joi, 23 august 2012

Zambete - 23 August 2012

- Cred ca cea mai mare fericire pentru o femeie este sa se casatoreasca cu barbatul pe care il vrea.
- Hm... Cea mai mare fericire pentru o femeie este sa se casatoreasca cu barbatul pe care il vrea alta femeie!
____

O blondă făcea sex pe bancheta din spate a unui Maybach. În timpul actului, aceasta îi zice bărbatului:
- Ştii, nu îmi pasă de bogăţia ta, nu îmi pasă că ai Maybach, nu mă interesează luxul!
Bărbatul:
- Să ştii că nici pe mine nu mă interesează, eu sunt şoferul!
____

Anunt intr-o institutie: ”In caz de incediu, parasiti cladirea inainte de a comenta despre asta pe Facebook!”
____

- Mars de aici ! - a spus ginerele, aruncand cu o piatra in caine si nimerind in soacra!
____

Pe pamant, toti sunt bogati, in afara de cei saraci!
____

- Tata, cand voi creste mare voi putea face ce vreau eu?
- Nu, dragul meu, atunci vei fi deja casatorit!
____

"Femeia este subiectul celor mai multe cintece de dragoste, de aceea dragostea este intotdeauna un cintec.
Tata spunea ca fara femei nu se poate trai, iar cu femei este imposibil de trait.
Cea mai mare calitate a femeii este zestrea.
Cel mai mare defect al femeii este maica-sa.
Dar asa cum inventatorii au inventat avionul fara pilot, revolverul fara zgomot, tot asa se incearca o alta inventie: zestrea fara nevasta si sotia fara soacra.
Cred ca cel care va pune la punct aceste doua mari inventii va primi Premiul Nobel pentru Pace."
____

Trei prieteni, in padure: un surd, un chel si un stirb.
- Pst, zice surdul, mi se pare ca aud ceva!…
- Brrr, raspunde cel chel, mi se face parul maciuca…
Iar stirbul:
- Nu va fie teama, sunt inarmat pana in dinti!
____

Examen la fizica . Subiectul: Fenomenul ionizarii. La sfarsitul examenului blonda o intreaba pe colega ei de banca din timpul examenului:
- Ma tu ai stiut?
- Perfect! raspunde aceasta.
- Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, zice blonda, inseamna ca am stiut si eu, pentru ca am copiat cuvant cu cuvant de la tine.
Enervata si ingrijorata bruneta care stiuse ii spune blondei:
- Idioato, cum ai putut face una ca asta, acum o sa ne prinda si o sa ne pice pe amandoua!!
- Fii serioasa, ii raspunde blonda care copiase, n-o sa se prinda nimeni pentru ca am mai si schimbat si eu pe ici pe colo. De exemplu, unde tu ai pus ION, eu am pus GHEORGHE!
____

Femeile sunt ca ''pisicile''... atunci când se linguşesc pe lângă tine, fie au nevoie de ceva, fie au făcut vreo prostie pe undeva.
____

- Dă-mi, te rog, pâinea pentru nadă.
- Am mâncat-o.
- Atunci dă-mi mamaliga.
- Nu mai e… Am mâncat-o.
- Ok, hai mananca si râmele şi sa mergem acasă.
____

La Radio Erevan se întreabă:
- Se poate întâmpla ca PDL să se înşele?
- În principiu da, dar practic PDL nu se înşeală niciodată…
Încă o întrebare.
- De unde ştiţi asta atât de exact?
- Am întrebat PDL..!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...