miercuri, 12 octombrie 2011

Sa zambim - 12 Octombrie 2011

Exista trei lucruri pe care le poti privi la nesfarsit: focul, apa si cum parcheaza o femeie!
____

Doi prieteni stau de vorba la carciuma:
- De ce sa-mi cumpar masina daca toti prietenii mei au si ma pot servi?
- Asta i-am spus si eu sotiei tale cand m-a intrebat de ce nu ma insor...
____

In primul an :
-Te iubesc !
-Ba eu te iubesc !
-Eu te iubesc si mai mult !
-Ba eu te iubesc si mai mult !
-Eu te iubesc de ma cac pe mine !
-Eu m-am c...t deja ! Intre noi miroase a iubire !
Dupa 3 ani :
-Te iubesc !
-Taci naibii si bate covorul !
Dupa 10 ani:
-Domnu politist nu am vrut sa o omor, eram de 10 ani casatoriti!
-A, legitima aparare.
____

Un tip a prins pestisorul de aur, care ii spune:
-Lasa-ma liber si-ti voi indeplini trei dorinte!
-Ok. Prima: vreau sa nu ma mai chinuie halucinatiile alcoolice. A doua...Hei, pestisorule, unde esti?
____

Doi frati, la varsta ,,de ce-ului'', au gasit in baie un cantar. Primul vrea sa se urce pe el, dar al doilea ii spune:
-Stai, nu te urca, poate fi periculos!
-De ce?
-Pai, cand mamica se urca pe el, incepe sa planga!!
____

Seara in dormitor. Sotul a hotarat sa-si faca "datoria" de barbat. La un moment dat se opreste:
-Draga mea, te doare?
-Nu. De ce intrebi?
-Pur si simplu te-ai miscat!
____

-Ce costum elegant ai!
-Da, soția mi l-a făcut cadou fără vreun motiv anume.Aseară,când m-am întors acasă cu o oră mai devreme,costumul era agățat lângă pat...
____

Rabdarea este ceva ce admiri la soferul din spatele tau si dispretuiesti la cel din fata ta.
____

La scoala copiii invata despre cuvantul “probabil”.
Invatatoarea: Copii! Alcatuiti propozitii cu “probabil”!
Anisoara zice:
-De Craciun probabil primesc o papusica!
Ionica:
-Maine probabil primesc ciocolata!
Bula:
-Mama se duce cu ziarul in gradina!
-Bula! Asta ce legatura are cu “probabil”?
-Pai probabil se duce sa se c*ce, pentru ca nu stie sa citeasca!
____

- Stii de ce albinele fac miere?
-Nu,de ce?
-Fiindca au regina,daca aveau presedinte faceau un r*hat!
____

Nu înțeleg de ce toți vor o dragoste ca în filme - Filmul, de obicei durează doar 2 ore...
____

Doi cowboy vorbeau:
- Am cea mai rapida mâna din Vestul Salbatic!
- Eu am prietena…
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...