vineri, 24 august 2012

Zambete - 24 August 2012

Voi va dati seama ca mai e o saptamana si se culca, in sfarsit, Connect-R...?!?
____

Fuego nu ar vrea sa aiba mai mult timp, timpul ar vrea sa aiba mai mult Fuego


Fuego nu da bani la colindatori, colindatorii ii dau bani lui Fuego
Fuego nu face parte din omenire, omenirea face parte din Fuego
Omul se trage din maimuta, dar Fuego se trage din maicuta
Ca sa para un dur, Justin Bieber si-a facut un tatuaj cu Fuego
Fuego e dezamagit ca impodobitul bradului nu este proba olimpica
____

Pe data de 23.08.1976, proiectilul ce era focalizat pe barza ce-l transporta pe Fuego, s-a defectat din motive necunoscute.
____

Robotul Curiosity a descoperit pe Marte alte câteva miliarde de fani de-ai lui Fuego!
____

După ce se întoarce de pe Marte, Curiosity va fi trimis să caute urme de viață și în județul Gorj.
____

Proaspăt căsătorită, tânâra soţie se plânge soţului:
- M-am săturat! Eu fac mâncare, eu spăl, eu calc, eu fac curat în casă! De parcă aş fi o Cenuşăreasă!
Soţul:
- Ei, vezi draga mea! Nu ţi-am zis eu că o să îţi ofer o viaţă ca în poveşti?!
____

Femeile sunt sexul slab, insa sotiile nu intra in aceasta categorie!
____

O femeie în farmacie:
- Aveţi ceva ieftin şi eficient pentru slăbit?
- Da, avem, plasture.
- Şi unde se pune?!
- Pe gură!
____

Daca cineva arunca cu o piatra in tine, tu sa arunci in el cu o floare.
Dar, mai intai, asigura-te ca floarea este in ghiveci !
____

In viziunea femeilor, barbatul are doua defecte: tot ce face si tot ce spune.
____

Tatal este chemat la scoala:
- Fiul dumneavoastra a desenat pe banca o musca, ca vie, si mi-am zdrobit pumnul incercand sa o omor...
- Ha... Sa ma fi vazut pe mine, cand am intrat in baie si vazand in cada un crocodil pictat, ca viu, de frica, am iesit printr-o usa pictata.
____

Un oltean merge impreuna cu un negru pe tren. Mai avand 3 statii pana sa coboare, il intreaba curios pe negru:
- Esti din Bucuresti?
- Nu, raspunse negrul.
Merg ce merg, apoi il intreaba mai curios:
- Da' din Ferentari esti?,
- Nu.
Mai merg ce merg si vine statia olteanului, iar acesta, curios de moarte, il intreaba:
- Da' de unde esti, ca nu mai pot de curios ?
La care negrul, sec:
- Din Congo.
- Da' de a cui esti tu din Congo?
____

- Unde mergi, Bula?
- La cor!
- Si ce faci acolo?
- Bem coniac si jucam table.
- Si cand cantati?
- Pe drum, la intoarcere!
____

Sotia catre sot:
- Draga, trebuie sa-i spui fiului nostru sa nu se insoare cu proasta aceea!
- Asta-i culmea, de parca pe mine m-a atentionat cineva…
____

Un instructor de parasutism face instructaj cu cativa incepatori. Unul dintre ei intreaba:
- Si daca nu mi se deschide parasuta principala si nici cea de rezerva, cat timp voi zbura pana la pamant?
- Tot restul vietii!
____

Intrebare: De ce isi rasuceste mirele inelul proaspat pus pe deget?
Raspuns: Incearca sa-si dea seama care e combinatia.
____

Crin: “Nu ţin minte să fi zis că mă retrag din politică. Probabil vorbeam în somn.” (TNR)
____

Şocant! Doar 50% dintre cititorii Click! nu ştiu să citească! (TNR)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...