duminică, 1 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 1 Ianuarie 2012

"Cand m-am nascut am avut de ales intre fata si baiat.. am ales sa fiu baiat.. pentru ca am zis ca e mai bine sa ma opresc din supt la 1-2 ani decat sa incep de la 16 !"
____

O femeie mergea pe strada si observa un batranel care statea pe un scaun in fata casei.
-Ma scuzati, nu am putut sa nu observ ce fericit aratati, care este secretul dv. pentru o viata lunga si fericita?
-Fumez trei pachete de tigari pe zi, beau sase sticle de whiskey pe saptamana, mananc numai mancaruri cu multa grasime si nu fac niciodata sport.
-Nemaipomenit, dar cati ani aveti?
-Douazeci si sase.
____

Bula si cu Strula se duc la un hotel.
Bula: Aveti vreo camera libera?
Doamna de la receptie: Nu mai avem.
Strula: Bula, uite un copac afara, hai sa ne culcam in el..
Bula: Bine,hai.
Bula: Strula, tu dormi jos..ca noaptea vin hotii....
Strula: Bine, ma!
Prima seara vin hotii, il bat pe ala de sus.
A doua zi vin hotii, il bat pe ala de sus.
Bula: Strula, mai dormi si tu sus ca pe mine m-au batut hotii prea rau.
Strula: Bine, ma!
A treia zi vin hotii, zice unul dintre hoti: Hai sa-l mai batem si pe ala de jos ca pe ala de sus l-am batut prea rau!
____

Bula se intoarce de la scoala.
Taica-su il intreaba:
- Bula, ai luat vreo nota azi la scoala?
Bula ii raspunde.:
-Da! Da' am luat un 10.
-La ce, Bula?
-Un 1 la lb.romana, un 3 la desen, un 2 la geografie, un 3 la mate si un 1 la istorie.
____

La omu mai putin inteligent si Mertzanu face pana !
____

Stau de vorba 2 mayasi:
Unu: Bah, am ramas fara piatra si nu mai am pe ce continua calendarul..
Celalalt: Ai grija, s-ar putea ca in viitor sa se crizeze cineva din cauza asta…..
____

MURPHY
"Politica este arta de a obtine voturi de la saraci si fonduri electorale de la bogati, promitandu-le unora protectia fata de ceilalti."
____

Papa, Berlusconi si Bush zburau cu avionul. Avionul are o defectiune grava si pilotul ii anunta cum stau lucrurile dar ca partea cea mai proasta e ca sunt numai trei parasute. Bush:
- Eu sunt cel mai puternic om din lume asa ca e logic sa ma salvez! Smulge cu forta o parasuta si sare.
Berlusconi:
- Eu sunt cel mai destept om de pe planeta! E numai drept sa mai traiesc. Smulge si el o parasuta si sare.
Papa catre pilot:
- Fiule, eu ma am pe bune cu Cel de Sus si poate ca o sa faca o minune pentru mine, iar daca nu o face oricum ajung in rai. Asa ca ia tu parasuta care a mai ramas!
- Nu e nevoie de asta Sfintia-Voastra, avem inca doua parasute fiindca cel mai destept om din lume a sarit cu rucsacul meu!
____

O tânără la spovedanie:
- Părinte, eu...
- Ştiu, fiica mea, ce ai făcut, că suntem prieteni pe Facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
- Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
- Să dai like la 10 mănăstiri.
____

Un cuplu in ''era facebook'':
Ea: - Cum e ciorba?
El: - Am dat ''like''...
____

Chuck Norris a facut sex cu un camion. 9 luni mai tarziu, s-a nascut Optimus Prime.
____

-Chuck Norris s-a batut cu Superman. Nu se stie cine a castigat,dar pierzatorul a trebuit sa poarte chilotii pe deasupra pantalonilor
-Chuck Norris are o sabie cu luneta
-Chuck Norris a inventat praştia cu amortizor
-Intr-o zi o vipera l-a muscat pe Chuck Norris de picior . Dupa 2 saptamani de chinuri groaznice vipera a murit
-O piatra se poate crapa in 2 sau mai multe….Chuck Norris a fost singurul care a crapat 2 pietre in una
____

Erau doi reni. Unul era numai coaste şi celălalt era numai coarne. De aceea, pe unul îl chema Costel şi pe celălalt Cornel.
____

- Alo, draga mea, ce-ţi plac mai mult, bananele sau căpşunile?
- Eşti la piaţă?
- Nu, la farmacie!
____

Doua foste colege de liceu se intalnesc dupa douazeci de ani.
- Draga mea, ce este cu tine de arati asa de rau?
- Am probleme mari! Stii, sotul meu a inceput sa bea si acum este pur si simplu un alcoolic!
- Si eu am avut probleme cu al meu, dar l-am dezbarat de obiceiuri!!!
- Cum ai reusit?
- Am varsat in cada de la baie o damigeana din vinul sau preferat si am inecat in el o pisica. A vazut-o, i s-a facut rau si de atunci nu vrea sa mai auda de bautura!
Cea suparata se duce acasa si face si ea acelasi lucru.
Vine sotul ei acasa si ea, draguta, il trimite in baie sa se spele pe maini.
Trec 5 minute, 10, si el nu mai iese!
Dupa un sfert de ora se duce disperata si incearca sa intre in baie. Usa - inchisa. Bate, se roaga sa-i deschida, dar nimic!
Disperata se uita pe gaura cheii, si isi vade sotul asezat pe jos, rezemat de masina de spalat, tinand pisica deasupra capului si storcand- o:
- Inca un strop, pisicuto.....!!!!......
____

Un gropar sapa o groapa. La un moment dat, vede o mana de mort cum iese din pamant. Fumeaza si sapa in continuare. Dupa un timp vede mortul cum iese din mormant, el fumeaza si sapa in continuare. Mortul incearca sa-l sperie, dar el fumeaza si sapa in continuare. Vede mortul ca nu are ce face merge la gardul cimitirului si incearca sa sara gardul, dar la un moment dat se trezeste cu o lopata in cap.
Groparul: Radem, glumim, dar nu parasim incinta!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...