miercuri, 2 martie 2016

Doza de zâmbete - 2 Martie 2016

O femeie către un bărbat la o petrecere:
- Dumneata tare semeni cu al treilea soț al meu.
- Dar de câte ori ați fost căsătorită?
- De două ori până acum.
____

Gheorghe: Încălzirea globală se simte din ce în ce mai tare cu fiecare zi ce trece, au început să îmi dispară banii gheaţă.
____

Ion îi spune Mariei :
- Tu, Marie, mai ştii inelul ăla fain pe care l-am pierdut ? Ştii ce-am găsit azi când veneam spre casă ?
- Ai găsit inelul ?
- Nu, am găsit gaura din buzunar prin care o căzut.
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...