luni, 7 martie 2016

Doza de zâmbete - 7 Martie 2016

- Vaaai ce frumos e-e-e-e! Ce-i ăsta, pisoi ori pisicuţă?
- Păi, după urechi nu poţi să îţi dai seama?
- Nu!
- E iepure!
____
 
Un vânător se întâlneşte cu un pescar, şi încep să-şi povestească aventurile:
Pescarul:
- Domne' eram o dată la pescuit, când intră pluta sub apă. Încerc să scot peştele afară dar era prea greu. Vin cu maşina, o leg de ea, şi încerc să-l trag afară, dar degeaba. Vin cu tractorul şi, în cele din urmă, reuşesc. Era un crap de 1000 kg!
Vânătorul:
- Să-ţi zic eu ce mi s-a întâmplat: mergeam prin pădure, când aud zgomot de după un tufiş. Pun puşca la ochi şi trag 2 focuri. Când mă duc să văd ce am vânat, am văzut că după tufiş erau doi care culegeau ciuperci!
Pescarul:
- Şi ce ai făcut?
Vânătorul:
- L-am îngropat pe unul din ei, şi când să-l îngrop şi pe-al doilea, apare un autocar cu turişti.
Pescarul:
- Şi?
Vânătorul:
- Am pus puşca la ochi şi l-am împuşcat pe ghid, că el a coborât primul...
Pescarul:
- Şi...
Vânătorul:
- Şi mai taie din crapul ăla că încep măcelul!
____

Dacă la un moment dat în viaţa ta eşti alergat de un câine poliţist, sub nici o forma NU :
- intra printr-un tunel,
- merge în zig-zag printre nişte jaloane
- sări printr-un inel de foc !
Sunt antrenaţi EXPRES pentru asta !!!!!!
____

I:  Ce-şi spun prima dată femeile una alteia când se întâlnesc?
R: "Hai să-ţi spun un secret, dar să nu mai zici la nimeni!..."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...