Pup-atear mama = Să îţi dea mama like
2.Bravo baiatul lu mama = Bravo Farmvill-u lu zinga
3. Dacă-ţi dau două palme= Dacă iţi dau 2 unlike-uri
4. Mănâncă mâncarea că dacă nu te bat= Comenteaza la fotografie că dacă nu îţi dau Ignore.
____

Daca Justin Bieber si Rebecca Black vor avea concert pe 21/12/2012,fiti siguri ca lumea se va sfarsi atunci.
____

Bănel Nicoliţă ajunge în Rai. Bate la Poarta Raiului. Iese Sfântul Petru.
Sf. Petru : Cine eşti tu?
Bănel : Eu sunt Bănel Nicoliţă.
Sf. Petru: Zău? Şi cum de-ai nimerit poarta?
____

El o sarută pe buze
Precum fac mai toţi ştrengarii,
Ea strinse usor din pulpe
Şi ii sparse ochelarii…
____

Un dialog de dimineata:
- Scumpo, stii, cand ma barbieresc dimineata, ma simt cu zece ani mai tanar.
- Dar nu ai putea sa te barbieresti seara?
____

Jack merge la New York si vede un om care sare de pe Statuia Libertatii.
Barbatul cade pe pamant si… nu pateste nimic.
Jack il intreaba: „Cum ai facut asta?”
Barbatul ii raspunde: „Incearca, nu-i asa greu.”
Jack urca, sare si… moare.
Imediat dupa aceea, in difuzoare se aude o voce: „Il rugam frumos pe dl. Superman sa nu mai faca misto de scotieni.”
____

Doi betivi sunt la plaja. Primul se uita cu un telescop la un cuplu care face sex.
Al doilea zice:
- La ce te uiti?
- La un cuplu care face sex...
- De ce nu te uiti dupa sotia ta,ca intarzie cam mult cu sucurile...
- La ea ma uit.
____

- Bai eu am un vis mare ma... Un vis mare, dar stiu ca nu se va intampla niciodata...
- Ce-i, ma? Ce vis ai? Poate pot sa te ajut.
- Bai eu mereu am vrut un autograf de la Nicolae Guta... Ca imi place mult cum canta. Dar stiu ca e imposibil.
- De ce, ma, sa fie imposibil?
- Pai daca nu stie sa scrie...
____

Banii sînt importanți,dar banii,nu sînt totul.
Sînt pe lume lucruri mult mai importante decît banii.
Iar ca să ai parte de ele,nu trebuie decît să ai ceva bani.
____

Banii nu îți pot cumpăra fericire...
Totuși, îți țin copiii aproape.
____

Dacă nu ți-a reușit prima săritură,renunță.
E clar,parașutismul nu-i pentru tine.
____

Nu s-a plans nimeni niciodata ca nu i s-a deschis parasuta!
____

Un tip intra la doctor, ii da rezultatele analizelor si intreaba:
-D-le doctor, mai am mult de trait?
Doctorul, fara sa-si ridice ochii, raspunde:
-Daca nu te ridici de pe palaria mea, atunci nu o sa ai mai mult de 10 secunde!
____

-Boc!Boc!
-Cine-i acolo?
-Boc!Boc!...
-Si ce p...a mea cauti,n-ai treaba la guvern?
____

Barbatul ideal nu bea, nu fumeaza, nu se drogeaza, nu injura si nu exista.
____

Discuta doi oameni de afaceri:
- Astazi am fost sa-mi asigur viata iar agenta m-a refuzat. Nu inteleg, poate vrea vreun comision ceva?
- Fugi repede si te asigura la alta companie. O cunosc pe aceasta agenta, este o fosta ghicitoare!
____

Te-ai plictisit? Trimite un SMS la un numar absolut intamplator din agenda ta ,cu continutul :
"Sunt insarcinata!"
____

-Prin ce se deosebeste un bou de o vaca?
-Cand boul este muls, el zambeste!
____

Un sfat pentru soţii sau soţiile care pleacă în deplasări care vor să aibă o căsnicie lungă şi fericită:
"Sunaţi acasă chiar din clipa când aţi coborât din tren".
____

O domnișoară cam între două vîrste intră-ntr-o dimineață veselă-n birou.Colegele o privesc nedumerite.
-Ce e? M-am logodit!!
-Păi...nu ziceai că n-ai să te măriți niciodată...că bărbații-s niște proști?
-Am zis! Da ăsta nu e! Ăsta m-a cerut de nevastă!
____

O tipă intră în cabinetul stomatologului:
-Am venit pentru o extracție...
-Sigur,doamnă!
-Dar v-aș ruga...fără novocaină, gaz, doar așa, pe viu!
-Vaai, ce curajoasă...sigur că se poate, arătați-mi dintele.
Iese tipa și se-ntoarce cu un bărbat cu capul înfășurat într-o basma, ochii injectați...
-Iubitule, stai pe scaunul ăsta și arată-i doctorului care dinte te doare!
____

La supermarket.
O doamnă ajunge la casă,iar când să scoată portofelul,o telecomandă îi scapă din poșetă.
Casiera:
-Iertați-mă,doamnă,dar întotdeauna purtați telecomanda cu dvs.?
-Aa,nu,numai cînd soțul meu refuză să mă-nsoțească la cumpărături.
____

Pat zacea pe patul de moarte:
-Oh Mike, simt ca ma duc!
- Ai incredere Pat, mai ai multi ani de trai!
-Nu, mi-a venit vremea...iar tu mi-ai fost asa un prieten bun ca as vrea sa te rog ceva.
-Orice, jur pe totii sfintii.
- Am pus deoparte o sticla din cel mai pun whiskey trimis de fratele meu acum opt ani. As vrea s-o versi pe mormantul meu.
Mike ramase tacut.
-Ai sa faci asta pentru mine?
-Desigur, stii ca o s-o fac dar....nu te superi daca il filtrez mai intai prin rinichii mei?
____

Paddy era foarte trist dupa ce a fost la inmormantarea unui ateu:
- Saracu',imbracat la patru ace si n-avea unde sa se duca!
____

-Soțului meu,nu-i plac cadourile.
-Ce drăguuț...
-...în 20 de ani,nu mi-a făcut niciunu.
____

Un tip este in avion si are nevoie urgenta la toaleta, dar mereu e ocupat. Stewardesa il indruma spre toaleta femeilor, vazandu-i anxietatea, dar il avertizeaza sa nu atinga niciun buton. Inauntru, neputand stapani curiozitatea, apasa pe butonul "A", si un jet de apa calda ii atinge fundul. Interesat, apasa in continuare butonul "AC", si o briza de aer cald ii usuca posteriorul. Deja incantat, apasa al treilea buton "P" si o fina pudra ii "mangaie" fesele. In al noualea cer, nu se poate abtine si apasa si ultimul buton.
Se trezeste in spital:
- Ce s-a intamplat doamna doctor? Imi amintesc ca eram in avion, la toaleta femeilor...
- Da...si o duceati minunat pana a trebuit sa apasati si al patrulea buton..."EAT"- eliminare automata tampon. P*nisul dvs e sub perna...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...