luni, 10 octombrie 2011

Sa zambim - 10 Octombrie 2011

De-ale calculatoarelor:
”Keyboard not found...press F1 to continue!”
____

Un om intra intr-un bar si se aseaza pe scaun. Barmanul il intreaba ce doreste sa bea, iar acesta ii raspunde aratand cu degetul un alt om care era intins pe podea:
-Ce a baut si el!
____

- Buna, unchiule. Am venit sa-ti cer un sfat.
- Cu mare placere, nepoate. Spune.
- Cit sa-ti cer: o suta de dolari, doua sute sau sa indraznesc mai mult?
____

Un fracez, un american si un roman sunt prinsi de un canibal care le spune:
- Daca imi spuneti un cuvant din limba voatra pe care eu il cunosc va voi da drumul.
Francezul: Pai, ce sa zic, Paris, este un oras renumit. Asta voi zice.
Se duce francezul in fata canibalului si zice: "Paris"
- Nu am auzit de acest cuvant! La supa cu tine!
Americanul: Ba! Da' canibalul asta nu le prea are cu geografia Europei. De new York si America a auzit toata lumea. Voi scapa cu viata.
Merge si americanul : "New York!"
- Nu am auzit de cuvantul asta, si nici nu e un cuvant... La supa cu tine!
Romanul, tulburat rau isi tot zice
"Ce sa fac... ce sa spun... oricum nu am sansa de scapare, zic si eu Iasi..."
- Iasi...
- Omule! Am facut facultatea la Iasi, scapi cu viata! Drum bun!
____

-Draga mea,azi am vandut 3 saltele si 20 de perechi de chiloti si-am castigat 100£.
-Iubitule,eu in schimb c-o saltea si fara chiloti,am castigat 2000£!
____

Bulă merge la doctor, supărat că nu are o viaţă sexuală normală.
- Când aţi făcut ultima data sex cu soţia? întreabă doctorul.
- Nici nu mai ţin minte, zice Bulă.
Scoate telefonul şi o sună pe Bubulina.
- Auzi, Bubulino, când am făcut noi sex ultima oară?
- Da’ cine e la telefon?
____

-Mama ,tu stii ceva? Eu am facut sex cu toti vecinii!
Maica-sa ii trage o palma si-i zice:
-La 14 ani , deja ai inceput sa-mi vorbesti cu "tu"?
____

Când Alexander Bell a inventat telefonul, a văzut că are 2 apeluri nepreluate de la Chuck Norris.
____

Alcoolul ucide celulele nervoase...Raman doar cele linistite.
____

Un canibal a prins un român, un italian şi un american şi i-a mâncat pe toţi trei că îi era foame şi n-avea chef de bancuri!
____

- Dragule, cum te-ai aşezat la masă, ţi-ai băgat capul în ziar. La mine nu te gîndeşti?
- Ba da, dragă. Ia şi tu un ziar...
____

Politicienii sunt ca scutecele. Amandoi trebuie sa fie schimbati si pentru acelasi motiv.
____

Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum - spune sotul - spune-mi, cum arat fara mustati?
- A! Tu esti?
____

Trei mere au schimbat lumea:
Primul e marul pe care l-a muscat Adam.
Al doilea e marul care a cazut in capul lui Newton.
Al treilea e marul pe care l-a creat Steve Jobs.
R.I.P. Steve Jobs.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...