vineri, 10 august 2012

Zambete - 10 August 2012

Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sunt ocupate, in afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea langa:
- E liber?
- Da, raspunde tipul.
- Nu pot sa cred... cat de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa nu vii la meci?!
- Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepand din 1982, de cand suntem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
- Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
- Nu, sunt toti la inmormantare...
____

Un barbat este vânat de poliţie, fiind suspectat de zoofilie. Ultima data a fost vazut într-un Jaguar.
____

Acum cateva saptamani nu stiam nimic despre Jocurile Olimpice, dar acum daca ma intrebi, abia astept sa le vad si anul viitor!!
____

Traduceri in engleza a numelor unor localitati din Romania:
Adunatii Copaceni – Gathered Tree People,
Afumati – Neversober,
Baicoi – You Ball(s),
Buhusi – Boo,
Buzau – Really Fat Lip,
Calarasi – Silly-dressed Folks on Horses,
Ciorogarla – Nigger-River,
Constanta – The Steadiness,
Dor Marunt – Miniature Melancholy,
Husi – Shoo,
Navodari – Networkers,
Onesti – The Sincere,
Pitesti – Youdohide,
Satu-Mare – The Rather Roomy Rural Community,
Slatina – Slut Inna,
Slobozia – A Very Wrong Local Tradition,
Târgu Frumos – The Aesthetically Pleasing Bazaar,
Urlati – Gimme Some Noise,
Voluntari – Town of Unpaid Assistants
____

Soţia:
- Dragul meu, mă gândesc la ziua în care ne-am cunoscut… parcă a fost ieri. Tu, la ce te gândeşti ?
Soţul:
- La alaltăieri!
____

Profesorul: Corecteaza propozitia "Un taur si o vaca paşte pe camp"
Elevul: O vaca si un taur paşte pe camp.
Profesorul: Ce???
Elevul: Doamnele au intaietate.
____

- Tata, eu de unde am aparut?
- Problema, fiule, nu este de unde ai aparut tu, ci de ce m-am bagat eu acolo!
____

Doi vecini se certau. Cearta a degenerat şi au ajuns să-şi spună cuvinte urâte unul altuia. Ca să încheie cearta victorios, unul dintre ei aruncă un "eşti un idiot, f***-ţi morţii mă-tii" şi închide furios uşa. A doua zi găseşte la uşă un schelet cu un bilet: "Neamul maică-mii îi mare. Poţi să începi cu ăsta."
____

O femeie ofera sex pentru a primi iubire. Un barbat ofera iubire pentru a primi sex.
____

Soacra, la discutii cu ginerele:
- Costele, tu crezi ca exista alta viata dupa moarte?
- Dupa a ta, sigur!
____

O tipă cu o maşină trăsnet într-un service auto. Mecanicul întreabă:
- Ce s-a intamplat?
- Merge aiurea si se opreşte motorul.
Mecanicul deschide capota si găseşte un biletel: “Este o proastă, nu ştie să conducă iar eu n-am de gând să plătesc. Soţul” .
Mecanicul închide capota:
- Ne pare rău, dar nu vă putem ajuta, mergeti la un alt service.
Tipa furioasă:
- La mama d*acului, sunteti al şaptelea service care mă refuză!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...