vineri, 28 octombrie 2011

Sa zambim si azi - 28 Octombrie 2011

Marea diferenta dintre sexul platit si sexul gratis este ca sexul platit costa mai putin. Brendan Francis
____

De ce ar trebui sa primim sfaturi despre sex de la Papa ? Daca stie ceva despre sex, nu ar trebui sa stie! George Bernard Shaw
____

In America sexul este o obsesie, in alte parti ale lumii este o realitate. Marlene Dietrich
____

Pentru a avea succes la sexul opus, spune-i ca esti impotent. Va face tot posibilul sa iti demonstreze contrariul. Cary Grant
____

Munca de programator este ca si sexul. O singura greseala si trebuie sa platesti pentru ea tot restul vietii. Michael Sinz
____

Prietena mea rade intotdeauna in timp ce facem sex, indiferent de ceea ce citeste. Steve Jobs (fondator Apple Computers)
____

Sexul si golful sunt singurele doua lucruri de care te poti bucura fara sa te pricepi la ele. Kevin Costner-Tin Cup
____

Este mai bine sa nu fii fidel, decat sa fii fidel fara sa ti-o doresti. Brigitte Bardot
____

Il iubesc mai mult pe Mickey Mouse decat pe orice femeie pe care am cunoscut-o. Walt Disney
____

Sexul la 90 de ani este ca si cand ai juca biliard cu o funie. George Burns
____

Nimeni nu va castiga razboiul sexelor; se fraternizeaza prea mult cu inamicul. Henry Kissinger
____

Personal, nu stiu nimic despre sex, deoarece am fost maritata tot timpul. Zsa Zsa Gabor
____

Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste intrebari bunicele. Woody Allen
____

Cand am ajuns in America , nu stiam sa vorbesc engleza, dar viata mea sexuala era perfecta. Acum engleza mea e perfecta, dar viata mea sexuala e groaznica. Julio Iglesias
____

Ultima data cand am fost inauntrul unei femei a fost cand am vizitat Statuia Libertatii. Woody Allen
____

Sunt un amant atat de bun, pentru ca exersez foarte mult singur. Woody Allen
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...