sâmbătă, 18 august 2012

Zambete - 18 August 2012

I: Cum se numeste cineva care a fost agresat in repetate randuri la scoala?
R: Politist comunitar.
____

- Care-i cel mai bun bărbat?
- ?!
- Următorul!
____

Am gasit azi un flyer in cutia postala: "Daca esti alcoolic suna la numarul asta..." Asa ca am sunat, era un bar deshis non stop...
(Bancuri Fine pt Tine)
____

Se organizeaza un concurs foarte simplu in Bucuresti, in cadrul caruia se testeaza lungimea pe care un rus/englez/Ion poate bate cu privirea.
1. Rusul arunca o privire lunga si spune: Vad Moscova...da... Putin se pregateste sa iasa la balcon pentru o prelegere.(se verifica si rezultatul este aprobat)
2. Englezul, acelasi scenariu, numai ca el vede poalele muntilor Himalaya, unde aparent 2 copii fac baie intr-un izvor termal.(de asemenea corect)
3. Ion, trage aer in piept...priveste lung...si spune: ,, Bai nene, ce c*r paros am"
____

Dacia intră pe piața din Orientul Mijlociu cu un nou model de mașină-capcană...
____

- Aici politia! Deschideti!
- Oh, cat se fura in tara asta! Nici cu ce sa sparga o usa nu mai au!
____

Prietena mea m-a parasit din cauza ca nu-i place cum o sarut...
pe sora-sa.
(via BFPT)
____

- Ai auzit ce a patit Vasile? S-a ales cu 15 zile de munca in folosul comunitatii si o amenda traznet pentru ca a sarutat o fata in parc!
- A scapat ieftin! Pentru acelasi lucru, eu am primit o nevasta pe viata!
____

Maxima:
Un barbat ADEVARAT nu face dragoste cu 1 milion de femei, un barbat ADEVARAT face dragoste cu o femeie intr-un milion de feluri...
____

- Alo, Politia?... As vrea sa raportez disparitia unui copil!
- E-n regula, calmati-va... Spuneti-mi, cand l-ati vazut ultima data?
- Imediat inainte sa pun mana la ochi si sa incep sa numar pana la 10...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...