luni, 3 octombrie 2011

Sa zambim - 3 Octombrie 2011

Daca posibilitatea succesului nu este aproape unu, atunci este al naibii de aproape de zero.
____

Colegii de clasa il intreaba pe Bula:
-Bula,ce cadou ti-au parintii ziua ta?
-Doua nutrii
-Elevii:Nutrii
-Bula:Doua
____

Un client parcurge nota de plata tocmai primita de la avocatul sau:
- Da... bine... nu am nimic impotriva platii cinei, la care totusi am crezut ca dv. m-ati invitat, dar ce vrea sa insemne asta: "Sfat la masa de seara - 500.000 lei"?
- Va aduceti aminte, atunci, la cina, v-am recomandat stiuca in sos de vin...
____

-Alo?
-Nu,greseala!
____

* D-l Trandafir dadea cu diapazonul in catedra cand dadea tonul .
* Nica vroia sa mearga la fete ca era si el mare .
* Tristetea lui Nica nu aduce nici o bucurie in sufletul lui ,
* In poezia Limba Noastra autorul ne arata limba .
* Titlul baladei Miorita este o oaie .
____

1."Dormeau adanc sicriele-n porumb"
2."Voi santeti o gramada de prosti si eu sant unul singur"
3."Ai vazut sau ai citit filmul?"
4."Credeam ca ma iei de circulatie..."
5."Cati ani mai sant pana in iunie?"
6."Sa vad ce faci cand ma prinzi pe rand"
7."Imi tai ratia de portie"
8."Pune un "t" roman acolo"
9."Se da la babe batrane sau tinere"
10."Eram chiar in jumatatea centrului"
11."Erau 8 namile, unii mai mari, altii mai mici"
12."Avea o fustita scurta, cu fermoar pe piept".
13."L-am auzit eu, cu gura mea"
14."Daca te prind iti scot ochii, te omor si apoi te ingrop de viu!"
15."Aveam la masa sarmalute cu carne de varza"
16."Era suporter de galerie"
17."Sa nu mai gasesc picior de bat pe aici!"
18."Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit in unitate"
19."O mana criminala a dat cu piciorul si a spart chiuveta"
20."Am mestecat guma pana mi-au ajuns dintii la os"
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...