duminică, 29 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 29 Ianuarie 2012

Pentru cei care sunt de acord cu sloganul "Vrem o tara ca a afara!"
Va anunt ca afara sunt -15 grade Celsius.
____

Uneori îmi vine să las totul baltă. Să renunţ la tot.
După care îmi dau seama că trăiesc în România şi nu am mai nimic...
____

O ordonanta recenta a guvernului cere tuturor pensionarilor care au implinit 65 de ani sa se mute la tara.
Pensionarii in cauza sunt de acord, in principiu, insa cu o conditie:
- Ei sa aleaga tara.
____

Seful echipei de Formula 1 Ferrari si-a concediat tehnicienii si in locul lor a angajat tigani din Romania pentru ca scot rotile de 3 ori mai repede.
Mai tarziu i-a parut rau. E drept ca fata de timpul obisnuit desfaceau rotile in 3 secunde insa in cele 7 secunde ramase au revopsit caroseria, au schimbat seria de fabricatie si au vandut-o drept Honda...
____

Vine un autocar cu turisti americani si vad tarani romani ca erau la sapa si intreba:
- Work, work ?!
La care ghidul:
- No … hobby, hobby!
____

Interviu intr-un supermarket.
Reporterul:
- De ce v-ati calcat in picioare sa cumparati detergent la oferta din supermarket?
Clientul:
- Ne-a impins necuratul.
____

- Mom I'm pregnant ?
- Didn't I tell you, that when a boy touches your 'boobs' to say 'don't', and when he touches your 'vagina' to say stop ??
- I know, but he was touching both so I kept saying 'don't stop, don't stop ..'
____

Femeia e un inger...dar daca ii frangi aripile, invata sa zboare pe matura!
____

Este clar ca femeile sunt mai destepte decit barbatii.
Ginditi-va: cele mai bune prietene ale lor sunt diamantele; cel mai bun prieten al barbatilor este cainele.
____

Urmaream linistit stirile, cand crainica a spus ceva adevarat:
- Un barbat din Giurgiu a vazut moartea cu ochii...
Corect, zic eu...doar nu avea s-o vada cu nasul!
____

Apoi, din nou:
-O femeie din Bistrita-Nasaud a fost la un pas de moarte...
Cred, logic, ca si Moartea s-a aflat la un pas de acea femeie...
____

Apoi, iarasi:
-O casa din Vaslui a ars din temelii si s-a facut scrum. Pompierii sositi la fata locului, s-au luptat mai bine de o ora cu flacarile...
Bag seama ca flacarile au invins, pompierii trebuiau sa lupte mai mult, adica mai bine de doua ore...
____

Crainica imi zambeste, si apoi incepe:
-Turistii au luat cu asalt statiunile montane..
Ah! As spune eu, in sfarsit romanii nu doar se apara...mai si ataca!
____

-Domnisoara, de ce v-ati numit cainele "Bou"?
-Pentru distractie. Cand sunt in strada si-l strig, jumatate din barbati se intorc!
____

Chuck Norris s-a uitat o dată la soare timp de 12 ore. Soarele a clipit primul.
____

- Ia zi sefule, mi-ai rezolvat masina?
- Suspensia si directia da, la frane nu am putut sa fac nimic… da’ stai fara griji, ti-am pus un claxon mai puternic …
____

"Numele meu mic: .......................20cm"
____

"M-am hotarat sa fumez o singura tigara la cafea!
......
Am ajuns sa beau 20 de cafele pe zi!"
____

"Dintr-o femeie am iesit si ma intorc in mai multe..."
____

"As vrea sa fie ceva intre noi, dar mai mult IN TINE!"
____

"Am cedat tentatiei teleshopping-ului si mi-am comandat un remediu pentru marirea p*nisului cu doar 50 Euro. Mizeriile mi-au trimis o lupă!"
____

- Pot sa-l dau in judecata pe ginerele meu , Bula , pentru ca mi-a zis " hipopotam jegos " ? Il intreaba soacra pe avocat.
- Puteti ,dar cand s-a petrecut asta ?
- Acum 15 ani .
- Si de ce nu l-ati dat in judecata atunci ?
- Abia ieri am fost la Gradina Zoologica si am vazut cum arata un hipopotam.
____

Chestia haioasa la acest banc
este ca in momentul in care realizezi
ca acest text este fara sens,
este prea tarziu pentru a te opri din citit.
Daca nu ati inteles acest banc puteti sa-l cititi din nou .
____

-Ce-i alb,lucios,dar te poate răni dacă-ți pică-n cap din pom?
-Un frigider.
____

Nevasta îşi ia în primire bărbatul venit acasă dimineaţa după o noapte petrecută cu băieţii la bere:
- De ce vii acasă la 5 dimineaţa!?
- Păi unde vroiai să mă mai duc ? La ora asta, toate barurile sunt închise...
____

