marți, 18 octombrie 2011

Sa zambim si azi - 18 Octombrie 2011

Un politist, vorbind cu Moartea si notand in carnetel: “Deci, ziceti ca inainte sa intrati in Romania aveati o coasa…?”
____

Bunica era pe patul de moarte, îşi cheamă nepotul la căpătâiul ei şi spune:
- Nepoate, vreau ca tu să moşteneşti averea mea. Vila, ferma, herghelia de cai, tractorul şi toate animalele de casă plus cele 22 de milioane toate vor fi ale tale
- Wowww! exclamă nepotul. Mulţumesc bunico, nu ştiam că ai aşa o avere. Unde este ferma de care vorbeşti?
Bunica răspunde, dându-şi ultima suflare:
- Pe Facebook....
____

Copilul către tată:
- Tăticule, eu de la cine am luat inteligenţa?
- De la maică-ta, că eu încă o mai am pe a mea!
____

Judecătorul către martor:
- Ai văzut că vecinul tău îşi bate soacra?
- Da domnule judecător.
- Şi de ce n-ai intervenit?
- Păi, să vedeţi, la început am vrut să intervin, dar când am văzut că o poate bate singur......
____

Doamna profesoară dă ca temă să facă o compunere cu titlul CĂLĂREŢZUL .
Doamna îl întreabă pe Ion:
-Ioane câte pagini are compunerea ta ?
Ion:
-10!!!!
-Bravo! Petre câte pagini are compunerea ta ?
-20!
-Bravo! Bulă câte pagini are compunerea ta ?
-50!!!!
- Wow bravo! Zi-mi şi mie începutul!
-Un om pleacă pe cal la Ierusalim .....
-Zi-mi şi sfârşitul!
-Un călăreţz a ajuns la Ierusalim...
-Zi-mi şi mijlocul!
-Tagadam....tagadam...tagadam...
____

Un om grăbit ajunge la farmacie începând să zică:
-Scuzaţi-mă, scuzaţi-mă, am un om la pat!!
Toţi cei din rând se dau la o parte, dându-i prioritate
Farmacistul şi el speriat îl întreabă:
-Cu ce vă pot ajuta??
-Doua prezervative vă rog!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...