sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 21 Ianuarie 2012

În Severin, o femeie şi-a scos în palme soţul de la manifestaţie. Bărbatul a încercat fără succes să-i înduplece pe jandarmi să-l bage în dubă.
____

- Vai, tu! Sa vezi ca sotul m-a dus pe brate in apartament dupa cununie.
- Erai atit de beata?!
____

Fat Frumos ii zice calului:
- Ba, calule, stai aici pe loc, eu urc in turn la Ileana Cosanzeana, da’ daca vine zmeul, sar drept pe tine si fugim. Calul, ce sa zica, asta-i meseria …
Fat Frumos urca. Dupa un timp, se aud ciocanituri la usa. Fat Frumos se azvarle pe fereastra, Ileana se aranjeaza si deschide. La usa, calul.
- Bai, spune-i lu’ Fat Frumos c-afara ploua, asa ca-l astept aici.
____

Doi electricieni pe un stilp de inalta tensiune. Unul din ei catre o babuta care trecea pe-acolo:
- Ne dati, va rog frumos, sarma aia rosie?
Babuta ridica sarma si le-o da. Primul electricianul catre celalalt:
- Vezi ba, ti-am zis ca ala rosu e nulul!
____

Un condamnat la moarte este intrebat inainte de executie:
-"Care este ultima dorinta?Poate o masa buna, o tigara, ceva de baut"???
-"Nu"...zice condamnatul, "stiti, mie intotdeauna mi-a placut muzica, imi doresc sa cant melodia mea preferata pana la capat, fara intreruperi."
-"Ok,da-i drumul"zice gardianul
-"Un elefant,se legana,pe o panza de paianjen..............."
____

Trei cupluri: unul de 80 de ani, unul de 45 si unul de 25 se duc la preot si il intreaba ce este nevoie sa faca pentru a fi primiti la biserica. Preotul le spune ca nu mai trebuie sa faca sex timp de 2 saptamani.Dupa doua saptamani vin cei sase.
-Nu ne-a fost deloc greu sa ne abtinem, au zis cei de 80 de ani
-In prima saptamana nu a fost asa greu, dar in a doua a fost si totusi am rezistat, raspund cei de 45 de ani.
-Parinte, dupa o saptamana ea s-a aplecat si eu n-am mai rezistat asa ca i-am tras-o, spune cel de 25 de ani
-Fiule, imi pare rau, dar nu pot sa va primesc.
-Nu-i nimic, parinte, ca nici la Bricostore nu ne mai primesc.
____

Accident rutier,necedare de prioritate,masini facute zob,soferi iritati la culme:
-Bai nenorocitule ba,fire-ai tu si cu cin'ti-a dat permisu'.....,bai,tu ai dat examen de conducere pentru permisul ala!?!?
-Da, ma,si inca de mai multe ori decat tine!
____

- Intră Natan, intră, nu-ţi fie frică. Câinele e castrat.
- Da’, ce, mie îmi e că mă violează? Mie îmi e că mă muşcă...
____

Un diplomat israelian a făcut să surâdă comunitatea diplomaţilor la ONU. Reprezentatul Israelului, care era chemat să-şi susţină discursul,a declarat:
- Înainte să-mi încep discursul, vreau să vă povestesc o istorioară apropo de Moise. Când el a lovit stânca şi apa a început să ţâşnească, Moise se gândi:" Ce ocazie minunată să fac o baie!" Se dezbrăcă, îşi puse cu grijă hainele pe o piatră, apoi intră în apă.Când ieşi afară, hainele îi dispăruseră, furate de un palestinian.
Reprezentantul Palestinei uluit şi furios întrerupse discursul reprezentantului Israelului şi strigă:"Ce tot povestiţi ? Palestinienii nu erau acolo pe vremea aceea!"
Israelianul surâse, apoi zise:" Acum că asta e clar stabilit, pot să-mi încep intervenţia."
____

Pe un drum de ţară – o procesiune funerară.
La un hop, alunecă mortul din coşciug şi rămâne în mijlocul drumului. Zdrobiţi de durere şi de niscai vodcă, oamenii n-au observat şi au mers mai departe.
După o vreme, trece pe aceleşi drum un tractorist beat şi calcă peste mort. Fara sa-si dea seama ca mortu’ era mort dinainte de a-l calca el, tractoristul s-a speriat şi l-a aruncat pe răposat în lac.
Pe lac nişte braconieri pescuiau cu dinamită. După o explozie, iese mortul la suprafaţă. Speriaţi, braconierii îl iau şi-l aruncă pe fâşia de pază a grănicerilor.
Grănicerii, când l-au văzut, l-au somat, au tras un foc de avertisment, dupa care l-au gaurit cu o salvă de gloanţe. Se apropie ei, se uită la el şi unul zice:
– Aoleu! Ăsta nu-i infractor, ăsta-i nea Spirache d-aicea din sat! S-a-mbătat ca porcu şi o fi adormit pe fâşie. Hai să-l ducem la spital.
După o operaţie de două ore, iese doctorul şi le zice făcând un gest obosit din mană:
– Aţi avut noroc, a scăpat! O să trăiască !
____

-Care sunt cele 70 de chestii pe care trebuie sa le stie o femeie?
-Pozitia 69 si sa faca clatite!
____

Daca nu reusesti sa-ti gasesti jumatatea, cauta doua patrimi!
____

Ce fuge mai repede, decat un tigan cu un televizor furat in mana????
Fi-su" cu dvd-ul...
____

Ea: Hai, recunoaste, inca ma mai iubesti...
El: Daca ai avea inca o sora si un caine, eu as alege cainele...
____

Un barbat cumsecade moare la 40 pentru ca nevasta sa mai aibe ceva de la viata...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...