joi, 24 martie 2016

Doza de zâmbete - 24 Martie 2016

- Alo! Bună, iubita, ce faci?
- Rău, iubitule, acasă, mi-e rău. Tu?
- La intrarea în club, chiar în spatele tău !!!
____

Un îndrăgostit lulea îi zice frăţiorului iubitei sale:
- Dacă îmi aduci o buclă din minunatul păr auriu al surorii tale, îţi dau zece lei.
- Şi dacă îţi fac rost de toată peruca, cât îmi dai?
____

Din categoria ”Ultimele cuvinte”:
- ”Nu e ceea ce pare, e numai o colegă de la birou, iubito...”
- ”Ah, e doar un pistol de jucărie!”
- ”Aruncă-mi odată toporul ăla!”
- ”Pe aici, băieți! Nu e noroi, e doar o apă liniștită și închisă la culoare...”
- ”Urcă odată arab jegos, crezi că te aștept toată ziua?!”
- ”Dacă îmi crapă din nou Windows-ul, mă împușc!”
- ”Rechinaș, rechinaș... fii cuminte...”
- ”Ce bine arată focurile de artificii de aici, de aproape!”
- ”Ce miroase a gaz și ce întuneric e... unde o fi întrerupătorul?”
- ”Tată, de ce mi-ai pus mărul pe cap? Şi ce faci cu arcul ăla?”
- ”Acum nu mai curentează! Pune mâna!”
- ”Ai încredere în mine! Aia albastră e nulul!”
- ”Mmm, ce gustoase sunt ciupercile astea!”
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...