duminică, 5 august 2012

Zambete - 5 August 2012

EA: Dragul meu, ori de cate ori vad florile astea imi amintesc de ochii tai.
EL: Cum asa, draga, asa ochi frumosi am?
EA: Nu, se cheama Ochiul - boului!
____

O pereche vizioneaza un film siropos la cinematograf. Fata:
- Cum crezi, ei se vor casatori in final?
- Este foarte probabil. Acest gen de filme au adesea un final tragic!
____

Doi amici discuta:
- Ce faci dupa ce ai facut dragoste?
- Dorm, dar tu?
- Eu plec inainte sa ajungi tu acasa...
____

Vine badea Ion de la coasă obosit tare, iar pe când să intre în curte vede un porc cu un picior de lemn intrând la Gheorghe în ogradă. Mere badea nost` la Gheorghe să ii ceară socoteală:
- Api mă Gheorghe mă, tu ai un porc cu un picior de lemn?
- Ei, dară mă Ioane.
- Da, cum ase?
- Api mă, pentru un blid (farfurie) de aituri(răcituri) numa` n-oi tăie tot porcu`!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...