miercuri, 15 august 2012

Zambete - 15 August 2012

Fetelor, feriti-va de baietii cu masini noi ! Candva asta insemna "statut si bani", iar acum "credit pentru 5 ani".
____

- Draga sotie.... Tu iubesti florile - dar le rupi, tu iubesti animalele - dar mănânci carne, tu îmi spui că mă iubeşti - "mi-e frică de tine".
____

Ea: - Te iubesc!
El: - Mulţumesc…
Ea: - Mă aşteptam la ceva mai mult…
El: - Mulţumesc frumos!
____

"Am fost pe la multe clarvăzătoare, toate îmi spuneau ce voi avea în viitor... însă nici una nu a prezis că sunt poliţist şi am venit să o arestez..."
____

"Persoana care a pierdut o suma importanta de bani: 200 bancnote de 500 lei, 300 bancnote de 200 lei si 200 bancnote de 100 lei, legate cu un elastic roz, este asteptata la receptie. Am gasit elasticul."
____

Un baiat şi o fată si-au facut planuri sa iasa in oras.
Fata s-a pregatit si il astepta pe tip sa vina sa o ia de acasa.
Dupa ce a aşteptat aproape o oră s-a gandit ca nu mai vine.
S-a dezbracat, s-a demachiat, s-a imbracat in pijamale, si-a facut niste floricele şi s-a bagat in pat la televizor.
Deodata se aude soneria, era tipul, venise sa o ia.
El o priveste din cap pana in picioare si zice:
- Serios? Am întârziat o oră şi tot nu esti gata??!?
____

"De Halloween, mi-am costumat cîinele-n poştaş. S-a muşcat singur."
____

"Cred că soţul meu va fi de acord cu divorţul.
Cînd mi-am postat intenţia pe Facebook, el a fost primul care a dat Like."
____

Cand eram mai mic, fiind o familie destul de saraca, tata mi-a luat din putinul sau o masinuta cu telecomanda. Dupa vreo 5-6 ore de jucat intensiv, apare fratele meu: "Haide, acum e randul meu" ii zise tatalui nostru care controla cu entuziasm masinuta prin casa.
____

BNR va tipări reclame pe bancnote, ca să mai scoată un ban...
____

Cel mai puternic bărbat poate fi înghiţit de o simplă gropiţă din obrazul femeii...
____

Ţigani români, obligaţi să muncească în Franţa după ce au fost păcăliţi că merg la cerşit!
____

DINAMO - BARCELONA
Conducerea clubului Dinamo a declarat ca si daca primesc 8 - 10 goluri nu este nici o problema, le iau nu le dau si in aceste momente grele ale economiei romanesti, este chiar benefic.
____

"Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat:
- Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat:
- Dar cine-i la telefon?"
____

La Venetia, intr-un hotel foarte stilat,"valetul de etaj" bate la usa unui cuplu... Domnul vine si deschide.
- Domnule, doriti sa va aduc ceva?
- Nu, multumesc!
- Poate ceva pentru sotie?
- Da! Buna idee! Adu-mi, te rog, o ilustrata pe care sa i-o scriu!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...