vineri, 25 martie 2016

Din viaţă - 25 Martie 2016

Veştile bune nu ţi le aduc duşmanii. Iar Evanghelia este Vestea Bună.

A tăcea în rugăciune înseamnă a lăsa pe Dumnezeu să vorbească.

Am dreptul să-mi motivez eşecul, dar nu am dreptul să mă complac în el.

Antihristul? Toţi suntem dispuşi să-l considerăm ca fiind altă persoană, dar nimeni nu ia pildă de la Ucenici şi să se întrebe: nu cumva sunt eu ?

Ar trebui înlocuite ceasurile cu cuc cu ceasuri cu cocoş. Aceasta pentru a ne avertiza că la fiecare ora ne lepădăm de Iisus Hristos cel puţin de trei ori.

Am auzit de mulţi nebuni care se cred Iisus Hristos, dar n-am auzit pe nimeni că ar exista măcar un nebun care să se creadă Iuda. Nici măcar nebunii nu-i agreează pe trădători.
(Gavriil Stiharul)
____

Evanghelia este vestea cea bună pentru toți care o aud și Puterea lui Dumnezeu pentru cei care o trăiesc practic.
(Ioan Hapca)
____

Când creştinii vorbesc despre Evanghelie, ei comunică vestea bună a morții şi a învierii lui Hristos.
(Bobu Veronica)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...