vineri, 14 octombrie 2011

Sa zambim - 14 Octombrie 2011

Wikipedia: Eu stiu totul!
Google: Eu am de toate!
Internet: Fara mine nu aveti valoare!
Curentul: Serios?
____

Cheltuielile neprevazute sunt cheltuielile prevazute de sotie.
____

Intr-o zi un elev asezat la o masa intr-o cofetarie, reflecteaza:
- Sa mai iau o prajitura? Stomacul zice DA, creierul zice Nu. Da, creierul e mai destept decat stomacul. Bun. Cel mai destept cedeaza primul, deci mai iau una.
____

Doi adolescenți, surprinși că fumau iarbă, sunt aduși în fața judecătorului.
Judecătorul:
- Măi băieți, e vineri dup-amiază, ar fi un deranj pentru mulți să vă trimit acum la zdup. Deci, ne vom întîlni luni, iar dacă-mi demonstrați c-ați depus un cît de mic efort spre îndreptare,vă ofer o șansă.
Luni dimineața, începe primul:
- Dom judecător, nu numai c-am renunțat eu, dar am mai și convins încă 7 prieteni să renunțe!
- Da? Și cum ai făcut?
- Simplu. Am luat o coală de hîrtie și am desenat un cerc maare-mare, iar după el, un cerculeț mic-mic-mic, și le-am zis, arătîndu-le cercul maare-mare, că așa arată mintea lor înainte de drog, și cum arată după, cam ca cerculețul mic-mic-mic...
- Mmda...acceptabil. Ești liber, dar vom fi cu ochii pe tine.
Iar tu?
- Păi, dom judecător, eu am convins vreo șaizeci de prieteni să renunțe odată cu mine...
- Haida-de! Cum așa?
- Simplu. Am luat o coală de hîrtie și am desenat un cerculeț mic-mic-mic, iar după el, un cerc maare-mare. Și le-am zis, arătîndu-le cerculețul mic-mic-mic, că așa arată găoaza lor înainte de a intra la zdup...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...