joi, 19 ianuarie 2012

Radem, glumim... - 19 Ianuarie 2012

Replici de agatat baietii (si contrareplici):
-Sunt destul de draguta pentru tine sau trebuie sa mai bei? (De ce, faci cinste? / Ar trebui sa intru in coma alcoolica ca sa pot spune ca da...)
-Scuza-ma, ai un ceas? Ca vreau sa stiu exact cand m-am indragostit de tine. (Te scuz, n-am)
-Te cheama Gillette? Pentru ca esti perfect barbatesc. (Wroooong . Ma cheama Ovidiu / Te cheama Barbie? Pentru ca vad ca ai capul gol.)
-Nu sunt cea mai draguta fata de aici, dar sunt singura care discuta cu tine. (Din pacate...)
-Ce mai astepti? Agata-ma! (Ma scuzi, dar mi-am uitat undita acasa)
-Stiu sa gatesc, sa fac curat, sa am grija de copii si o sa ma si angajez. (Felicitari! Sunt homosexual)
-Permite-mi sa ma prezint… Sunt noua ta prietena. (Sa mori tu? / Iar in urmatoarele 3 secunde vei fi fosta)
-Vino cu mine, trebuie sa te arat si prietenelor mele. (De ce? Ai nevoie de bani si tai bilete ca la Luvru?)
____

O tipa, roasa de dragoste, ii compune noaptea un SMS iubitului:
“Iubitule! Daca dormi, trimite-mi visele tale! Dacă razi, trimite-mi zambetul tau! Daca plangi, trimite-mi lacrimile tale!”
Raspunsul nu intarzie:
“Iubita mea, ma c*c … Ce să-ti trimit ?”
____

Chuck Norris este elevul lui Basescu.
____

Ce face Boc,cand Romanii manifesteaza?
Boceste la capataiul lui Basescu.
____

Ce face Basescu cand Romanii manifesteaza??
Cere pantalonii maro de la Boc.
____

-De ce Basescu se uita in 2 parti deodata?
-Cu un ochi se uita la ce se poate fura din banul public, cu celalalt ochi da zoom maxim pe Boc,sa se asigure ca nu fura mai mult ca el.
____

Cea mai tare pancarda de la Piata Universitatii este:
Va rugam sa ne scuzati
Nu producem cat furati!
____

Basescu tace...a devenit SMURDomut!!
____

Sotiei mele ii place sa vorbeasca despre animale dupa ce face sex.
Aseara m-a sunat si mi-a vorbit despre elefanti.
____

Vine Basescu intr-o inspectie la o scoala. Copiilor li se pun diverse intrebari.
Copiilor care au raspuns ca mai jos, li s-a dat nota 4, desi ar fi meritat 10…
1. In ce batalie navala a murit Horatio Nelson?
- In ultima sa batalie.
2. Unde a fost semnata Declaratia de Independenta?
- In josul paginii.
3. Care este cauza principala a divortului?
- Casatoria.
4. Ce nu se poate manca la micul dejun?
- Pranzul si cina.
5. Cu ce se aseamana o jumatate de mar?
- Cu cealalta jumatate.
6. Cum poate un om sa reziste opt zile, fara sa doarma.
- Sa doarma noptile.
7. Cum se poate ridica un elefant, cu mana?
- Elefantii nu au mana.
8. Daca ai avea trei portocale si patru mere intr-o mana si patru portocale si trei mere in cealalta mana, ce ar insemna ca ai?
- Niste maini foarte mari.
9. Daca la opt oameni le-au fost necesare opt ore ca sa cladeasca un zid, cat timp le-ar trebui la patru oameni sa faca acelasi lucru?
- Nici un pic de timp – zidul a fost deja facut de primii opt!
10. Cum poti arunca un ou pe o pardoseala de beton, fara sa crape?
- Pardoseala de beton e greu de crapat.
____

Vremea de astazi sta in felul urmator :
- In Germania, cer noros.
- In Anglia, cer partial noros.
- Iar in Romania..cer demisia
____

Femeie transparenta, caut barbat invizibil sa facem perechea nemaivazuta.
____

Simona Sensual a avut un atac de panică în avion. Probabil s-a speriat când a auzit că e singura paraşută din avion...
____

Suna cineva la usa unui apartament.
Un tip deschide si vede o doamna care intreaba:
- Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la inec?
- Da, eu ..
- Si sapca unde e ?
____

- Tu, femeie, din supa asta trebuia să faci 10 porţii.
- Atît de tare îţi place?
- Nu, atîta sare ai pus.
____

Nevasta te invata despre fericire: sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede
Nevasta te invata despre punctualitate: nu ma interseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa
Nevasta te invata despre nudism: plec de aici si te las in ****l gol
Nevasta te invata despre nulitate: tu fara mine esti un nimeni
Nevasta te invata despre creare: eu te-am facut barbat
Nevasta te invata despre dureri: nu am chef, ma doare capul
Nevasta te invata despre mobilitate: ce-ti fug ochii dupa **** lu’ aia
Nevasta te invata despre otet: ce acra poate fi ma-ta!
Nevasta te invata despre ordine: m-am saturat sa tot adun dupa tine
Nevasta te invata despre botanica: nu mi-ai mai cumparat o floare de nici nu mai stiu cum arata
Nevasta te invata despre juramant: zi sa mori tu ca n-ai baut nimic?
Nevasta te invata despre geneza: inca nu s-o nascut ala care sa dea in mine
Nevasta te invata despre munca in exces: cam multe sedinte peste program ai tu.
Nevasta te invata despre greseli: a fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele
Nevasta te invata despre transformare: cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc
Nevasta te invata despre ratiune: cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi
Nevasta te invata despre dictie: vorbesti exact ca ma-ta
Nevasta te invata despre necesitate: trebuie sa aduci mai multi bani in casa
Nevasta te invata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos
____

Cat de ironica e viata.
Cheltuim atat de multi bani pe haine scumpe, dar cele mai placute momente din viata sunt cele petrecute fara haine.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...