marți, 22 martie 2016

Doza de zâmbete - 22 Martie 2016

Într-o zi se plimbă iepuraşul prin pădure, se întâlneşte cu vulpea.
- Bună, ce mai faci iepuraşule?
- O, bine, vulpeo, mă simt excelent, sunt într-o formă grozavă, dacă mă întâlnesc cu ursul îi dau câteva labe de-l nenorocesc, praf îl fac!
- Extraordinar.
Mai merge el ceva, se întâlneşte cu lupul.
- Cum o mai duci iepuraşule?
- Nemaipomenit, mă simt excelent, sunt într-o formă grozavă, dacă mă întâlnesc cu ursul îi dau câteva labe de-l nenorocesc, praf îl fac!
- Uluitor.
Mai merge cât mai merge, iată că vine chiar ursul.
- Hai salut, iepuraşule, am auzit că-ţi merge nemaipomenit, ce mai faci?
- Ce să fac, nene ursule, ia, mă plimb şi eu prin pădure şi vorbesc prostii...
____

- Iubitul meu este cel mai romantic bărbat din lume!
- Ce te face sa crezi asta ?
- A început să plângă când a văzut inima pe care am inscripţionat-o pe capota noii maşini!
____

Doctorul:
- Trebuie neapărat să lăsaţi ţigările.
Pacientul:
- Desigur o să vi le las pe birou.
 _________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...