marți, 21 august 2012

Zambete - 21 August 2012

Unei doamne in varsta i s-a propus pentru prima data sa incerce berea. Savurand bautura, ea a fost surprinsa:
- Ciudat! Gustul ei imi aminteste de medicamentul pe care sotul meu l-a luat in ultimii douazeci de ani!
____

Sunt de acord cu obiceiul care spune că bărbatul trebuie să sărute mâna femeii când o întâlneşte prima dată. De undeva tot trebuie să înceapă...
____

Bursa fortei de munca:
- Studio de filme p*rno angajeaza impotent pentru rolul eroului negativ!
____

Vorbesc doi vecini, luni dimineața:
- Hei, cum s-a terminat cearta de aseară dintre tine și soția ta?
- Ehh, a venit la mine în genunchi!
- Și?
- Și mi-a zis: "dragul meu, hai, ieși de sub pat, mi-a trecut supărarea!"
____

Politia a declarat ca s-au gasit arme ascunse in spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt in stare de soc. Nu stiau ca in Ferentari exista biblioteca...
____

Fetelor, daca un barbat zice ca o sa repare, atunci o sa repare... nu e nevoie sa-i amintiti la fiecare 6 luni!
____

- Ziua’ buna, domnisoara doctor.
– Cu ce te pot ajuta, bade ?
– Nu pot face dragoste.
– Ia uite, îti dau reteta asta, mergi matale la farmacie, scoti medicamentele, le iei pe toate, una în fiecare zi si te întorci peste o saptamâna.
Se întoarce taranu’ peste o saptamâna.
– Ei, vreo schimbare ?
– Nimic.
– Hai, nene, n-am alta solutie, uite cum facem! Eu ma asez’ colo pe pat, ma dezbrac si ia încearca matale sa vezi ce simti !
Taranu’ repede se apuca de treaba si i-o trage ca lumea doctoritei.
– Ei vezi, nene ca poti !?
– Dehhh, amu asa-i ca pot, daca am cu cine…
____

Doi prieteni, un englez şi un chinez, se plimbau împreună prin Londra.
- Uită-te la toate steagurile astea! Îmi umplu sufletul de mândrie patriotică!
- Dar, Chan, tu eşti chinez, iar astea sunt steaguri britanice!
- Da? Uită-te la etichete...
____

Niciodata n-am avut noroc cu sotiile: prima m-a parasit, a doua m-a alungat, iar a treia traieste!
____

Un constănţean a fost prins cu 9 tone de cocaină adusă din America de Sud.
Omul s-a justificat spunând are copii în clasa I şi le-a dat temă învăţătoarea să facă... liniuţe
____

Vodca "Pinocchio": simte-te lemn!
____

- Hei, barman, am gasit metoda prin care poti sa vinzi de doua ori mai multa bere.
- Si care este?
- Sa umpli halbele!
____

La McDonalds se lamenta un tip :
- M-a parasit sotia, mi-a fost furata masina, mi-a ars casa, iar copiii locuiesc cu un necunoscut. Nu mai am de ce sa traiesc!
- Si cu ce v-am putea ajuta noi ?
- Dati-mi un hamburger.
- Domnule, nu faceti asta! Sunteti inca tanar!
____

Mama lui Dorel ii cumparase rechizite. Ea spune:
- Dorel, ti-am cumparat caiete noi. Au costat foarte mult.
- Bine, mama, nici nu ma ating de ele!
____

Daca v-ati ratacit in padure si nu aveti busola, asteptati toamna. Pasarile vor zbura spre sud!
____

"S-a racit afara!" - a spus lupul, tragandu-si scufita rosie peste urechi.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...