sâmbătă, 1 octombrie 2011

Sa zambim - 1 Octombrie 2011

Tom si Jerry (variante inedite):

http://www.youtube.com/watch?v=sLz66AtQwZs&feature=related&noredirect=1

http://www.youtube.com/watch?v=OToXXFC2Ra8&feature=related
.....................................................................................................................................................

Perle telefonice:

"Doamna, ma tot suna unu' Mist Cols, cine e dom'ne asta?"
___

Avea tel. blocat, operatorul dicteaza formula de deblocare pt. Motorola apoi...
Oper.: Va rog sa tastati acum codul pe telefon ca sa ma asigur ca se deblocheaza.
A inceput sa formeze codul dar oper. auzea in casca cum il forma.
Oper.: D-voastra de pe ce tel. vorbiti?
Ea: De pe fix.
Oper.: Si pe ce tel. tastati codul puk?
Ea: Pai pe fix, nu?................
____

"Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare, etc... Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?"
____

Oper.: Telefonul este dual band?
Ea: DA, ESTE PORTOCALIU, GALBEN.
____

Mai vreau si eu PUK-ul odata!
- Ce s-a intamplat?
- L-am scris pe nisip, dar a trecut un drac de copil si l-a sters.
- Pai si acum se poate intampla.
- Nu, ca acum am intarit cu apa si am batatorit locul cu lopatica lu' fiica-mea.
____

- Deci, pentru anularea redirectionarilor, trebuie sa mergeti in meniul Configurare apeluri!
Tacere.
- Ati inteles?
- Da, deci ma duc inapoi de unde l-am luat, acolo in Tineretului.
____

- Nu stiu ce se-ntimpla, nu mai pot trimite mesaje, iar de azi-noapte imi vine in continuu acelasi mesaj...
- Si care e textul mesajului?
- "Noapte buna, Nelutu"...
____

"Daca folosesc calculatorul din telefon, ma costa ceva?"
____

- D-na, eu fusei dusa p'afara si aparu un plic pa telefon. Da' nu umbla nimeni la el. Noi am mai sunat la dumneavoastra si ne-ati dat o formula cu stelute. Am cautat-o, acuma' am pus stelutele si nu dispare d-na, nu dispare plicu'!
- Inseamna ca ati primit un mesaj.
- Da nu umbla nime la el niciodata.
- Ce aparat este?
- Gesem d-na.
____

Clientul: Unde pot vedea creditul?Am un Motorola…
Eu: Megeti in meniu la nr. 6 la contoare apel…
El: Si asta pe ce strada este ?
____

– Imi descrieti aparatul dvs?
- Este ca o placinta mare , cu ochelari si 2 antene….tastele sunt albe, dar pe ele scrie cu negru…
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...