- O femeie care-ţi place
Spun chiar zeii din Olimp,
Fericit te poate face,
Dac-o părăseşti la timp.
____

-Am avut parte de prima giugiuleală.
-Şi ?! Spune tot !
-Păi..chestiile alea două..ştii ? Mă fascinează. Sunt mari, rotunzi, aşa perfecţi..nu m-am putut abţine şi i-am atins.
-Şi ea ce-a zis ?
-Au..ochii mei !
____

Poliţist: 600 lei pentru a-şi risca viaţa
Pompier: 800 lei pentru a salva vieţi
Dascăl: 1000 lei pentru a te pregăti pentru viaţă
Doctor: 1200 lei pentru a menţine o viaţă
Deputat: 30 000 euro pentru a ne f...te viaţa.
Am dreptate?
____

Se uita unul la buletinul meteo: "in Iakutia acum sunt minus 43 grade Celsius..."
Isi aminteste de un vechi prieten care e in Iakutia si decide sa il sune.
- Noroc. Baaaai, cum traiti voi acolo? Vad ca minus 43 aveti.
- Ei? Care minus 43? De unde?
- Ce, nu-s minus 43?
- Nuuuu.. Uite, minus 20. Normal..
- Da' la buletinul meteo au zis minus 43...
- Aaaa... Ei, nu stiu. Poate afara...
____

- Dragul meu, doar stii ca toate bolile sunt cauzate de nervi, nu?
- Da, si?
- Mi se pare ca te-ai enervat si vei avea sifilis.
____

Două fetiţe făceau un om de zăpadă.
Prima : - Acum e gata, acum e gata !!!!
A doua : - Mă duc repede în casă, să aduc un morcov !!!
Prima : - Adu doi morcovi, că poate îi punem şi nas !!!
____

Stau acum în staţia de tramvai, lângă mine o tipă foarte drăguță, gingașă, mă uit la ea și mă gândesc, oare ce vârstă o avea, 17-18 ani?
Îi sună telefonul, mă gândesc că e maică-sa, își face griji pentru ea. Răspunde: "Îmi bag p*la în el de tramvai, f**** mo**** măs** de tramvai, mi-a îngheţat pi***!!!"
____

Dragostea-i ca o clepsidra, cand ti se umple inima, ti se goleste creierul...
____

Doi copii admirau o minge de fotbal:
-Mama...Ce minge frumoasa!
-Da, ba, e si rotunda!!!!!
____

Farmacista catre practicant:
-Iar din acest borcan turnam atunci cand scrisul doctorului este de nedeslusit!
____

El: Iubito, calca-mi te rog camasa albastra ca am o sedinta importanta azi.
Ea: Ma tu vrei sa te duci la c*rve!!!
El: Nu, iubito, promit, am o sedinta importanta. Te rog, pregateste-mi si cravata.
Ea: Maaaa, tu vrei sa te duci la c*rve, d-aia te aranjezi!!!
El: Nu, iubito, iti promit!!! Te rog, si parfumul sa mi-l aduci.
Ea: Pfaaaa, clar te duci la c*rve la cum te-ai aranjat!! Promiti ca nu te duci??
El: Iubito!!! Promit!!!!
Se intoarce barbatul beat acasa pe la 4 dimineata si ii spune sotiei: "Ai cobit!"
____

Intrebare la radio Erevan:
- Cum poate fi exclus un stat din Uniunea Europeana?
Raspuns:
- In principiu nu este posibila o excludere, dar ne bazam pe fantezia Romaniei ! ...
____

-Tata, ai niste bani?
-Pentru ce iti trebuie?
-Sa-mi iau si io o ciocolata.
-Nu, nu am bani.
Peste 10 minute:
-Tata, ai niste bani?
-Pentru ce,ma?
-Pentru niste banane...
-Da, avem.
-Pai... atunci da sa-mi cumpar o ciocolata de banii aia, ca banane mai avem...
____

Orice ai face, sa nu scrii niciodata gresit numele lui Chuk Norris sau vei muri inainte sa termini pro............
____

Cea mai răspîndită minciună:
„I have read and agree the Terms of Service.”
____

O noua descoperire a oamenilor de stiinta britanici: creierul feminin este de doua ori mai frumos decat cel barbatesc!
____

- Mama, azi am deveni barbat!
- Cum? Unde? Cu cine?
- Singur, in vana, cand faceam baie.
- Vai, fiule...cum ai putut?
- Pai, sa vezi: am intrat in apa fierbinte, incet incet, m-am relaxat ...
- Vai, nu pot sa aud asa ceva
- Si datorita relaxarii am inceput sa am asa o senzatie placuta ...
- Aoleu, ce-mi aud urechile? Nici nu vreau sa mai aud ...
- Aha, deci ai auzit si tu !
- Ce sa aud?
- Cand m-am basit in apa si am ras ca tata.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...