joi, 16 august 2012

Zambete - 16 August 2012

"Stateam lungit pe canapea si ma uitam la Jocurile Olimpice. Chiar inainte de finala de 100 de metri masculin, nevasta-mea mi-a propus o partida de sex.
Sunt multumit, de ce sa vorbesc aiurea... am terminat inaintea lui Usain Bolt!"
____

"Ma duc cu masina la service...o bag in parcare si nici bine nu intru in atelier ca-mi zice un mecanic:
- E rupta cureaua, sa stiti...
- Ba, esti nebun?! Dar cum ti-ai dat seama? l-am intrebat eu ironic.
- Pai, v-au cazut pantalonii, mi-a raspuns."
____

Un om statea pe ganduri, dar cand sa-i vina ideea, a alunecat...
____

- Numar!
- Ba mar!
____

Intins pe tot patul, Ion sforaia obosit. Maria il impinge vociferand somnoroasa:
- Ioane, da-te mai, Ioane, pe jumatatea ta!
La care Ion impasibil:
- Jumatatea mea esti tu...
____

Marie:
- Ion o sa ma ia in casatorie ! Mi-a jurat!
Ioana:
- Pe ce ti-a jurat?
Marie:
- Pe iarba din padure!
____

Ungurii ne-au furat hitul “Vara nu dorm”. La ei se cheamă “Vara nem tudom”. (TNR)
____

Maxima: Cand am sa mor, vreau ca ultimele cuvinte sa fie: "Am lasat 1 milion de $ ascunsi sub..."
____

"Aseara cand am ajuns acasa de la munca, nevasta-mea disparuse si pe peretele din living era scris mare cu rujul ei :" Am rapit-o pe sotia ta. Daca vrei sa o mai vezi in viata, nu suna la politie... asteapta telefonul nostru pentru rascumparare"
Pfffff, asta o sa ma coste o avere... o cutie de vopsea lavabila si-o rola e 50 de ron!!"
____

Crin i-a luat şi ultima atribuţie lui Băsescu: A venit beat la serviciu!
____

- Iubitule, spune-mi, daca ai avea o ora la dispozitie sa faci orice cu mine, ce ai alege sa faci?
- As face dragoste, cu siguranta!
- Nu, nu m-ai inteles... Am zis o ora, nu 4 minute...
____

La cascada Niagara, mai multe grupuri de turisti:
- Oh, Mein Gott! Das ist wunderschön!
- Ah! C‘est Fantastique!
- Wow! It‘s Wonderful! Magic!
- Baga-mi-as...
____

"Nevasta-mea sufera de un simptom ciudat: Toate obiectele de prin casa i se par ca se micsoreaza pe zi ce trece.
In special oglinda..."
____

Ghita merge la vecinul Ion si il roaga:
- Mai vecine, imprumuta si mie caruta matale, ca ma duc pana la moara.
- Ghita, mai Ghita, am imprumutat-o lui Vasile...
- Da... dar atuncea da-mi macar calul...
- Off... mai Ghita mai, i l-am imprumutat lui Marin..
- Aoleu ce ghinion! Dar stii, aveai matale magarul acela, mai faceai o treaba cu el, ba una, ba alta...
- Ehee... i l-am dat lui Sandel...
Deodata se aude magarul cum rage in grajd...
- Apai, mai vecine, cum i l-ai dat lui Sandel, nu auzi ca striga ca e aici...?
- Auzi, mai Ghita, daca tu crezi magarul si nu pe mine, NU mai avem ce discuta!!
____

Am auzit ca bogatanul ala care vrea sa se insoare a inceput sa planga cand a vazut cat de mult il costa nunta.
Sincer, imi pare rau pentru el... Stai sa-l vezi atunci cand va afla cat il va costa divortul!
____

"Am acuzat-o pe nevasta-mea ca noaptea trecuta s-a prefacut, si am avut dreptate.
Nu dormea..."
____

Noi detalii uluitoare ies la iveală în cazul studiilor lui Victor Ponta. După ce s-a descoperit că premierul, pe lângă plagierea lucrării de doctorat, a trecut în CV un master în Italia pe care nu l-a făcut, o comisie a Ministerului Învăţământului a decis să analizeze toate diplomele obţinute de Victor Ponta.
S-a descoperit astfel că atât licenţa de la Facultatea de Drept, cât şi diploma de Bacalaureat sunt contrafăcute. În plus, Victor Ponta nu figurează nici măcar ca elev al vreunei şcoli generale sau primare din România. Singura certitudine este faptul că Victor Ponta a făcut grădiniţa, lucru care reiese şi din CV-ul actualizat de premier pe site-ul Camerei Deputaţilor.
Mai exact, singura instituţie de învăţământ pe care Ponta a absolvit-o cu certitudine este Grădiniţa Ciupercuţa, ale cărei cursuri le-a urmat în perioada 1975-1978. Lucrarea lui de absolvire a constat în realizarea unui turnuleţ de cuburi. Există însă chiar şi aici anumite suspiciuni, după ce un coleg de grădiniţă l-a acuzat pe actualul premier că s-a inspirat din turnuleţul lui de cuburi
Plagiat de la www.timesnewroman.ro
____

UE face presiuni pentru legalizarea constituţiei şi în ţara noastră!
____

Bula îl întreba pe taica-su :
- Tata, anul asta ce o sa avem sub pomul de craciun ?
- Parchet !!!
____

"Ma duc în grădină azi dimineata, si ce sa vezi?! Soacra-mea era intinsa cu fata-n jos pe iarba...
Nenorocitul ala de caine a dezgropat-o din nou!!"
____

La scoala, elevii primesc ca tema sa faca o compunere despre dragostea de tara.
Cea mai frumoasa compunere a fost a lui Bula. El a descris o intamplare legata de pisoii pe care pisica sa i-a fatat de curand. Bula le-a pus in fata doua strachini cu lapte, pe una a scris Romania si pa cealalta Germania si pisoii s-au dus toti la strachina pe care scria Romania.
- Bravo, Bula! Frumoasa compunere! exclama invatatoarea entuziasmata. Te rog sa citesti compunerea si cand vom avea inspectie.
Dupa cateva saptamani a venit inspectia. Bula e pus sa citeasca compunerea, dar de data asta pisoii merg la strachina pe care era scris Germania. Contrariata, invatatoarea intreaba:
- Cum asa, Bula? Parca acum cateva saptamani pisoii au mers la strachina pe care scria Romania!
- Asa-i, doamna, dar intre timp le-au dat ochii!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...