sâmbătă, 11 august 2012

Zambete - 11 August 2012

Anul unei blonde:
- Ianuarie: Am dus fularul inapoi la magazin. Era prea strans!
- Februarie: Am fost concediata de la farmacie pentru ca nu am scris pe etichete continutul sticlutelor. Sunt niste tampiti. Le-am explicat degeaba ca sticlutele alea nu intra in imprimanta.
- Martie: Sunt foarte incantata. Am terminat un puzzle in 3 luni. Pe cutie scria "intre 3 si 5 ani"
- Aprilie: Blocata cateva ore pe scarile unei cladiri, dupa ce s-a luat curentul.
- Mai: Am incercat sa-mi fac un ceai. Instructiuni gresite: o ceasca de apa nu incape intr-un pliculet din ala.
- Iunie: Am incercat sa fac ski nautic. Nu am putut gasi vreun lac sa aiba panta!
- Iulie: Am pierdut o competitie de inot stil fluture. Nu am aripi!
- August: M-am udat fleasca dupa ce m-am incuiat pe dinafara masinii. Aceasta s-a umplut cu apa, fiind decapotabila.
- Septembrie: Marea Rosie e vopsita, nu?
- Octombrie: Computerul meu e defect. Nu gasesc tasta "any key"
- Noiembrie: Am gatit curcan timp de 2 zile. Reteta spunea o ora per kilogram iar eu cantaresc 55 de kilograme.
- Decembrie: Nu am putut sa sun la urgenta. Am gasit butonul 1, dar telefonul asta idiot nu are tasta 12!
____

Subiect: Avantajele (avutiile) batranetii
Argint în par,
Aur în dinti,
Pietre la rinichi,
Zahar în sânge,
Plumb în picioare,
Fier în articulatii
Si... o sursa inepuizabila de gaze naturale!
____

Somnul ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
____

Dacă la o întrebare îţi răspunde un filozof, nu mai înţelegi ce-ai întrebat.
____

"Prietena mea mi-a spus sa fiu mai afectiv. Acum am doua prietene."
____

Viata e ca ardeiul iute...
Ceea ce faci azi, ti-ar putea arde fundu' maine...
____

Anunt la o firma de pompe funebre:
"Oferta de criza: Doi morti la pret de unul. Aduci un mort si pe al doilea vi-l inmormantam gratuit"
____

Sotul la telefon:
- Draga, a venit instalatorul?
- Nu, dar e aproape, il aud gafaind rau de tot!
____

Vara, intr-un InterCity, nasul intreaba:
- In acest compartiment este vreun calator strain?
De fiecare data a primit raspunsul "nu". Dupa ce termina de vizitat si ultimul compartiment, nasul striga partenerului sau:
- Opreste aerul conditionat, in acest vagon sunt de-ai nostri.
____

“Doctorul mi-a dat sase luni de trait, dar cand n-am putut plati factura mi-a mai dat sase.”
____

Un militian era atat de prost incat si-au dat seama si colegii lui.
____

- Alo, Politia, am calcat un curcan pe DN 70, ce sa fac?
- jumuliti-l si puneti-l la cuptor la 180 de grade pentru o ora! zise in zeflemea politistul.
- OK, si cu motocicleta lui ce fac??
____

- Care e opusul imaginatiei?
- N-am nici o idee!
____

Mulţi politicieni îşi doresc câte un loc de veci... în Parlament.
____

Cand ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as fi martor la o crima... se aude un foc de arma dupa care niste negrii o iau la fuga...
____

O femeie, cand are bani, devine independenta fata de barbati, dar un barbat, cand are bani, devine dependent de femei !
____

- Domnule doctor, sunt foarte îngrijorat din cauză că mi-au slăbit puterile.
- Te referi la viaţa dumitale sexuală?
- Da.
- Bine, dar la cei nouăzeci de ani ai dumitale, e firesc să se întâmple acest fenomen.
- Da, dar Nae e cu cinci ani mai bătrân decât mine şi spune că face dragoste cu vecina, de trei ori pe zi.
- Şi pe dumneata cine te opreşte să spui?
____

Intr-o seara, un tip pasionat de ornitologie statea in gradina cand a auzit o bufnita. A imitat-o ca raspuns. Spre uimirea lui, bufnita a dat replica. Noaptea urmatoare, faza s-a repetat.
Toata vara, ornitologul si prietenul sau cu pene au "discutat". A tinut chiar un jurnal de "conversatii".
Tocmai cand credea ca a ajuns sa inteleaga limbajul bufnitelor, nevasta lui discuta cu nevasta vecinului:
- Draga, sotul meu nu e in toate mintile. Toata vara a vorbit cu o bufnita.
- Ciudat! Si al meu la fel!
____

Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ti se pare...
____

- Am cumparat sotiei mele pentru ziua ei de nastere un lant.
- Bine ai facut, prietene, si eu abia o tin pe a mea.
____

Filosofii care cred cu tarie in puterea de convingere a logicii n-au discutat niciodata cu o femeie.
____

Pentru ziua de nastere a sotiei sale, un doctor se gandi sa-i ofere in dar un tort cu urmatorul text:
“Nu imbatranesti, ci doar devii mai buna”
Cand a fost intrebat cum ar dori sa fie aranjate aceste cuvinte, a explicat pe scurt :
- Pai, scrie “nu imbatranesti” mai sus si “ci doar devii mai buna” mai jos.
A venit ziua minunata, si cand a desfacut tortul din ambalaj, nu mica i-a fost mirarea cand a descoperit ca pe tort scria :
“Nu imbatranesti mai sus, ci doar devii mai buna mai jos”
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...