joi, 3 martie 2016

Doza de zâmbete - 3 Martie 2016



În stradă, de un bărbat tânăr se apropie o femeie frumoasă:
- Scuzaţi-mă, întâmplător nu sunteţi tatăl unuia dintre copiii mei?
Tipul, cu groază:
- Eu?!
- Liniştiţi-vă, sunt învăţătoare.
____

Fiul unui prosper om de afaceri îşi întreabă tatăl:
− Tată, care este secretul succesului?
− Două cuvinte.
− Care sunt acelea?
− Decizii corecte.
− Hm… Şi cum ştii să iei deciziile corecte?
− Un cuvânt.
− Care e ăla?
− Experienţa.
− Şi de unde ai experienţa?
− Două cuvinte.
− Care sunt acelea?
− Decizii greşite.
____

La farmacie vine o batrană de 80 de ani cu o reţetă. Farmacistul o întreabă:
- Reţeta este pentru dvs.?
- Da.
- Ştiţi că este o reţetă de anticoncepţionale ? Acestea nu vă fac nimic.
- Ba da, mă fac să dorm liniştită.
- Cum aşa?
- Iau câte o pastilă în fiecare dimineaţă, o pisez şi o dizolv în paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Aşa dorm eu liniştită!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...